Secinājumi
1. Izpētot mārketinga kanālus un to nozīmi, var secināt, ka mārketinga kanāli veicina uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu sasniedzamību līdz patērētājam.
2. Izpētot mārketinga kanālus, var secināt, ka uzņēmumam pašam ir jāizvēlas, kādu mārketinga kanālu vai kanālu kombināciju tas izmantos, lai izpildītu savu mērķi un patērētāji izvēlētos iegādāties pakalpojumus.
3. Mārketings var tikt īstenots, izmantojot ne-interneta kanālus (offline), piemēram, TV, radio, SMS, vai izmantojot interneta kanālus, piemēram, sociālos medijus, e-pasta reklāmas, banneru reklāmas. Daudzas organizācijas tai skaitā LLKC izmanto tradicionālā un digitālā mārketinga kanālu kombināciju, tomēr digitālais mārketings kļūst arvien populārāks.
4. Konsultācijas un izglītības pakalpojumi lauksaimniecībā esošajā tirgū ir ierobežoti. LLKC spēlē nozīmīgu lomu mikro un mazo lauku uzņēmēju pakalpojumu pieejamības nodrošināšanai reģionos, netālu no uzņēmēju dzīvesvietas, piedāvājot pakalpojumu par pieņemamu cenu.
5. Apskatot LLKC organizācijas struktūru, var secināt, ka atsevišķa mārketinga nodaļa netiek izdalīta, tomēr daļu no tā uzdevumiem veic Sabiedrisko attiecību nodaļa.
6. Uzņēmumā nav atvēlēts konkrēts budžets mārketinga vajadzībām, līdz ar to netiek īstenotas maksas kampaņas nevienā no digitālā mārketinga kanāliem. Tomēr pakalpojumu un mārketinga attīstību varētu ietekmēt tas, ka LLKC tiek veidots ikgadējs investīciju plāns, kur kā galvenie investīciju virzieni – pakalpojumu digitalizācija.
7. Pētījuma rezultāti rāda, ka katram specifiskajam mārketinga mērķim ir jāizvēlas atbilstošs mārketinga kanāls un jāpilnveido tā izmantošana. Pakalpojuma pieteikšanai tā ir mājaslapa, savukārt jaunumu saņemšanai- e-pasts.…