Darba mērķis: ir teorētiski pētīt un praktiski analizēt, kā lomu rotaļas veicina vecākās
pirmsskolas vecuma bērnu emocionālo prasmju attīstību.
Pētījuma priekšmets: lomu rotaļas un to ietekme uz bērnu emocionālo attīstību.
Pētījuma objekts: pedagoģiskais process pirmsskolā.
Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā tika aplūkota un analizēta
lomu rotaļas nozīme bērnu attīstībā, īpaši akcentējot to nozīmi bērnu emocionālajā attīstībā,
kā arī analizēta vecākās pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarības. Otrajā-
empīriskajā daļā, tika veikts pētījums par lomu rotaļu nozīmi bērnu emocionālajā attīstībā.
Pētījums tika veikts, izmantojot pedagoģisko novērošanu pirmsskolas izglītības iestādes
sagatavošanas grupā, kurā piedalījās 12 bērni. Lai izvērtētu bērnu emocionālo prasmju
attīstību, tika izstrādāti kritēriji un mērķtiecīgi izvēlētas lomu rotaļas.
Pētījuma rezultāti apstiprināja izvirzīto pētījuma jautājumu- lomu rotaļas veicina bērnu
emocionālo attīstību pirmsskolas izglītības trešajā vecumposmā.…