Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:207823
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.10.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  MĀRKETINGA BŪTĪBA UN NOZĪME UZŅĒMUMA ATĪSTĪBĀ    5
1.1.  MĀRKETINGA VIDES ANALĪZE    5
1.2.  TIRGUS IZPĒTE    9
1.3.  PIRCĒJU ANALĪZE    13
1.4.  PRODUKTU PLĀNOŠANA    14
1.5.  CENAS PLĀNOŠANA UN NOTEIKŠANA PRECĒM    15
1.6.  SADALES KANĀLU VEIDU UN DAUDZUMA NOTEIKŠANA    20
1.7.  PREČU VIRZĪŠANA TIRGŪ    22
1.8.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    23
2.  KOKAPSTRĀDES NOZARES RAKSTUROJUMS    36
3.  SIA „X” VIETA KOKAPSTRĀDES NOZARĒ    41
3.1.  SIA ”X” SAIMNIECISKĀS DARBĪBAS RAKSTUROJUMS    41
3.2.  SIA”X” PRODUKTU ANALĪZE    45
3.3.  SIA”X” PIRCĒJU ANALĪZE    52
3.4.  CENAS NOTEIKŠANAS PRINCIPI UN STRATĒĢIJAS UZŅĒMUMĀ    55
3.5.  SIA”X” SADALES KANĀLU NOTEIKŠANA    56
3.6.  UZŅĒMUMA SWOT ANALĪZE UN KONKURENTU SALĪDZINĀŠANA    57
4.  SIA”X” MĀRKETINGA STRATĒĢIJA 2008-2013 GADAM    61
  Mārketinga uzdevumi 2008. gadam    63
  Mārketinga uzdevumi 2009. gadam    64
  Mārketinga uzdevumi 2010. gadam    65
  Mārketinga uzdevumi 2011. gadam    65
  Mārketinga uzdevumi 2012. gadam    65
  PRIEKŠLIKUMI    68
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    69
Фрагмент работы

Kopš neatkarības atgūšanas Latvijā ir novērots, ka uzņēmējdarbības vide pēdējos gados sākusi ļoti mainīties. Aizvien stiprāk jūtamas konkurences izpausmes. Konkurenti uzņēmējiem ir visur, gan gatavās produkcijas tirgū, gan materiālu un darbaspēka tirgū, gan finansu un citu resursu tirgos. Aizvien lielāku nozīmi ieņem uzņēmuma vadītāju zināšanas, kompetence un novatorisms. Vadītājiem, tāpat arī īpašniekiem, nepārtraukti jādomā, kur atrodas uzņēmums, kur atrodas konkurenti, kas būtu jādara lai konkurenti nemanot neatrastos tālu priekšā. Līdz ar to, lai uzņēmums ar gaišām acīm varētu raudzīties nākotnē, uzņēmumam ir nepieciešama skaidra mārketinga stratēģija.
Uzņēmuma mārketinga nodaļai var būt graša cena, ja galvenokārt nodarbojas ar esošās situācijas analīzi, vai vēl sliktāk – analizē savas kļūdas pagātnē (kaut gan no tām var arī mācīties). Tās galvenais uzdevums – skatīties nākotnē, modelēt visdažādākās mārketinga situācijas, tirgus segmentu un piedāvājumu – pieprasījumu maiņās, kas būs konkrētajā tirgū tikai pēc gadiem. Mārketinga uzdevums ir – analizēt preces vai pakalpojuma noieta tirgus un pircēja uzvedību tajos.
Mārketinga stratēģija ļauj atklāt problemātiskās vietas uzņēmuma darbībā, līdz ar to tā dod iespēju laicīgi pieņemt vajadzīgos lēmumus uzņēmuma attīstībā.
Bakalaura darbu par mārketinga stratēģijas izstrādi darba autors izvēlējās tāpēc, ka strādā uzņēmumā par ražošanas vadītāju un autoram ir svarīgi zināt ko uzņēmums ražos nākotnē, kam ražos, pēc kādām mēbelēm būs pieprasījums, ko vēlēsies iegādāties uzņēmuma pircēji.
Diplomdarba mērķis:Uzņēmuma attīstības iespēju analīze mēbeļu tirgū un mārketinga stratēģijas izstrāde 2008-2013. gadam.
Lai sasniegtu izvirzītos mērķus, ir jāveic šādi uzdevumi:
1.Atspoguļot teorētiskos aspektus par mārketinga kompleksajiem elementiem.
2.Veikt kokapstrādes nozares izpēti un uzņēmuma SIA „X” mārketinga attīstības iespējas tajā.
3.Izstrādāt SIA „X” mārketinga stratēģiju 2008-2013 gadiem.…

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация