Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
21,48
Экономия:
3,87 (18%)
Со скидкой*:
17,61
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:727580
Оценка:
Опубликованно: 12.11.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 20 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2005.g. - 2009.g.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    6
1.  Tirgus analīzes un tirdzniecības iespēju teorētiskās nostādnes    8
1.1.  Tirgus izpētes veikšana    8
1.2.  Tirdzniecības veicināšanas iespējas uzņēmējdarbībā    11
1.3.  Cenu veidošanos iespējas tirdzniecībā    16
1.4.  Stratēģijas izstrāde tirdzniecības veicināšanai    18
2.  Latvijas kafijas tirgus analīze    23
2.1.  Vispārējs tirgus apskats    23
2.2.  Kafijas tirdzniecības apjomu dinamika Latvijā    27
2.3.  Kafijas tirdzniecību regulējošie normatīvie akti Latvijas tirgū    31
2.4.  Kafijas izplatīšana Latvijas tirgū    34
2.5.  Mērķa klients un tirdzniecības veicināšana    36
3.  Attīstības iespējas kafijas tirdzniecībai Latvijā    42
3.1.  Klientu vadības stratēģijas noteikšana    42
3.2.  Stratēģijas noteikšana kafijas tirdzniecībai Latvijas tirgū    46
3.3.  Inovāciju iespējas kafijas tirgotājiem Latvijā    48
  Secinājumi    52
  Priekšlikumi    54
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    56
Фрагмент работы

Secinājumi
Pēc veiktās izpētes un analīzes diplomdarba ietvaros autors izvirza šādus secinājumus:
1. Uzņēmēja galvenā problēma vairs nav jautājumi ko un kā ražot, bet gan kā realizēt saražoto. Turklāt, pieaugot patērētāju izglītotības līmenim, arvien nozīmīgāks kļūst kvalitātes faktors. Tādējādi, pirmkārt kafijai ir jābūt kvalitatīvai, otrkārt tā ir prasmīgi jāizvieto sadales kanālos, pielietojot nepieciešamos mārketinga instrumentus.
2. Kvalitāte kļūst aizvien svarīgāka dimensija diferenciācijā, jo uzņēmumi pieņem vērtības modeli un nodrošina augstāku kvalitāti par zemāku cenu. Pircēji sagaida no produkta augstu atbilstības kvalitāti, kas ir pakāpe, kurai identiskas ir visas pārējās saražotās vienības un kura ir ražota pēc solītajām specifikācijām.
3. Kafijas tirdzniecību iespējams veicināt izmantojot integrēto mārketinga komunikāciju risinājumus: reklāma, pārdošanas veicināšana, pasākumi un pieredze, sabiedriskās attiecības un publicitāte, tiešais mārketings, interaktīvais mārketings, mārketings caur cilvēkiem, kā arī pārdošanas personāls.
4. Kafijas vairumtirdzniecības process ietver septiņus posmus: potenciālo pircēju meklējumi, sagatavošanās darbam ar pircēju, kontaktēšanās, preces piedāvāšana, iebildumu novērtēšana, darījuma noslēgšana un darījuma rezultātu kontrole.
5. Šobrīd internets daļēji atgriež nemainīgo cenu tendenci. Tā ir bruņošanās sacensība starp tirgotāju un klientu tehnoloģijām. Šobrīd pircējs var iegūt tūlītēju cenu salīdzinājumu no tūkstošiem (kafijas) pārdevēju. Klients var salīdzināt vairāk nekā divdesmit produktu cenas vienlaicīgi – uzspiežot uz cenu salīdzinātāja. Tas nozīmē, ka kafijas tirgotājiem ir jāpiedāvā viena no labākajām cenām savā segmentā, lai to pirktu.
6. Latvijas kafijas produktu tirgus varētu raksturot, kā piesātinātu un diferencētu produkcijas tirgu ar samērā plašu patēriņu un diapazonu.
7. Lielie kafijas brendi (Latvijas tirgū) - Tchibo, Paulig, Merrild, Maxvell (P&G) u.c. velta salīdzinoši lielus līdzekļus mārketingam un būtībā strādā ar visai nelielu peļņu uz produkcijas realizācijas vienību.

Priekšlikumi
12. Uzņēmumam ir jākoncentrējas koncentrēsies uz kafijas izgatavošanu uz vietas – vai tas būtu stends uz kādas Rīgas ielas, Degvielas uzpildes stacija, neliela kafejnīca – kur klientam tiek pagatavota konkrētā zīmola kafija.
13. Ņemot vērā, ka lielākā daļa patērētāju kafiju patērē tieši darbavietā, tad kafijas vairumtirgotājiem ir jākoncentrējas uz labāko piedāvājumu sagatavošanu biroju vadītājiem

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Kafijas tirgus analīze un tirdzniecības iespējas Latvijā”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/727580

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация