Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:299687
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.10.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Академический
Литературный список: 20 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  A/S „Dzintars” mārketinga vides analīze    8
1.1.  Iekšējā vide    8
1.2.  Ārējā vide    13
1.2.1.  Makrovides faktori    13
1.2.2.  Patērētāji    19
1.2.3.  Konkurence    23
1.2.4.  Starpnieki    26
1.2.5.  Kontaktauditorijas    26
1.2.6.  Situācijas analīze    28
2.  Mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas kosmētikas sērijai „NA”    30
2.1.  Mārketinga mērķi    30
2.2.  Primārās mārketinga stratēģijas    31
2.3.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    32
2.4.  Mārketinga komunikāciju mērķi    33
2.5.  Mārketinga komunikāciju stratēģijas    33
3.  Mārketinga komunikāciju programma kosmētikas sērijai „NA”    35
3.1.  Pārdošanas veicināšanas aktivitātes    35
3.2.  Tiešās mārketinga aktivitātes    36
3.3.  Sabiedriskās attiecības    37
3.4.  Reklāmas plāns    39
  LNT    45
3.5.  Reklāmas budžets    46
  Secinājumi un priekšlikumi    48
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    52
Фрагмент работы

Mūsdienu cilvēki arvien vairāk uztraucas un rūpējas par savu veselību un ārējo izskatu. Ar katru dienu pieaug uzņēmumu skaits, kas ražo dažādus kosmētikas līdzekļus. Vienkāršs patērētājs nemaz nevar uztvert un izzināt visu informāciju par šo uzņēmumu ražoto produkciju. Bieži vien patērētāji nesaprot, kuras firmas produktus labāk izvēlēties. Daudzi tiek plaši reklamēti un slavināti, bet to, kurš tad ir vislabākais nezin neviens. Potenciālie pircēji tiek apžilbināti ar krāšņajām un bieži vien uzbāzīgajām reklāmām. Tāpēc uzņēmumiem un ražotājiem ir svarīgi par preci radīt tādu iespaidu, kas būtu pārliecinošs un neliktu patērētājiem šaubīties par produktu kvalitāti. Savukārt, lai radītu šo labo iespaidu, vispirms ir jārada labs un kvalitatīvs produkts.
Kā kvalifikācijas darba pētījuma temats tika noteikts „Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Dzintars” kosmētikas sērijai „NA”” jo tā darbību autore bija pētījusi rakstot par uzņēmumu iepriekšējos kursa darbus, tāpēc lietderīgi likās turpināt iesākto un rakstīt kvalifikācijas darbu par uzņēmumu „Dzintars”. Rakstot iepriekšējos kursa darbus ieinteresēja uzņēmuma vēsture un darbība, tā iespējas un aktivitātes reklāmas, mārketinga jomā. Mācoties reklāmas un mārketinga specialitātē, izstrādājot kvalifikācijas darbu, uzsvars tiek likts tieši uz šo elementu analīzi uzņēmumā.
Tēma ir aktuāla, jo A/S „Dzintars” preču zīmi un lielu daļu no tā ražotās produkcijas zina ikviens Latvijas iedzīvotājs, bet katram ir savādāka attieksme pret to. Tagad uzņēmums atrodas stadijā, kad nepieciešams pievērst maksimāli lielu uzmanību mārketingam, uzņēmuma pozīcijai tirgū un tam, kā veikt komunikācijas procesus ar sabiedrību, darbiniekiem, klientiem, starpniekiem, partneriem. Ļoti aktuāls jautājums ir konkurences pieaugums nozarē, kurā darbojas uzņēmums. Te ir ļoti svarīgi spēt atšķirties no konkurentiem un parādīt sevi kā līderi šajā nozarē, vismaz vietējā tirgū.
Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt mārketinga komunikācijas plānu A/S „Dzintars” ražotajai kosmētikas līnijai „NA” (Naturālais aromāts), izanalizēt mārketinga vides, noteikt mārketinga komunikācijas mērķus un stratēģijas, pēc kurām attiecīgi izveidot mārketinga komunikāciju programmu, atsevišķu uzmanību veltot virzībai tirgū – īpaši reklāmai, kā arī beigās veikt argumentētus secinājumus par šo darbu.
Lai sasniegtu darba mērķi ir nepieciešams veikt šādus uzdevumus:
Veikt iekšējās vides analīzi, lai varētu noteikt reālo situāciju uzņēmumā, balstoties uz to, tālāk piedāvāt risinājumu mārketinga aktivitātēm un paredzētu tām pietiekamu budžetu;
Veikt ārējās vides analīzi, kas ļaus paredzēt uzņēmuma attīstību bremzējošos un sekmējošos nosacījumus plānojamajā periodā;
Balstoties uz mārketinga vides analīzi, veikt situācijas analīzi, nosakot kompānijas un produkta stiprās un vājās puses, iespējas un draudus, lai būtu skaidrs uz ko jāliek uzsvars mērķu noteikšanā un virzot uzņēmuma ražoto produktu tirgū;
Noteikt mārketinga komunikāciju mērķus primārās un sekundārās stratēģijas, pēc kurām vadoties tiks plānota un realizēta mārketinga komunikāciju programma;
Izveidot mārketinga komunikāciju programmu, kurā ietilptu mārketinga komunikāciju kompleksa mix elementu aktivitātes saskaņā ar izvēlētiem mērķiem un stratēģijām;…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация