-
Mārketinga attīstība aviotransportā
Дипломная63 Реклама, маркетинг, Коммуникации, транспорт, связь
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 8 | |
1. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJA UN TĀS IZSTRĀDE | 10 |
1.1. | Mārketinga jēdziens un mārketinga MIX elementi | 10 |
1.2. | Uzņēmuma pozicionēšana tirgū | 16 |
1.3. | SVID analīze | 18 |
1.4. | Mārketinga stratēģijas izstrādes process | 18 |
1.5. | Mārketinga plāna izstrādes principi | 22 |
2. | AVIĀCIJAS NOZARES RAKSTUROJUMS | 25 |
2.1. | Aviācijas nozare Latvijā | 25 |
2.2. | Nozares valsts regulēšana | 26 |
2.3. | Covid-19 pandēmijas ietekme uz aviācijas nozari | 28 |
2.4. | Nozares attīstības plāns Latvijā | 30 |
3. | MĀRKETINGA ATTĪSTĪBA UN PILNVEIDOŠANA AVIOTRANSPORTĀ | 34 |
3.1. | Latvijā strādājošo aviokompāniju analīze | 34 |
3.2. | Aviotransporta pasažieru viedokļu analīze | 39 |
3.3. | Aviotransporta kā mārketinga kanāla attīstīšana | 47 |
SECINĀJUMI | 59 | |
PRIEKŠLIKUMI | 60 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 61 | |
PIELIKUMI | 63 |
Darba tēma ir aktuāla, jo pašreizējos tirgus apstākļos, aviosabiedrībām ir svarīgi sekot līdzi transformācijas tendencēm un pilnveidot savas mārketinga stratēģijas, kas atbilst mūsdienu tirgus tendencēm. Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt aviotransporta kā mārketinga kanāla pilnveidošanas iniciatīvas, kas nodrošinās aviosabiedrībai stabilu ienākumu plūsmu. Darba mērķa sasniegšanai ir izvirzīti sekojoši darba uzdevumi:
1. Izpētīt mārketinga stratēģijas teorētisko aspektus;
2. Izpētīt aviācijas nozari Latvijā un tās attīstības prioritātes;
3. Veikt aviotransporta pasažieru aptauju, noskaidrojot viņu attieksmi pret mārketinga aktivitātēm uz lidmašīnas klāja;
4. Veikt aviosabiedrības pasažieru lidmašīnas vides analīzi un vides reklāmas lietošanu lidmašīnā;
5. Izstrādāt iniciatīvu piedāvājumu aviotransporta kā mārketinga kanāla attīstīšanai un pilnveidei.
Darbs strukturēts trijās nodaļās. Pirmā nodaļā sniegts mārketinga stratēģijas un tās izstrādes teorētiskais pamatojums. Darba otrajā nodaļā tiek dots aviācijas nozares raksturojums, kā arī nozares attīstības prioritātes Latvijā. Darba trešajā nodaļā tiek atspoguļoti, interpretēti un analizēti pasažieru aptaujas rezultāti, kā arī tiek dots autora redzējums par aviotransporta kā mārketinga kanāla attīstīšanu un tiek aprakstītas piedāvātas iniciatīvas šī kanāla pilnveidei.…
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un pilnveidošanas iespējas
Дипломная для университета41
-
Spēļu elementi mārketingā Baltijas tirgū
Дипломная для университета68
-
Patērētāju uzvedība un mārketinga plāns individuālo ceļojumu organizēšanai uzņēmumā SIA "X"
Дипломная для университета70
-
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "My Fitness"
Дипломная для университета63
-
Uzņēmuma SIA "Sanitex" mārketinga vides analīze un konkurētspējas uzlabošanas iespējas
Дипломная для университета43
Оцененный!