Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:914913
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.01.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Klientu apkalpošana    5
1.1.  Klientu apkalpošanas pamatprincipi    5
1.2.  Klientu apkalpošanas kvalitātes rādītāji    7
1.3.  Klientu apkalpošanai nepieciešamās prasmes    9
1.4.  Problēmas klientu apkalpošanā, biežākās kļūdas darbā ar klientiem    11
1.5.  Anketēšana kā klientu apkalpošanas kvalitātes novērtēšanas metode    13
2.  Uzņēmuma SIA ’’Nodus’’ raksturojums    16
2.1.  Organizatoriskā struktūra    17
2.2.  SIA ‘’Nodus’’ darbības analīze    18
2.3.  SIA „Nodus” klientu vēlmju apmierināšana    19
3.  Mārketinga loma uzņēmumā SIA ‘’Nodus’’    20
3.1.  Uzņēmuma Mārketinga iekšējā vide    20
3.2.  Uzņēmuma mārketinga ārējā vide    22
4.  Klientu apkalpošanas izvērtējums uzņēmumā SIA „Nodus”    25
4.1.  SIA „Nodus” izmantotās metodes klientu apkalpošanas novērtēšanai un uzlabošanai    25
4.2.  SIA „Nodus” klientu aptaujas rezultātu analīze    25
4.3.  Klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanas iespējas    33
  Secinājumi    36
  Priekšlikumi    38
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    39
  PIELIKUMS    40
Фрагмент работы

Secinājumi
Balstoties uz kvalifikācijas darbā izvirzīto mērķi un uzdevumiem, autore izdara sekojošus secinājumus:
1. Klientu apkalpošanā ir svarīgas trīs būtiskas lietas - attieksme, uzvedība un profesionālā kompetence. Ja iztrūkst viena no šīm kompetencēm, bet pārējās divas būs perfekti izpildītas, klientu apkalpošana tomēr nedos vēlamo rezultātu.
2. Klientu apkalpošanas darbā būtu jāsāk ar attieksmes veidošanu. „Jāiedzīvina būtiskākā lieta- visa pamatā ir klients.”
3. Klientu apkalpošanas darbiniekam ļoti svarīgi apzināties, ka klients ir jāapkalpo un jāapmierina tādā līmenī, lai viņš labprāt vēlētos atgriezties iestādē.
4. Prasmīgs uzņēmējs, kurš saprot ko vēlas panākt no saviem darbiniekiem, sniegs iespējas darbiniekiem mācīties un attīstīties, novērtēs cilvēku ieguldījumu. Līdz ar to radot darbiniekiem apmierinātību ar darbu, var panākt labākus rezultātus.
5. Sabiedriskam un aktīvam darbiniekam, kuram ir labas pārliecināšanas spējas, nenoliedzami būs vieglāk panākt to, lai klients paliek apmierināts un iestāde neciestu zaudējumus. Nereti šķietami neatrisināmai problēmai iespējams atrast veiksmīgu risinājumu. Darbinieks ar takta izjūtu un spēju izjust cilvēka dvēseles stāvokli varēs veiksmīgi risināt klientu vajadzības un problēmas.
6. Mūsdienās anketēšana ir kļuvusi par vienu no izplatītākajām informācijas iegūšanas metodēm.
7. Ja anketēšana tiek veikta profesionāli, ar precīzi noformulētu pētījuma mērķi, pareizi sastādītiem jautājumiem un pilnvērtīgu analīzi, tad šādā ceļā var iegūt pietiekami precīzus rezultātus. Ļoti daudz kas ir atkarīgs arī no paša anketēšanas procesa profesionalitātes.
8. Mūsdienās par klientu apkalpošanas uzlabošanu domā ikviens uzņēmums. Kvalificēti, motivēti un atbildīgi darbinieki ir ikviena uzņēmuma svarīga sastāvdaļa. Sarunājoties ar uzņēmuma vadību un darbiniekiem, autore secina, ka par klientu apkalpošanas uzlabošanu tiek domāts arī šajā uzņēmumā.
9. No aptaujas rezultātiem autore secina, ka SIA „Nodus” klienti būtībā ir apmierināti ar SIA „Nodus” klientu apkalpošanas kvalitāti. Respondenti SIA „Nodus” kā iestādi klientu apkalpošanas jomā vērtē kā vienu no sakārtotākajām, tikai nedaudziem ir negatīvs viedoklis.
10. Klientu apkalpošanas darbinieki SIA „Nodus” ir diezgan noslogoti, dažkārt klienti ir spiesti stāvēt rindās pakalpojuma saņemšanai. Tāpēc informācijas saņemšanai klientam tiek nodrošināta e-pasta komunikācija.

Priekšlikumi
1. Papildināt informācijas stendu ar drukātajiem materiāliem par SIA „Nodus” piedāvātajām akcijas precēm, pakalpojumiem un to cenām.
2. Intensīvāk reklamēt uzņēmumu masu medijos. Pašlaik reklāma ir nepietiekoša.

Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация