Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:825186
 
Оценка:
Опубликованно: 25.08.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 37 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Aннотация    4
  Ievads    6
1.  Jātnieka tēla semantika un pielietojums reklāmā    7
1.1  Zirga un jātnieka tēlu semantika dažādās kultūrās    7
1.1.1  Sengrieķu mitoloģijā    13
1.1.2  Angļu, īru un skotu leģendās un pasakās    15
1.1.3  Skandināvu sāgās, mītos un leģendās    18
1.1.4  Latviešu tautas folklorā un mitoloģijā    19
1.2  Jātnieka tēla loma reklāmā    20
1.3  Jātnieka tēla pielietojums reklāmā    21
1.3.1  Diženuma, cēluma un kareivīguma simbols    21
1.3.2  Līdera un uzvarētāja simbols    22
1.3.3  Izturības, vīrišķības un neatkarības simbols    24
1.3.4  Kovbojs „Marlboro” reklāmas kampaņā    26
1.4  Kopsavilkums    33
2.  Jātnieka tēla pielietojuma reklāmā empīriskā izpēte    35
2.1  Metodes apraksts un respondentu raksturojums    35
2.2  Anketēšanas datu analīze un interpretācija    36
2.3  Kopsavilkums    42
  Secinājumi    43
  Izmantotās literatūras saraksts    45
  Pielikums    47
Фрагмент работы

Pagājušo gadsimtu mēs droši varam nosaukt par reklāmas gadsimtu, jo ar reklāmu mūsdienās mēs sastopamies it visur - skatoties televīziju, lasot avīzes, sērfojot internetā, ejot pa ielu vai atverot pastkastīti. Šajos apstākļos, kad cilvēkiem nemitīgi tiek piedāvātas dažādas jaunas lietas, reklāmas veidotājiem jāspēj radīt atmiņā paliekošs tēls.
Arī simboliku un asociācijas, ko rada jātnieka tēls, var lietderīgi izmantot reklāmā. To pierāda veiksmīgā „Marlboro” cigarešu reklāmas kampaņa, kurā izmantotais kovbojs kļuva par pagājušā gadsimta vienu no ietekmīgākajām mārketinga ikonām.
Lai izpētītu jātnieka tēla pielietojumu reklāmā nepieciešams iepazīties ar zirga un jātnieka tēlu simboliku un izsauktajām asociācijām. Ņemot vērā K.G. Junga psiholoģiskās atziņas, to ko zirgs un jātnieks simbolizē mūsdienās, var saistīt un pamatot ar zirga un jātnieka semantiku vēsturiskos materiālos - leģendās, mītos, teikās un pasakās.
Darba pirmajā daļā ir analizēta zirga un jātnieka semantika dažādu tautu vēsturiskos materiālos - mītos, leģendās, sāgās un pasakās, apskatīts jātnieka tēla pielietojums reklāmas materiālos. Šajā darba daļā autors reklāmas analizē, balstoties uz jātnieka attēlošanas veidu un tā simbolizētajām īpašībām.
Darba empīriskajā daļā ir veikts pētījums par jātnieka tēlu, tā simbolizētajām īpašībām un izsauktajām asociācijām, un to pielietojumu reklāmā.
Kā dizaina projekts šajā darbā tika izstrādāts firmas stils un fasādes reklāma zirglietu un vesterna apģērba veikalam „Zirgu stallis”.

Darba mērķis ir izpētīt jātnieka tēla pielietojumu reklāmā.
Darba uzdevumi - apkopot informāciju par jātnieka un zirga simboliku, analizēt jātnieka tēla pielietojumu reklāmas materiālos un empīriski pārbaudīt jātnieka tēla izsauktās asociācijas un simbolizētās īpašības.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация