Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:790757
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.08.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 23 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    6
1.  Būvniecības nozare Latvijā un SIA “DC” vieta tajā    8
2.  Mārketinga procesa analīze    14
2.1.  Mārketinga loma uzņēmuma attīstībā    16
2.2.  SIA „DC” iekšējās vides ietekmējošo faktoru raksturojums    19
2.3.  SIA „DC” ārējās vides ietekmējošo faktoru raksturojums    34
3.  SIA „DC” mārketinga attīstības plāna izstrāde    51
3.1.  SVID matrica SIA „DC”    51
3.2.  Vīzijas, misijas un mērķu definēšana    54
3.3.  SIA „DC” mārketinga attīstības plāns    59
  Secinājumi un priekšlikumi    73
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    76
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Izstrādājot diplomdarbs izdarīti šādi secinājumi un priekšlikumi:
• Būvniecības attīstību labvēlīgi ietekmē straujais investīciju kāpums. Laika periodā no 2004. – 2006. gadam ražošanas apjomi būvniecībā ik gadu pieaug vidēji par 14.1%. Sagaidāms, ka pierims nekustamā īpašuma bums. Tomēr pietiekami augsti būvniecības tempi ir sagaidāmi arī nākotnē saistība ar ES fondu finansētu projektu realizāciju;
• Valmierā ir vide, kurā var attīstīties tāda specifiska uzņēmējdarbības forma kā interjera projektēšana un iekārtošana, tomēr pieauguma tempi nevar būt īpaši strauji, jo ekonomiski aktīvo iedzīvotāju skaits nav liels, un vidējais iedzīvotāju līmenis nav augsts ;
• SIA „DC” nodarbojas ar interjera projektēšanu, interjera materiālu tirdzniecību, interjera veidošanu – remontu, mēbeļu projektēšanu, mēbeļu ražošanu un servisu, ar apgaismojuma projektēšanu, kā arī ar pirts lietu tirgošanu un koka izstrādājumu ražošanu;
• SIA „DC” vēlas būt par vadošo dizaineru un interjeru uzņēmumu, ieņemt stabilu vietu tirgū un iegūt stabilu vietu savā darbības sfērā. Uzņēmums ir realizējis daudzus veiksmīgus interjera projektus gan Valmierā, gan citās Latvijas pilsētās;
• Uzņēmumā strādā 7 cilvēki, t.i., uzņēmuma direktors, veikala vadītājs, pārdevēja, interjera dizainere, grāmatvede un sagādnieks. Izvērtējot esošo situāciju, var secināt, ka uzņēmumā darbinieki pietiek, bet vajadzētu pilnveidot esošo pakalpojumu klāstu, piemēram, žalūziju mērīšanas uzstādīšans pakalpojums, līdz ar to vajadzētu jaunu darbinieku pieņemt ;
• Pieņemot darbā jaunu darbinieku, esošie darbinieki, varētu sīkāk sadalīt savus pienākumus, tādā veidā panāktu efektīvāku darba rezultātus;
• Uzņēmums sagādes organizē vismaz 2 reizes nedēļā, kā arī vismaz divos mēnešos vienu reizi organizē sagādi no Itālijas, Polija, Vācijas u.c. valstīm. Uzņēmumam ir izstrādāts sagādes mērķis - pareizie materiāli vajadzīgā kvalitātē pietiekošā daudzumā, īstajā laikā, īstajā vietā, par visizdevīgāko cenu;
• SIA „DC” jāturpina attīstīt sadarbība ar ārvalstu mēbeļu un lampu piegādātājiem. Tādā veidā uzņēmums varētu darboties bez starpniekiem.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация