-
Mārketinga plāns uzņēmumam SIA "X"
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 7 | |
1. | UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS, DARBĪBA, VĒSTURE | 9 |
2. | MĀRKETINGA VIDES ANALĪZE | 13 |
2.1. | Makrovides analīze | 13 |
2.2. | Tiešās ietekmes vides ananlīze | 25 |
2.2.1. | Mikrovides analīze | 25 |
2.2.2. | Iekšējās tiešās vides analīze | 30 |
3. | SVID ANALĪZE | 33 |
4. | UZŅĒMUMA STRATĒĢIJAS | 35 |
4.1. | Uzņēmuma attīstības stratēģijas | 35 |
4.2. | Biznesa stratēģijas | 37 |
4.3. | Funkcionālās stratēģijas (īstermiņa mērķi) | 44 |
5. | ĪSTERMIŅA PLĀNS STRATĒĢIJAS REALIZĒŠANAI | 45 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 51 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 53 |
Secinājumi un priekšlikumi
SIA “Parex Brokeru Sistēma” ir novators, jo bija 1. dibinātais muitas brokeru uzņēmums Latvijā. Uzņēmums atrodas monopolistiskās konkurences situācijā, jo:
• tas ir spējis saglabāt tirgus līdera pozīcijas savā specializācijas nozarē Latvijā;
• pieprasījums pēc uzņēmuma piedāvātajiem pakalpojumiem ir augsts, stabils, ar tendenci uz augšupeju.
Uzņēmuma mērķtirgu veido: Latvijas biznesa tirgus vidēja lieluma un lielas kompānijas, kuras nodarbojas ar kravu importa, eskporta un tranzīta ekspedīciju un pārvadājumiem, retāk uzņēmuma klienti ir kravu īpašnieki vai saņēmēji.
Tas, kas uzņēmumu padara labāku un atšķirīgu no konkurentiem, un uz ko uzņēmumam vajadzētu likt uzsvaru, pasniedzot informāciju par sevi potenciālajiem klientiem, ir:
• uzkrātā pieredze;
• augstā pakalpojumu kvalitāte, ko nodrošina uzņēmuma viena no lielākajām pievienotām vērtībam: augsti kvalificēti un kompetenti darbinieki;
• diferencētā mārketinga politika, jeb individuāla pieeja katram klientam.
Pie uzņēmuma stiprajām pusēm jāpieskaita arī tā ģeogrāfiskā atrašanās vieta - deklarantu posteņi, kuri atrodas tieši robežkontroles zonās.
Par uzņēmuma vājajām vietām jāatzīst tas, ka tam nav savu noliktavu un sava loģistikas transporta, līdz ar to uzņēmums kā papildus pakalpojumus nevar piedāvāt kravu pārvadāšanu un uzglabāšanu.
Neskatoties uz to, ka uzņēmums veic darbību visos Latvijas-Baltkrievijas un Latvijas-Krievijas robežkontroles punktos, kā arī Rīgas Tirdzniecības ostā, tas savu darbību varētu paplašināt, sākot piedāvāt savus pakalpojumus pa dzelzceļu pārvadājamām kravām, kā arī paplašināt savu darbību, uzsākot strādāt Ventspils un Liepājas ostās.
Nākotnē ieteicams pavērot kravu apgrozījuma izmaiņas Starptautiskajā lidostā Rīga. Ja tas ievērojami palielināsies, tad ir jāpārskata iespējas uzsākt darbību arī lidostā.
…
Kvalifikācijas darba tēma ir mārketinga plāns uzņēmumam, kurš ir vadošais muitas brokeris Latvijā. Darba mērķis ir, balstoties uz uzņēmuma, tā ietekmējošās vides, tirgus analīzes, un konkurentu salīdzināšanas, izstrādāt uzņēmumam mārketinga plānu, kas sevī ietver priekšlikumus uzņēmumam, t.sk. īstermiņa mārketinga aktivitāšu plāna veidā, kas palīdzēs palielināt uzņēmuma apgrozījumu. Pirmajā darba daļā ir aprakstīts uzņēmums, tā darbība un vēsture. Otrajā darba daļā ir analizēta mārketinga vide: tiešās un netiešās ietekmes vide, kā arī tirgus situācija Latvijā un pasaulē. Trešajā daļā tika veikta uzņēmuma SVID analīze: analizētas uzņēmuma stiprās un vajās puses, iespējas un draudi. Ceturtajā daļā tika veikta uzņēmuma esošo izmantojamo stratēģiju analīze un tika izstrādāti priekšlikumi jaunām īstermiņa stratēģijām. Piektajā darba daļā ir izstrādāts plāns 1 kalendārajam gadam šo īstermiņa stratēģiju realizēšanai. Nozīmīgākie secinājumi un priekšlikumi ir uzņēmumam uzsākt mārketinga aktivitātes, kas neprasa lielus finansiālos ieguldījumus, bet kas palīdzēs efektīvāk sasniegt uzņēmuma mērķi. Vieni no iespējamiem priekšlikumiem uzņēmumam peļņas apgrozījuma palielināšanai ir paplašināt savu darbību, uzsākot piedāvāt sava uzņēmuma pakalpojumus arī Ventspils un Liepājas ostās, kā arī pa dzelzceļu pārvadājamām kravām. Darbs sastāv no ievada, piecām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms ir 53 lpp., tajā iekļauti 20 att., 8 tab., bibliogrāfija – 13 avoti latviešu valodā, darbam nav pielikumu.
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
- Mārketinga pasākumi SIA "X"
- Mārketinga plāns uzņēmumam SIA "X"
- Personāla pārvaldības procesa raksturojums uzņēmumā "X"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
Дипломная для университета50
Оцененный! -
Mārketinga plāns "Bayer CropScience" produkcijai
Дипломная для университета57
Оцененный! -
SIA "X" attīstības stratēģija Latvijas tirgus nosacījumos
Дипломная для университета70
-
SIA "X" finansiālās darbības analīze un attīstības perspektīvas
Дипломная для университета82
-
SIA "X" finansiālā stāvokļa analīze un novērtējums
Дипломная для университета47