Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Mārketinga loma nekustamā īpašuma uzņēmuma konkurētspējas...-
Mārketinga loma nekustamā īpašuma uzņēmuma konkurētspējas veicināšanā
2000–2010 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 6 | |
1. | Mārketinga loma konkurences politikas aspektā | 8 |
1.1. | Mārketinga būtības apraksts konkurences aspektā | 8 |
1.1.1. | Mārketinga jēdziena attīstība, mārketinga vadīšanas izstrāde organizācijā un mārketinga komunikācijas veidi | 8 |
1.1.2. | Starptautiskā mārketinga nozīme organizācijā | 11 |
1.1.3. | Tirgus izpētes un segmentēšanas nozīmība uzņēmumā | 13 |
1.1.4. | Mārketinga pielietošana jauna produkta virzīšanai tirgū | 17 |
1.2. | Konkurence un konkurētspēja mārketinga aspektā | 21 |
1.2.1. | Konkurence kā uzņēmuma mārketinga ārējās vides faktors | 21 |
1.2.2. | Konkurences politika un komandas zināšanas kā konkurētspējas sastāvdaļa | 22 |
1.2.3. | Benčmārkinga būtība un konkurentu analizēšana | 23 |
1.2.4. | Konkurences priekšrocības un mārketinga konkurētspējas stratēģijas izvēle | 25 |
1.2.5. | Eiropas Konkurences politikas attīstība un galvenās iezīmes | 26 |
2. | Nekustamā īpašuma vides un tirgus analīze Latvijā pēc neatkarības atgūšanas un tās dinamika pēdējo gadu laikā | 29 |
2.1. | Makroekonomiskie rādītāji un Rīgas kā ekonomiskās aktivitātes centra raksturojums | 29 |
2.1.1. | Ekonomiskie faktori | 29 |
2.1.2. | Demogrāfiskie faktori | 34 |
2.1.3. | Rīga - ekonomiskās aktivitātes centrs | 38 |
2.2. | Nekustamā īpašuma (NĪ) attīstības dinamika un galvenās problēmas NĪ nozarē | 42 |
2.2.1. | Privatizācijas izpēte Latvijā pēc 1991. gada | 42 |
2.2.2. | Nekustamā īpašuma tirgus attīstība un tendences pēc 1999. gada | 45 |
2.2.3. | NĪ pieprasījuma un piedāvājuma attiecības | 52 |
2.3. | Latvijas nekustamo īpašumu apvienību izpēte un konkurences attīstība tās pašreizējā līmenī | 55 |
2.3.1. | Nekustamo īpašumu apvienību izpēte | 55 |
2.3.2. | Lielāko nekustamo īpašumu kompāniju apskats | 59 |
3. | Nekustamā īpašuma kompānijas SIA Ober Haus Real Estate Company pieredzes izvērtēšana | 63 |
3.1. | Kompānijas Ober Haus vēsturiskā attīstība un apraksts | 63 |
3.1.1. | Ober Haus Real Estate Company izveidošanās | 63 |
3.1.2. | Ober Haus Real Estate darbība Latvijā | 64 |
3.2. | Kompānijas problēmu izvērtēšana | 70 |
3.2.1. | Tirgus „nesakārtotība” un tā sakārtošanas iespējas | 70 |
3.2.2. | Konkurentu novērtēšana | 72 |
3.2.3. | Darbaspēka trūkums | 74 |
3.3. | Mārketinga nodaļas darbības izvērtēšana un koncepcijas izstrādāšana | 76 |
3.3.1. | Mārketinga nodaļas darbība kompānijā Ober Haus Real Estate | 76 |
3.3.2. | Mārketinga koncepcijas izstrādāšana | 78 |
3.3.3. | Mārketinga nodaļas problēmu izvērtēšana | 80 |
Secinājumi un priekšlikumi | 82 | |
Izmantotā literatūra un avoti | 85 | |
Pielikumi | 91 | |
1.pielikums. | Ober Haus Real Estate struktūra | 92 |
2.pielikums. | Ober Haus Vērtēšanas Servisa struktūra | 93 |
Pēdējo gadu laikā Latvijā ir novērojama nekustamo īpašumu pieaugoša aktivitāte un ievērojams cenu kāpums. Nekustamā īpašuma cenas pāris gadu laikā atsevišķos tirgus segmentos ir pieaugušas vairākas reizes. Īpaši strauja aktivitāte tirgū notika pēc paziņojuma par Latvijas uzņemšanu Eiropas Savienībā (ES), kas bija 2003. gada vasarā, - palielinājās aktivitāte no ārzemju investoru puses. Pēc iestāšanās ES 2004. gada maijā nekustamo īpašumu cenu pieauguma ziņā notika vesels apvērsums.
Cenu pieaugums ir radījis pastiprinātu sabiedrības interesi par nekustamā īpašuma tirgu kopumā. Sabiedrības intereses un cenu kāpuma rezultātā nekustamā īpašuma tirgus ir kļuvis ne tikai aktīvāks, par ko liecina veikto pirkuma darījumu skaita palielināšanās, izsniegto hipotekāro kredītu apjoma pieaugums, jaunu celtniecības projektu aktivizēšanās un banku savstarpējā konkurences saasināšanās, bet arī jūtīgāks pret iespējamo īpašumu cenu kritumu - tas viss nosaka tēmas šā brīža aktualitāti.
Bakalaura darba mērķis ir ar nekustamā īpašuma vides analīzi pierādīt nozares aktualitāti un uzņēmuma spēju tajā konkurēt ar veiksmīgi izvēlētu mārketinga koncepciju.…
Bakalaura darbā ir aplūkota mārketinga teorija un atbilstoši tai izstrādāta mārketinga koncepcija nekustamo īpašumu kompānijai Ober Haus Real Estate Latvia, konkurences teorija un veikts nozares konkurentu salīdzinājums, Latvijas makroekonomiskie rādītāji un to nozīme nekustamo īpašumu vidē, analizēta nekustamo īpašumu vide un veikta tirgus izpēte kopš Latvijas neatkarības atgūšanas līdz mūsdienām, lai sasniegtu darba mērķi - ar nekustamā īpašuma vides analīzi pierādīt nozares aktualitāti. Autors ir izvērtējis būtiskākās problēmas kompānijas Ober Haus darbībā un devis ieteikumus mārketinga nodaļas spēcināšanai. Papildus ieteikumiem autors ir izstrādājis mārketinga un reklāmas izvietošanas instrukciju atbilstoši firmas darbības standartiem. Pētījuma mērķis - pierādīt mārketinga nozīmīgo lomu uzņēmuma konkurētspējas veicināšanā - ir īstenots!
- Mārketinga loma nekustamā īpašuma uzņēmuma konkurētspējas veicināšanā
- Projektu izstrāde investīciju piesaistīšanai uzņēmumam "N"
- Sociālā mārketinga pielietojums labdarības projektu realizēšanā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Tradicionālā un netradicionālā mārketinga mijiedarbība un saistība: Latvijas uzņēmumu pieredze
Дипломная для университета70
Оцененный! -
Būvniecības uzņēmuma SIA "XXX" tirgus pozīcijas nostiprināšana
Дипломная для университета69
Оцененный! -
Ventspils Augstskolas mārketinga un reklāmas kampaņas izveide
Дипломная для университета59
-
Reklāmas pielietojuma izpēte tirdzniecības uzņēmumā SIA "RIMI Latvija"
Дипломная для университета85
Оцененный! -
A/S "SEB Latvijas Unibanka" mārketinga komunikāciju analīze
Дипломная для университета66