Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:530340
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.07.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 52 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Mārketinga kanālu teorētiskie aspekti    7
1.1.  Mārketinga būtība    7
1.2.  Mārketinga kanāli un to nozīme    12
1.3.  Mārketinga kanālu klasifikācija    15
2.  Pētījums par SIA Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centrs mārketinga kanāliem    21
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    21
2.2.  Uzņēmuma mārketings    24
2.3.  Pētījuma metodoloģija    27
2.4.  Pētījuma analīze un ieteikumi    28
  Secinājumi    39
  Priekšlikumi    40
  Nobeigums    41
  Izmantotās literatūras saraksts    42
  Pielikums    46
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Izpētot mārketinga kanālus un to nozīmi, var secināt, ka mārketinga kanāli veicina uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu sasniedzamību līdz patērētājam.
2. Izpētot mārketinga kanālus, var secināt, ka uzņēmumam pašam ir jāizvēlas, kādu mārketinga kanālu vai kanālu kombināciju tas izmantos, lai izpildītu savu mērķi un patērētāji izvēlētos iegādāties pakalpojumus.
3. Mārketings var tikt īstenots, izmantojot ne-interneta kanālus (offline), piemēram, TV, radio, SMS, vai izmantojot interneta kanālus, piemēram, sociālos medijus, e-pasta reklāmas, banneru reklāmas. Daudzas organizācijas tai skaitā LLKC izmanto tradicionālā un digitālā mārketinga kanālu kombināciju, tomēr digitālais mārketings kļūst arvien populārāks.
4. Konsultācijas un izglītības pakalpojumi lauksaimniecībā esošajā tirgū ir ierobežoti. LLKC spēlē nozīmīgu lomu mikro un mazo lauku uzņēmēju pakalpojumu pieejamības nodrošināšanai reģionos, netālu no uzņēmēju dzīvesvietas, piedāvājot pakalpojumu par pieņemamu cenu.
5. Apskatot LLKC organizācijas struktūru, var secināt, ka atsevišķa mārketinga nodaļa netiek izdalīta, tomēr daļu no tā uzdevumiem veic Sabiedrisko attiecību nodaļa.
6. Uzņēmumā nav atvēlēts konkrēts budžets mārketinga vajadzībām, līdz ar to netiek īstenotas maksas kampaņas nevienā no digitālā mārketinga kanāliem. Tomēr pakalpojumu un mārketinga attīstību varētu ietekmēt tas, ka LLKC tiek veidots ikgadējs investīciju plāns, kur kā galvenie investīciju virzieni – pakalpojumu digitalizācija.
7. Pētījuma rezultāti rāda, ka katram specifiskajam mārketinga mērķim ir jāizvēlas atbilstošs mārketinga kanāls un jāpilnveido tā izmantošana. Pakalpojuma pieteikšanai tā ir mājaslapa, savukārt jaunumu saņemšanai- e-pasts.…

Коментарий автора
Коментарий редакции
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,98 €
Комплект работ Nr. 1392541
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация