Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:808330
Оценка:
Опубликованно: 18.02.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Академический
Литературный список: 29 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Satura rādītājs    2
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.nodaļa  Mūsdienu tendences darbinieku motivācijas jomā    9
2.nodaļa  Motivācijas sistēmas teorētiskie pamati    12
2.1  Personāla loma uzņēmumā    12
2.2  Motivācijas būtība    13
2.3  Pazīstamākās motivācijas teorijas    17
2.3.1  Satura motivēšanas teorijas    19
2.3.1.1  A.Maslova motivācijas teorija    20
2.3.1.2  K.Alderfera ERG teorija    22
2.3.1.3  D.Makklelanda pieredzes-vajadzību teorija    23
2.3.1.4  Hercberga motivācijas teorija    23
2.3.1.5  Satura motivāciju teoriju salīdzinājums    25
2.3.2  Norises motivēšanas teorijas    26
2.3.2.1  Gaidu motivēšanas teorijas    26
2.3.2.2  I.S.Adamsa taisnīguma motivēšanas teorija    27
3.nodaļa  SIA “Repa Ring”    28
3.1  Pakalpojumu klāsts    28
3.2  Uzņēmuma struktūra    30
3.nodaļa  Motivācijas sistēmas norise uzņēmumā    34
3.1  Personāla motivēšanas iespējas    34
3.2  Deficīta motīvi    35
3.3  Augšanas motīvi    37
3.4  Iekšējās un ārējās vides ietekme    38
3.4.1  Mērķi un stratēģija    38
3.4.2  Vides analīze    39
4.nodaļa  Darbinieku aptauja, tās norise, vispārīgā analīze    43
4.1  Aptaujas norise    43
4.2  Anketas rezultāti    44
4.3  Darbinieku apmierinātības līmeņa noteikšana    53
4.4  Darbinieku vērtību orientācijas noteikšana    56
4.5  Motivācijas spēka noteikšana katram respondentam    59
4.6  Motivācijas virzības noteikšana    60
5.  Motivācijas sistēmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā “Repa Ring"    61
  Secinājumi un priekšlikumi    64
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    68
  Pielikumi    70
  1.pielikums    70
  Galvojums    76
  Izziņas par diplomdarba aizstāvēšanas rezultātiem    77
Фрагмент работы

Ikkatrs mūsdienu uzņēmums savā darbībā saskaras ar neskaitāmām problēmām – sarežģītais ekonomiskais, mainīgais politiskais stāvoklis, kadru mainība – milzīgā ārējās un iekšējās vides ietekme, kura bieži vien spēj ļoti spēcīgi veicināt jeb kavēt uzņēmuma attīstību un darbu. Tomēr viens no visbūtiskākajiem faktoriem, kas iespaido ne tikai uzņēmuma produkciju jeb pakalpojumu kvalitāti, bet gan visu darbību un eksistenci kopumā neapšaubāmi ir cilvēks.
“Cilvēki ir visvērtīgākie organizācijas resursi, bet tajā pašā laikā viņi ir vienīgie resursi, kas spēj rīkoties pret organizācijas mērķiem” [18;24].
Par to, lai ikkatrs darbinieks strādātu ar pilnu atdevi un ar lepnumu nestu uzņēmuma vārdu apkārtējiem, pirmām kārtām ir atbildīgs vadītājs. “Vadītājs ir organizācijas darbinieks, kas ir galvenais atbildīgais par menedžmenta darbību nodrošināšanu. Tā ir persona, kas plāno, organizē, koordinē, motivē un kontrolē visu resursu izmantošanu un līdz ar to pieņem lēmumus, lai sasniegtu organizācijas mērķus” [18;25]. Darba autores subjektīvā asociācija ir pielīdzināma K.Levina grupas dinamikas pieejai, kur nelielas grupas – šajā gadījumā darba kolektīvs jeb firma, ir apskatīts kā pastāvīgs funkcionējošs un attīstībā esošs sociāls organisms. Tas izraisa asociācijas, ka vadītājs šajā organismā veic sirds funkcijas un tādēļ no viņa emocionālās, fiziskās un zināšanu sagatavotības pakāpes ir tieši atkarīga visu pārējo posmiņu darbība. Menedžmentā lielāka uzmanība tiek veltīta tieši vadītāja prasmei veikt nepieciešamās funkcijas – dotajā situācijā – prasmei veidot vienotu un funkcionējošu motivācijas sistēmu, kas būs stabils pamats uzņēmuma tālākai attīstībai un uzplaukumam.
Personāla vadība kopumā sastāv no vairākām būtiskām funkcijām, piemēram: kadru politikas, kolektīva iekšējās attiecības, sociāli – psiholoģiskās attiecības uc. Viena no neapšaubāmi svarīgākajām funkcijām ir motivācija. Neviena vadības sistēma nestrādās gana efektīvi un funkcionāli, ja nebūs izstrādāta efektīva motivācijas sistēma. Motivēšana ir viena no svarīgākajām funkcijām, lai darbinieki – firmas svarīgākie resursi kalpotu kopēju mērķu labā. Katram cilvēkam ir vajadzīga motivācija, lai viņš vēlētos strādāt ar atdevi un dotu labumu firmai. Ja vadītājs grib efektīvi motivēt savus padotos, viņam jāzina katra individuālās prasības, vēlmes. Nevar visus darbiniekus motivēt vienādi, viens cilvēks varbūt ir godkārīgs, atzīšanu alkstošs, citam vajadzības ir piezemētākas, tā saucamās fizioloģiskās vajadzības. Ja darbinieks ir motivēts materiāli, bet viņa fizioloģiskās vajadzības ir apmierinātas, tad tā vairs nebūs efektīva motivēšana, tas nozīmē, ka vadītājam ir jāzina kā apmierināt savu darbinieku ambīcijas. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация