Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
21,48
Экономия:
3,87 (18%)
Со скидкой*:
17,61
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:210019
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.08.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 25 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts    5
  Ievads    6
1.  Uzņēmuma sertifikācijas process Latvijā    12
1.1.  Kvalitātes vadības sistēmu raksturojums    12
1.2.  Kvalitātes audits    21
1.3.  Kvalitātes dokumentu izstrādāšana un vadība    26
2.  Riska faktoru analīze    28
3.  Bezpapīru ISO sistēma - digitālā interaktīvā vadības sistēma    34
4.  Muitas kvalitātes vadības sistēmas ieviešana “Interbaltijā”    37
4.1.  Instrukcijas muitošanas darbību audita veikšanai    37
4.2.  Instrukcijas neatbilstoši noformēta VAD labošanas kārtībai    38
4.3.  Procedūra dokumentu un pierakstu vadībai    38
4.4.  Monitoringa un mērījumu procedūra    42
4.5.  Neatbilstošu produktu vadības procedūra    45
4.6.  Piegādātāju novērtēšanas procedūra    48
  Secinājumi un priekšlikumi    52
  Review    60
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    63
  Galvojums    64
  Pielikums Nr.1    65
Фрагмент работы

Latvijā uzņēmējdarbībā strauji sāk pielietot dažādus vadības sistēmas standartus, kas ienāk no Rietumu uzņēmējdarbības pieredzes, kur vadības sistēmas pēdējos četrdesmit gadus ir bijusi uzņēmējdarbības principiāls dzinējspēks un motivācijas pamats.
Attīstoties tirgus ekonomikas attiecībām Latvijā, uzņēmumu darbību un attīstību arvien vairāk ietekmē konkurence un vārdam ”kvalitāte” tiek piešķirta jauna nozīme.
Uzņēmums, uz kuru attiecina šo jēdzienu, darbojas efektīvi un to apliecina uzņēmuma finansu rādītāji un klientu pieprasītie un pirktie noteikta līmeņa produkti vai pakalpojumi. Mūsdienās jēdziens “kvalitāte” ir cieši saistīts ar klientu - ar tā vajadzību un vēlmju izzināšanu, noteikšanu un apmierināšanu.
Latvijā aizvien vairāk uzņēmumu savā stratēģiskajā attīstībā lielāku uzmanību pievērš kvalitātes vadības sistēmas izstrādes un ieviešanas jautājumiem. Galvenais valsts uzdevums ir nodrošināt stabilu tiesisko un administratīvo bāzi uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanai, it īpaši par starptautisko konkurētspēju. Kvalitatīvas uzņēmējdarbības nodrošināšana, veicinot starptautisko un Eiropas standartu piemērošanu, izmantojot modernas uzņēmumu vadības sistēmas un ieviešot jaunākās tehnoloģijas, ļauj tiem veiksmīgi konkurēt, gan vietējā, gan starptautiskajā tirgū.
Tādējādi kvalitāte ir elements, kas caurvij visu organizāciju, un kvalitātes vadīšanas jautājumiem viscaur ir jāpievērš maksimāla uzmanība, lai izdzīvotu, attīstītos un saglabātu savu konkurētspēju. Šeit neiet runa tikai par produktu un pakalpojumu kvalitāti, bet arī par piegādi, administrēšanu, klientu apkalpošanu un jebkuru citu uzņēmumi darbības aspektu. Tas vienlīdz attiecas uz visām tautsaimniecības nozarēm, uz jebkuru organizāciju, firmu, uzņēmumu – gan ražojošo, gan pakalpojumus sniedzošu firmu, gan sociālajā sfērā darbojošos uzņēmumu, gan arī valsts un pārvaldes institūciju.
Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana ir atzīts ceļš uz efektīvāku uzņēmuma darbību, kvalitātes un klientu apkalpošanas vadības sistēmu. Šī sistēma ir labas vadības prakses pamats katram uzņēmumam vai uzņēmumsi. Tā koncentrējas uz klientu vajadzībām un vēlmēm, kā arī veicina efektīvu kvalitātes vadību un plānošanu uzņēmuma produktiem un pakalpojumiem.
Kvalitātes vadība nav nekas tāds, ko var vienkārši nopirkt un ievietot uzņēmumā tā, kā var nopirkt un uzstādīt mašīnas rezerves daļas. Tas ir dzīves veids, domāšanas veids un jauna uzņēmuma kultūra. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Kvalitātes vadības sistēmu ieviešana uzņēmējdarbībā”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/210019

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация