Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:860209
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.02.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 41 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    8
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    10
1.1.  Uzņēmuma nozare    10
1.2.  Uzņēmuma raksturojums    12
1.3.  Bilances horizontālā un vertikālā analīze    14
1.3.1.  Bilances dinamiskā (horizontālā) analīze    15
1.3.2.  Peļņas un zaudējumu plāna dinamiskā (horizontālā) analīze    18
1.3.3.  Strūktūras jeb vertikālā analīze    21
1.3.4.  Peļņas un zaudējuma plāna un pārskata struktūras analīze    23
1.4.  Finansiālā stāvokļa novērtējums    25
1.5.  Uzņēmuma SIA „X” SVID analīze    35
2.  APRĒĶINU DAĻA    34
2.1.  Mārketinga aktivitātes    34
2.2.  Uzņēmuma mājas lapas izveide    44
2.3.  Klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošana    54
3.  TEHNOLOĢISKĀ DAĻA    60
3.1.  Hostinga pakalpojums un domēna vārda reģistrēšana    61
3.2.  Uzņēmuma interneta veikala izveide    62
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    71
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    74
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pēc diplomprojekta izstrādāšanas, diplomprojekta autore nonāca pie šādiem secinājumiem:
1. Uzņēmums SIA “X” pēc aprozījuma un peļņas apskata, no 2011.gada līdz 2012.gadam cieta lielus zaudējumus, kur 2012. gadā zaudējuma summa bija 11238 EUR, taču 2013.gadā peļņa sasniedza 13583 EUR, jo samazinājās administrācijas un ražošanas izmaksas, kā arī palielinājās pārejie uzņēmuma saimnieciskās darbības ieņēmumi.
2. Uzņēmuma SIA “X” mājas lapa kopš 2015.gada sākuma ir slēgta, jo tiek veikta mājas lapas rekonstrukcija. Līdz ar to preču iegāde interneta veikalā klientiem ir liegta, jo līdz 2015.gadam mājas lapā bija manītas nepilnības, kuras klientiem sniedza maldinošu priekštatu par interneta veikala darbību.
3. Patērētājiem trūkst informācijas par uzņēmumu, jo uzņēmums nav veicis mārketinga aktivitātes, kas varētu paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju un piesaistīt jaunus klientus.
4. Uzņēmuma aktīvi ir auguši 2012.gadā, salīdzinot ar 2011.gadu, to vērtība bija 8042 EUR, kas ir par 156% vairāk nekā 2011.gadā, to pieaugumu ir ietekmējuši apgrozāmie līdzekļi, bet 2013.gadā salīdzinot ar 2012.gadu uzņēmuma aktīvi ir samazinājušies par 28% un to vērtība ir 5804 EUR, tā samazinājumu ir ietekmējuši apgrozāmie līdzekļi, jo uzņēmuma krājumi samazinājās gandrīz uz pusi.
5. Uzņēmumam ir lielas saistības ar īstermiņa kreditoriem, 2012.gadā kopsumma sastādīja 25472 EUR, bet 2013.gadā īstermiņa kreditoru saistības ir samazinājušās un kopsumma sastāda 9651 EUR.
6. SIA “X” likviditādes koeficients no 2010.gada līdz 2013.gadam ir zemāks par 1, uzņēmums strādā kritiskā finansiālā situācijā un darbojas augsta riska apstākļos, līdz ar to savlaicīgi nespēj dzēst īstermiņa saistības, kā arī apgrozāmajos līdzekļos nav pietiekami liels finanšu ieguldījums

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация