Дипломная
Предпринимательство и право
Экономика
Klientu piesaistīšanas projekts pakalpojumu uzņēmumam-
Klientu piesaistīšanas projekts pakalpojumu uzņēmumam
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 8 | |
1. | ANALĪTISKĀ DAĻA | 10 |
1.1. | Uzņēmuma nozare | 10 |
1.2. | Uzņēmuma raksturojums | 12 |
1.3. | Bilances horizontālā un vertikālā analīze | 14 |
1.3.1. | Bilances dinamiskā (horizontālā) analīze | 15 |
1.3.2. | Peļņas un zaudējumu plāna dinamiskā (horizontālā) analīze | 18 |
1.3.3. | Strūktūras jeb vertikālā analīze | 21 |
1.3.4. | Peļņas un zaudējuma plāna un pārskata struktūras analīze | 23 |
1.4. | Finansiālā stāvokļa novērtējums | 25 |
1.5. | Uzņēmuma SIA „X” SVID analīze | 35 |
2. | APRĒĶINU DAĻA | 34 |
2.1. | Mārketinga aktivitātes | 34 |
2.2. | Uzņēmuma mājas lapas izveide | 44 |
2.3. | Klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošana | 54 |
3. | TEHNOLOĢISKĀ DAĻA | 60 |
3.1. | Hostinga pakalpojums un domēna vārda reģistrēšana | 61 |
3.2. | Uzņēmuma interneta veikala izveide | 62 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 71 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 74 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pēc diplomprojekta izstrādāšanas, diplomprojekta autore nonāca pie šādiem secinājumiem:
1. Uzņēmums SIA “X” pēc aprozījuma un peļņas apskata, no 2011.gada līdz 2012.gadam cieta lielus zaudējumus, kur 2012. gadā zaudējuma summa bija 11238 EUR, taču 2013.gadā peļņa sasniedza 13583 EUR, jo samazinājās administrācijas un ražošanas izmaksas, kā arī palielinājās pārejie uzņēmuma saimnieciskās darbības ieņēmumi.
2. Uzņēmuma SIA “X” mājas lapa kopš 2015.gada sākuma ir slēgta, jo tiek veikta mājas lapas rekonstrukcija. Līdz ar to preču iegāde interneta veikalā klientiem ir liegta, jo līdz 2015.gadam mājas lapā bija manītas nepilnības, kuras klientiem sniedza maldinošu priekštatu par interneta veikala darbību.
3. Patērētājiem trūkst informācijas par uzņēmumu, jo uzņēmums nav veicis mārketinga aktivitātes, kas varētu paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju un piesaistīt jaunus klientus.
4. Uzņēmuma aktīvi ir auguši 2012.gadā, salīdzinot ar 2011.gadu, to vērtība bija 8042 EUR, kas ir par 156% vairāk nekā 2011.gadā, to pieaugumu ir ietekmējuši apgrozāmie līdzekļi, bet 2013.gadā salīdzinot ar 2012.gadu uzņēmuma aktīvi ir samazinājušies par 28% un to vērtība ir 5804 EUR, tā samazinājumu ir ietekmējuši apgrozāmie līdzekļi, jo uzņēmuma krājumi samazinājās gandrīz uz pusi.
5. Uzņēmumam ir lielas saistības ar īstermiņa kreditoriem, 2012.gadā kopsumma sastādīja 25472 EUR, bet 2013.gadā īstermiņa kreditoru saistības ir samazinājušās un kopsumma sastāda 9651 EUR.
6. SIA “X” likviditādes koeficients no 2010.gada līdz 2013.gadam ir zemāks par 1, uzņēmums strādā kritiskā finansiālā situācijā un darbojas augsta riska apstākļos, līdz ar to savlaicīgi nespēj dzēst īstermiņa saistības, kā arī apgrozāmajos līdzekļos nav pietiekami liels finanšu ieguldījums
…
Darba kopējais apjoms ir 76 lapas puses. Diplomprojekts ir strukturizēts 3 daļās – analītiskā daļa ( 24 lpp.), aprēķinu daļa (27 lpp.) un tehnoloģiskā daļa (10 lpp.). Darbam pievienoti 2 pielikumi (2 lpp.). Darbā izmantoti 48 bibliogrāfiskie avoti.
- Klientu piesaistīšanas projekts pakalpojumu uzņēmumam
- SIA "X" mārketinga projekts
- VAS "Latvijas Pasts" klientu piesaistīšanas taktika un tās uzlabošanas iespējas
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Lauku tūrisma mītņu pakalpojumu piedāvājuma izpēte un novērtēšana Latgales reģionā
Дипломная для университета117
-
Klientu bāzes segmentācija un vadība starptautiskā uzņēmumā
Дипломная для университета44
-
Pakalpojumu sniegšanas uzņēmuma personāla vadīšanas attīstības projekts
Дипломная для университета72
-
Klientu lojalitāte mobilo sakaru tirgū Latvijā
Дипломная для университета61
-
Klientu apkalpošanas kvalitāte Rīgas tūrisma aģentūrās
Дипломная для университета86