Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:495589
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.10.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 23 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
Teorija par mārketinga komunikāciju    7
1.1  Vīrusveida mārketinga dzinējspēki    8
1.2  Metode    12
1.3  Vīrusveida mārketinga kampaņas elementi    15
Uzņēmuma raksturojums    18
2.1  Mārketinga komunikācija ar sociālo tīklu starpniecību    19
2.2  Uzņēmuma SWID analīze    20
Pētījums par HelloProblem komunikāciju sociālajos tīklos    22
3.1  Uzņēmuma virzīšanas pasākumu izpēte, analīze un pārstrāde    27
3.3  Pētījuma rezultāti    28
  Secinājumi    30
  Priekšlikumi    31
  Literatūras un avotu saraksts    32
  Pielikumi    34
Фрагмент работы

Kopš jaunie mediji un internets ir ienākuši mūsu ikdienā, mārketinga vide ir ievērojami
mainījusies. No vienas puses, mārketinga speciālistu iespējas reklamēt savus produktus ir
ievērojami palielinājušās. No otras puses, patērētāji ikdienā tiek pārpludināti ar arvien lielāku
mārketinga stimulu skaitu (Brassington/Pettitt 2006, 668. lpp.). Nav brīnums, ka smadzenes sāk
aizsargāties no pārspīlētas stimulācijas, izveidojot uztveres filtrus. Citādi tās nespētu apstrādāt visu
informāciju par aptuveni 2 500 līdz 5 000 reklāmas ziņojumiem, kas ietekmē ikdienā (Solomon et
al. 2009, 129. lpp.; Langner 2009, 14. lpp.). Saskaņā ar Langner (2009, 14. lpp.) eksperti saka, ka
aptuveni 75% no tērētā reklāmas budžeta, lai piesaistītu patērētāju uzmanību, ir neproporcionāli,
no kura 29 miljardu eiro, kas tiek tērēti Vācijā, aptuveni 22 miljardi eiro pazūd nepamanīti
patērētājiem. Tomēr, klasiskās kondicionēšanas mārketings vairs neliekas efektīvi ietekmēt
patērētājus. Pat varētu apgalvot, ka notiks pretējais: patērētājs apzināti mācās ignorēt noteiktas
reklāmas veidus. Šajā situācijā svarīga loma ir vīrusa mārketingam (VM). Kopā ar citiem jauniem
mārketinga virzieniem, vīrusa mārketinga mērķis ir tieši sasniegt patērētājus. Tā kā cilvēki
informāciju iegūst, komunicējot ar saviem draugiem un paziņām, mutiskais kliedziens kļuva par
vienu no ietekmīgākajiem faktoriem patērētāju lēmumu pieņemšanā (Langner 2009, 16. lpp.).
Vīrusa mārketingā tiek izmantots mutiskā kliedziens principi. Pievilcīgi ziņojumi vai produkti tiek
nodoti no patērētāja uz patērētāju, kur impersonāla reklāma tiek aizstāta ar personisku ieteikumu
vai tieši adresētu ziņojumu.…

Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация