Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:772786
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.05.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  FK Mērsrags MĀCĪBU - TRENIŅU PROCESA PĒTĪJUMS    4
1.1.  Kluba vēsturiskais apraksts    4
1.2.  Kluba dokumentācija    4
1.3.  Vispārīgie kluba darbības noteikumi    6
1.4.  Kluba darbības mērķi    10
1.5.  Kluba darbības uzdevumi    10
1.6.  Kluba darbības organizācija    10
1.7.  Kluba drošības noteikumi    11
1.8.  Kluba materiāli – tehniskais nodrošinājums    12
1.9.  Kluba darbības/sasniegumu izvērtējums    12
2.  AUDZĒKŅU GRUPU ATLASES NOSACĪJUMI FUTBOLĀ    14
3.  SPORTA VEIDA DROŠĪBAS NOTEIKUMI    15
4.  IESPĒJAMĀS TRAUMAS FUTBOLĀ, TO PROFILAKSE UN FIZISKĀ REHABILITĀCIJA    22
5.  FK MĒRSRAGS U – 16 TRENIŅU GRUPAS FIZISKĀS UN TEHNISKĀS SAGATAVOTĪBAS DINAMIKAS VĒRTĒJUMS    26
5.1.  Vispusīgā fiziskā sagatavotība    26
5.2.  Speciālā tehniskā sagatavotība    31
5.3.  Audzēkņu sagatavotības dinamikas vērtējums    29
6.  FUTBOLA KLUBA „FK MĒRSRAGS” U - 10 MĀCĪBU - TRENIŅU DARBA PLĀNOŠANA    35
6.1.  Mācību- treniņu procesa gada plāns ar attiecīgiem periodiem, posmiem, cikliem, paredzot nepieciešamo stundu skaitu visiem sagatavošanas veidiem    35
6.2.  Treniņu mikrocikla – nedēļas plāns (sagatavošanas periods    46
7.  MĀCĪBU – TRENIŅU NODARBĪBU KONSPEKTI (6)    49
7.1.  Mācību-treniņu nodarbību konspekti, ņemot vērā katra sporta veida specifiku: (ievada sagatavotāja, izvērsta galvenā daļa un nobeiguma daļa) - (3)    49
7.2.  Ātruma, izturības un koordinācijas attīstīšanas/ trenēšanas konspekti - (3)    63
8.  SACENSĪBU NOLIKUMS FUTBOLĀ    77
9.  SACENSĪBU TĀME FUTBOLĀ    80
10.  U – 10 TRENIŅU GRUPAS EMOCIONĀLAIS STĀVOKLIS SPĒLES LAIKĀ    81
11.  AUDZĒKŅU SIRDSDARBĪBAS FREKVENCES SVĀRSTĪBAS MĀCĪBU-TRENIŅU NODARBĪBAS LAIKĀ UN TO ANALIZE    83
12.  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    86
13.  DIPLOMDARBA PAŠVĒRTĒJUMS    88
  APLIECINĀJUMS    89
  Anotācija    90
  Anotācija (svešvalodā)    91
  PIELIKUMI    92
Фрагмент работы

13. Diplomdarba pašvērtējums.
Prakse trenera darbā, manuprāt, ir vislabākais veids, kā pārbaudīt savas spējas un zināšanas. Pārbaudīt, vai tas ir darbs, ar kuru vēlies nodarboties turpmāk. Saprast savas kļūdas, mācīties un mācīt. Galu galā nereti studenti tieši savās prakses vietās atrod algotu darbu.
Diplomdarba rakstīšana bija iespēja iepazīt tuvāk savas dzimtās vietas sporta iespējas, futbola sasniegumus. Tā bija mana iespēja novērtēt un izprast trenera darbu. Šis uzdevums bija diezgan sarežģīts gan psiholoģiski, gan emocionāli, gan fiziski. Bija vieglākas dienas, bija grūtākas dienas, bet pieredze – nenovērtējama.
Pildot šo darbu gan rakstiski, gan praktiski, ievēroju savas pozitīvās, negatīvās lietas, lietas, pie kurām jāpiestrādā, un lietas, kuras vajadzētu izmantot biežāk. Sākšu ar lietām, kuras izdevās labi. Sapratu, ka labi protu darboties tieši ar mazākajiem futbolistiem. Vislabāk protu nolaisties līdz jaunāko audzēkņu līmenim, protu atrast pareizos vārdus, lai viņi klausītos un būtu ieinteresēti treniņu procesā. Protu atrast emocionālo saikni ar bērniem. Pētījuma un praktiskās darbības procesam noslēdzoties, sapratu , ka esmu saviem audzēkņiem ļoti pieķērusies, tā pat kā viņi man. Kopīgi pārrunājām lietas, kas izdodas, kas nē, un ko viņi vēlētos apgūt. Mazākie futbolisti bija ļoti aktīvi. Man bija prieks, ka varēju iemācīt ko jaunu. Iegūtā pieredze akadēmijā man ļāva pasniegt futbola treniņus savādāk, nekā pierasts. Parādīju jaunas gan futbola, gan „nefutbola” rotaļas, kuras bērni pieņēma ar lielāko prieku, un vēlējās tās atkārtot. Bija vieglāk vadīt treniņus, viņiem nevajadzēja tikai futbolu, kā lielākajiem. Viņi bija atvērti un pretim nākoši visam jaunajam.
Bija arī daudz nepilnību un negatīvo lietu. Bez tām neiztikt. Sapratu, ka man rodas grūtības sasaistīt treniņa daļas un uzdevumus. Man radās grūtības tieši mācību procesā, jo jaunieši nav ieinteresēti mācīties to, ko viņi, viņuprāt, jau prot. Viņi ir rotaļīgi, izklaidīgi, vēlas tikai spēlēt futbolu. Man radās nepārliecība par sevi, un audzēkņi to uzreiz pamanīja. Jau sākumā pieļautās kļūdas vēlāk bija grūtāk labot.
Lietas, pie kurām jāpiestrādā. Jāpiestrādā noteikti pie ievada daļas plānošanas, gribējās vairāk daudzveidības, tāpēc gribējās parādīt veidus, kā var iesildīties, taču rezultātā iesildīšanās kļuva haotiska, trūka organizētības. Sapratu, ka labāk vienkāršāk, bet lai ir panākts vēlamais efekts. Jāpiestrādā noteikti pie galvenās daļas, vadot treniņus. Sākumā, es visvairāk laika veltīju futbolam, un tad sapratu savu kļūdu. Bez fiziskās sagatavotības bāzes, arī spēle kļūst nekvalitatīva. Tāpēc jau tālākajā treniņu procesā pievērsos fizisko īpašību attīstīšanai. Slikta laika dēļ gājām arī uz trenažieru zāli, kur izpildījām vingrinājumus, kas jauniešiem ļoti patika.
Man biežāk vajadzētu izmantot spēles, arī citas sporta spēles treniņos. Bērniem un jauniešiem tās patīk. Pamēģināju arī ar vecāko grupu paspēlēt dažas spēles. Katrā no mums mīt bērns. Jaunieši bija kā traki spēlējot spēles. Tas pat bija viņu ierosinājums, jo viņi bija vērojuši arī mazo sportistu treniņus. Tāpēc arī ar lielajiem ik pa laikam spēlējām sen aizmirstas un pazīstamas, arī jaunas un neredzētas spēles.
Kopumā sportistu attieksme – pozitīva. Atsauksme- milzīga. Šī darba veikšanas laikā, pēc trenera vārdiem, bija milzīga atsaucība, kāda nebija redzēta.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,98 €
Комплект работ Nr. 1355392
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация