Дипломная
Предпринимательство и право
Туризм
Klientu apkalpošanas kvalitāte Rīgas tūrisma aģentūrāsNr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 6 | |
1. | KLIENTU APKALPOŠANAS KVALITĀTES TEORĒTISKIE ASPEKTI UN TO IEZĪMES TŪRISMA AĠENTŪRĀS | 9 |
1.1. | Pakalpojuma jēdziens | 9 |
1.2. | Kvalitātes un klientu apkalpošanas jēdziens | 11 |
1.3. | Tūrisma aģentūru klientu apkalpošanas kvalitāte | 13 |
1.4. | Klientu uzticības veidošana klientu servisa uzlabošanas rezultātā | 20 |
1.5. | Klientu lojalitāti ietekmējošie aktori | 21 |
1.6. | Kvalitātes vadības sistēmu veidi | 22 |
1.7. | ACSI modelis | 28 |
2. | TŪRISMA UN TŪRISMA ĀĢENTŪRU ATTĪSTĪBAS TENDENCES LATVIJĀ UN EIROPĀ | 31 |
2.1. | Globālās tūrisma nozares attīstības tendences | 31 |
2.2. | Latvijas izejošā tūrisma attīstības rādītāji | 34 |
2.3. | Latvijas tūrisma aģentūru attīstības rādītāji | 36 |
3. | TŪRISMA NOZARES EKSPERTU INTERVIJA | 40 |
4. | RĪGAS TŪRISMA AĢENTŪRU KLIENTU APKALPOŠANAS KVALITĀTES ANALĪZE | 46 |
4.1. | Pētījuma metodoloģijas apraksts | 46 |
4.2. | Tūrisma aģentūru klientu apkalpošanas analīze interneta vidē | 47 |
4.3. | Tūrisma aģentūru klientu apkalpošanas analīze pa tālruni | 52 |
4.4. | Tūrisma aģentūru klientu apkalpošanas analīze klātienē | 56 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 61 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI | 67 | |
PIELIKUMI | 72 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Visu veidu attiecībās ir svarīga savstarpēja saskarsme. Saskarsmei ar klientu pamatā ir zināšanas, prasmes, pozitīvā attieksme. Ir jāņem vērā, ka uzņēmējdarbības galvenais posms ir klients, jo tieši no klienta ir atkarīga peļņa, veiksmīga uzņēmuma attīstība un panākumi. Ir ļoti svarīgi profesionāli apkalpot klientu, lai viņš justos apmierināts. Apkalpojot klientu, ir jāievēro daudz dažāds nosacījums, lai šīs process būtu veiksmīgs.
Latvijas tūrisma nozares tirgus radītā saspringtā konkurence, tūkstošiem uzņēmumiem liek veltīt lielu uzmanību kvalitātes vadības un nodrošināšanas problēmām. Šī situācija rada nepieciešamību uzņēmumiem pastāvīgi vai arī ar profesionāļu palīdzību izstrādāt un ieviest jaunas kvalitātes veicināšanas sistēmas, programmas un standartus. Kvalitātes nodrošināšana ir absolūti nepieciešama, lai pārliecinātu patērētāju par uzņēmuma ražotās produkcijas vai sniegtā pakalpojuma izcilību.
Kvalitatīvu klientu apkalpošanu raksturo sešas lietas: pozitīva attieksme un labs pirmais iespaids, efektīva verbālā un neverbālā komunikācija, spēja radīt uzticēšanos un novērtējuma izjūtu klientos, veiksmīgs darbs ar «grūtajiem» klientiem, efektīva savstarpējā mijiedarbība tiešajā saskarsmē, pa telefonu vai e-pastu, kā arī profesionālā kompetence. Savukārt izcilai klientu apkalpošanai piemīt arī pārsteiguma moments. Negaidīti lielu efektu var radīt tādas mazas lietas kā vairāk atbalsta un palīdzības, nekā klients pieradis saņemt citur, kāds draudzīgs, neformāls jautājums vai daži laipni smaidi sarunas laikā. Tas viss liecina, ka pārdevējs ir pārkāpis parastas klientu apkalpošanas robežu un darbs ir veikts izcili.
Se inājumi
Darba gaitā tika izanalizētas divdesmitpiecu Rīgas tūrisma aģentūru klientu apkalpošanas kvalitāte. Apkalpošanas kvalitātes analīze sastāvēja no trim etapiem: klientu apkalpošana e-vidē - tika analizēts, cik ātri tūrisma aģentūras darbinieki atbild uz e-pasta vēstulēm un kāds ir vēstules saturs; klientu apkalpošana pa tālruni - tika analizēta personāla laipnība, izpalīdzība un informācijas sniegšanas kvalitāte; klientu apkalpošana klātienē - tika analizēta personāla attieksme pret klientu (laipnība, atsaucība), tūrisma aģentūru telpas (interjers, dizains, labierīcību stāvoklis), apkalpošanas ātrums, darbinieku ārējais izskats.…
Maģistra darba temats ir „Klientu apkalpošanas kvalitāte Rīgas tūrisma aģentūrās”. Maģistra darba mērķis ir izpētīt Rīgas tūrisma aģentūru klientu apkalpošanas kvalitāti, veicot klientu apkalpošanas analīzi, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai. Maģistra darbs sastāv no 4 nodaļām. Pirmajā nodaļā autore veica tūrisma aģentūru nozares literatūras un avotu pētīšanu un analizēšanu, lai izskaidrotu tūrisma aģentūru un klientu apkalpošanas jomas jēdzienus un informāciju, kura ir saistīta ar piedāvāto tēmu, līdz ar to, dodot iespēju to izprast katram cilvēkam, kas, iespējams, nav saistīts ar tūrisma industriju. Otrā daļa ir veltīta pētījuma daļai. Tika izpētītas tūrisma aģentūru attīstības tendences un Latvijas tūrisma jomas nodarbināto tirgus situāciju. Trešā daļa ietver sevī interviju ar tūrisma industrijas ekspertiem: tūrisma aģentūru u viesnīcas direktoriem. Galvenais mērķis bija uzzināt viņu viedokļus par esošo situāciju tūrisma sfērā, kas ir saistīta ar klientu apkalpošanas kvalitāti. Ceturtajā daļā tika izanalizētas Rīgas tūrisma aģentūras. Tika analizēta klientu apkalpošanas kvalitāte. Apkalpošanas kvalitātes analīze sastāv no trim sastāvdaļām: klientu apkalpošana e-vidē, klientu apkalpošana pa tālruni un klientu apkalpošana klātienē. Darba izstrādāšanas gaitā autore izmantojusi teorijas grāmatas par tūrisma uzņēmumu darbības organizāciju un vadīšanu, par klientu apkalpošanas kvalitāti un to standartiem, angļu, latviešu un krievu valodās. Autore ir izmantojusi oficiālos interneta resursus. Maģistra darbs ir sagatavots uz 106 lapām un tajā iekļautas 7 tabulas, 8 attēli un 5 pielikumi. Atslēgvārdi: klientu apkalpošana, apkalpošanas kvalitāte, Rīgas tūrisma aģentūras, slepenais klients.
Pdf formāts. Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
- Klientu apkalpošanas kvalitāte Rīgas tūrisma aģentūrās
- Reģionālās tūrisma organizācijas un to funkcijas Latvijā. Tūrisma informācijas centri
- Tūrisma ietekme tūrisma rajonos. Tūrisma ietekme uz sabiedrību Francijā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Pašvaldības loma tūrisma attīstībā Jelgavā
Дипломная для университета72
Оцененный! -
Uzņēmuma "Rīgas satiksme" reputācijas analīze un pilnveidošanas iespējas
Дипломная для университета61
-
Rīgas restorānu darbinieku stresa līmenis un to ietekmējošie faktori
Дипломная для университета57
-
Lauku tūrisma mītņu pakalpojumu piedāvājuma izpēte un novērtēšana Latgales reģionā
Дипломная для университета117
-
Klientu bāzes segmentācija un vadība starptautiskā uzņēmumā
Дипломная для университета44