Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:658837
 
Оценка:
Опубликованно: 27.06.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 18 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    6
1.  MĀRKETINGS, TĀ VEIDI UN DARBĪBAS PROCESI    8
1.1.  Bizness-Biznesam (B2B) mārketings    8
1.2.  Mērķauditorijas segmentēšana    9
2.  DATU AIZSARDZĪBA    12
2.1.  Datu aizsardzības nozīme mārketinga pasākumu realizācijā    12
3.  MĀRKETINGA KAMPAŅU VEIDI UN PLĀNOŠANA    14
3.1.  E-pasta mārketinga kampaņu veidi    14
3.2.  E-pastu mārketinga kampaņu plānošana    15
4.  PĒTĪJUMS    17
4.1.  Aptaujas rezultātu apkopojums    17
4.2.  Daļēji strukturētas intervijas rezultātu apkopojums    22
5.  “SYNERGY CONSULTING” E-PASTA KAMPAŅAS IZSTRĀDE    23
5.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    23
5.2.  Datu analīze    24
5.3.  Konkurentu apraksts    26
5.4.  E-pasta kampaņas tehnoloģiskais apraksts    27
5.5.  E-pasta kampaņas riski un problēmas    29
5.6.  E-pasta kampaņas laika plāns    30
5.7.  E-pasta kampaņas budžets    32
5.8.  E-pasta kampaņas “Atklāj nākotnes tehnoloģijas!” apraksts.    33
  SECINĀJUMI    36
  PRIEKŠLIKUMI    37
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    38
  PREZENTĀCIJAS DAĻA    39
  PIELIKUMI    44
Фрагмент работы

Mūsdienās mārketinga un e-pastu kampaņas piedāvā uzņēmumiem un zīmoliem iespēju sasniegt savu mērķauditoriju. E-pastu mārketinga kampaņas ļauj uzņēmumiem radīt un uzturēt savas zīmola identitāti, veidot uzticību un attiecības ar saviem klientiem, kā arī palielināt pārdošanas apjomus un izplatīt informāciju par savu produktu vai pakalpojumu. E-pasta mārketinga ieņēmumi 2020. gadā sasniedza 7,5 miljardus ASV dolāru, un tiek prognozēts, ka 2023. gadā tie pārsniegs 10 miljardu dolāru slieksni.
Balstoties uz vietnē “Hubspot” publicētajiem datiem 64% B2B mārketinga speciālistu apgalvo, ka viņu e-pasta mārketinga stratēģija bija efektīva, lai sasniegtu biznesa mērķus 2021. gadā. B2B tirgotāji uzskata, ka jaunu produktu un funkciju mārketinga e-pastiem ir visaugstākais vidējais klikšķu skaits. (HubSpot bloga izpēte, 2021). Šie dati tikai pastiprina uzņēmumu pastiprināto vajadzību veidot savu reklamēšanos digitālajā vidē un it īpaši elektroniskajos pastos, jeb e-pastos.
E-pasta kampaņas ir svarīgs digitālā mārketinga veids, kas ļauj uzņēmumiem personificēti sazināties ar savu auditoriju. E-pasts var būt personalizēts, sniegt vērtīgu informāciju un būt aicinājumus uz klientu darbībām, piemēram, uzlabot pirkšanas pieredzi, iegādāties produktus, piedalīties konkursos vai citos pasākumos. E-pasts arī sniedz iespēju uzņēmumiem saņemt atsauksmes un novērtēt savas darbības efektivitāti, izmantojot datu analīzi un citus rādītājus.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация