Secinājumi
Izpētot teorētisko literatūru par to, kas ir mācīšanās, kāda ir skolēnu attīstība pa vecumposmiem, kādas ir šo vecumposmu īpatnības, kā arī veicot praktisko darbu izmantojot interaktīvās spēles, darba autors secina, ka mācību motivācijai ir ļoti svarīga, ja ne vissvarīgākā loma mācību procesā. Darba gaitā autors izpētīja populārākās angļu valodas mācīšanās metodes. Gan tās, kuras bija populāras agrāk, gan tās kuras tiek izmantotas šobrīd. Tika analizēta zinātniskā un metodiskā literatūra, veikta anketēšana un izvēlēts eksperimentālais materiāls. Maģistra darba uzdevumi ir izpildīti un mērķis sasniegts – tika izpētīts vai interaktīvo spēļu izmantošana veicina angļu valodas apguves motivāciju. Izvirzītā hipotēze ir tikusi pierādīta. Darba autors secina, ka:
1. Lai veicinātu angļu valodas apguvi mācību stundās, ir jāizmanto dažādas metodes. Visu trīs vecumposmu skolēnus ir nepieciešams motivēt un viņu motivāciju mācīties var ietekmēt tādi faktori, kā:
1.1 attiecības ar vienaudžiem un skolotājiem (arī vecākiem)
1.2 mācību vide
1.3 attieksme pret mācībām.
Ir vitāli svarīgi, lai skolēni un skolotāji savstarpēji sadarbotos. Skolotājam ir jācenšas sniegt skaidrus, reāli izpildāmus mērķus. Tik pat svarīgi ir paskaidrot, kāpēc šādi mērķi tiek izvirzīti un kādus ieguvumus to sasniegšana spēs dot skolēnam.
2. Skolotājam ir jāņem vērā katras vecuma grupas skolēnu īpatnības, jo kas var likties interesants un piesaistošs vienai vecuma grupai, citai var šķist pilnīgi bezjēdzīgs.
3. Angļu valodas stundām ir jābūt dažādām.…