Дипломная
Предпринимательство и право
Управление
Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana. VAS "Ceļu satiksme...-
Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana. VAS "Ceļu satiksmes drošības direkcija"
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 3 | |
Annotation | 4 | |
Apzīmējumu saraksts | 5 | |
IEVADS | 6 | |
1. | KVALITĀTES VADĪBAS JĒDZIENS, BŪTĪBA UN NEPIECIEŠAMĪBA | 9 |
1.1. | Kvalitātes jēdziens un kvalitātes vadības attīstība | 9 |
1.2. | Kvalitātes vadības sistēmu un izcilības modeļu raksturojums | 11 |
2. | KVALITĀTES VADĪBAS SISTĒMAS STRATĒĢIJA | 20 |
2.1. | Sistēmas izveide un ieviešana | 20 |
2.2. | Kvalitātes audits | 24 |
3. | CEĻU SATIKSMES DROŠĪBAS DIREKCIJAS RAKSTUROJUMS | 27 |
3.1. | CSDD ieguldījums tautsaimniecībā | 27 |
3.2. | CSDD dibināšanas vēsture un attīstības gaita | 31 |
3.3. | CSDD pakalpojumu raksturojums | 33 |
4. | KVALITĀTES VADĪBAS SISTĒMAS IEVIEŠANA CSDD | 39 |
4.1. | CSDD politikas analīze | 39 |
4.2. | CSDD sasniegumi kvalitātes jomā | 41 |
4.3. | Kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas problēmu analīze | 43 |
Rezultāti | 54 | |
Secinājumi | 55 | |
Priekšlikumi | 57 | |
Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts | 58 | |
Priekšlikumi | 61 |
Secinājumi
Darba autore veiksmīgi sasniedza darbā nosprausto mērķi - izpētīt kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas CSDD darbībā būtiskākos aspektus.
Veiksmīgi tika izpildīti visi septiņi uzstādītie uzdevumi. Darba gaitā tika pierādīta arī darba hipotēze. Bez tam, autore nonāca pie sekojošiem secinājumiem un priekšlikumiem:
1. Ja agrāk kvalitāte tika attiecināta tikai uz privātā sektorā darbojošiem uzņēmumiem, tad mūsdienās uz apkalpošanas kvalitātes paaugstināšanu tiecas arī liela daļa valsts iestādes.
2. Kvalitātes vadības nodrošināšana ir būtisks priekšnoteikums, lai pārliecinātu klientus par organizācijas sniegto pakalpojumu augstiem kvalitātes rādītājiem.
3. Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana organizācijas darbībā ir jebkuras uz attīstību orientētas organizācijas vadības procesa pamats., kās vērsta uz organizācijas darba efektivitātes paaugstināšanu, klientu, piegādātāju un sadarbības partneru vajadzību apmierinātības uzlabošanu.
4. Kvalitātes vadības sistēmu skaits ir ļoti augsts un ar katru gadu tiek izveidoti 1000 jauni standarti, uz doto momentu ir izstrādāti vairāk nekā 19 050 ISO standarti dažādās jomās.
5. Lai nodrošinātu nepārtrauktu attīstību, organizācijām nepieciešams veikt pašnovērtējumu, izmantojot kādu no kvalitātes izcilības modeļiem;
6. Izstrādājot un ieviešot KVS, organizācija sekmē klientu apmierinātības palielināšanos, saved kārtībā organizācijā notiekošos procesus un saskanīgu, vienotu organizācijas darbu. Ar KVS tiek nodrošināta organizācijas iekšējo procesu pārredzamība.
…
1. Ja agrāk kvalitāte tika attiecināta tikai uz privātā sektorā darbojošiem uzņēmumiem, tad mūsdienās uz apkalpošanas kvalitātes paaugstināšanu tiecas arī liela daļa valsts iestādes. 2. Kvalitātes vadības nodrošināšana ir būtisks priekšnoteikums, lai pārliecinātu klientus par organizācijas sniegto pakalpojumu augstiem kvalitātes rādītājiem. 3. Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana organizācijas darbībā ir jebkuras uz attīstību orientētas organizācijas vadības procesa pamats., kās vērsta uz organizācijas darba efektivitātes paaugstināšanu, klientu, piegādātāju un sadarbības partneru vajadzību apmierinātības uzlabošanu. 4. Kvalitātes vadības sistēmu skaits ir ļoti augsts un ar katru gadu tiek izveidoti 1000 jauni standarti, uz doto momentu ir izstrādāti vairāk nekā 19 050 ISO standarti dažādās jomās.
- Kvalitātes vadības sistēmas galvenie komponenti
- Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana. VAS "Ceļu satiksmes drošības direkcija"
- Personāla vadības nozīme krīzes laikā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Latvijas un ārzemju pieredze kvalitātes vadības sistēmas ieviešanā valsts pārvaldes iestādēs
Дипломная для университета49
-
Kvalitātes vadības sistēmas attīstības problēmas virzieni Latvijā
Дипломная для университета86
-
Kvalitātes vadības sistēmas ISO 9001:2000 ieviešana uzņēmumā SIA "Talsu Tehnika"
Дипломная для университета70
-
Vides pārvaldības sistēmas elementi un to loma komercsabiedrībā
Дипломная для университета48
Оцененный! -
Kvalitātes vadība lauku tūrisma uzņēmumos
Дипломная для университета104
Оцененный!