Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:632862
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.12.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 26 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācijas   
  Ievads   
1.  Reklāmas kampaņas izstrādes teorētiski – metodoloģiskie aspekti   
1.1.  Reklāmas kampaņas būtība   
1.2.  Reklāmas kampaņas izstrādes posmi   
2.  Masu informācijas līdzekļa izvēle kā reklāmas kampaņas izstrādes posms   
2.1.  Masu informācijas līdzekļu veidi   
2.1.1.  Reklāma presē   
2.1.2.  Iespiedreklāma   
2.1.4.  Radio un televīzijas reklāma   
2.1.5.  Izstādes un gadatirgi   
2.1.6.  Reklāmas suvenīri   
2.1.7.  Tiešā pasta reklāma   
2.1.8.  Vides reklāma   
2.1.9.  Public relations pasākumi   
2.1.10.  Datorizētā reklāma   
2.2.  Reklāmas specifika dažādos masu informācijas līdzekļos   
2.3.  Masu informācijas līdzekļa izvēles metodika   
3.  Optimālā reklāmas budžeta veidošanas problēma, izvēlējoties masu informācijas līdzekli   
4.  Latvijas masu informācijas līdzekļu analīze   
5.  Informācijas bāzes veidošana masu informācijas līdzekļa izvēlei, izstrādājot uzņēmuma reklāmas kampaņu   
5.1.  Uzņēmuma “SRZ” darbības Latvijas tirgū analīze   
5.2.  Trikotāžas izstrādājumu Ogres pilsētas tirgus pētījuma programma   
5.3.  Pētījuma rezultātā iegūtas informācijas analīze   
5.4.  Rekomendācijas uzņēmumam “SRZ” izvēlējoties masu informācijas līdzekli reklāmas kampaņas veikšanai   
  Secinājumi   
  Literatūras saraksts   
  Pielikums   
Фрагмент работы

Secinājumi
Ciktāl reklāmas iedarbības rezultāts izrādas ilgā laikā posmā, tādējādi reklāmu jāizskata kā ilgtermiņa kapitāla ieguldījumu uzņēmuma nākotnes peļņā. Reklāma tiek izmantota nākotnes pārdošanu stimulēšanai, tomēr tai ir liels spēks kā potenciāla uzkrāšanas faktoram. T.i. reklāma veido patēriņa priekšrocības un nodomus, kas savukārt sekmē uzņēmuma reputācijas un cieņas pastiprināšanu.
No veiktā darba var secināt, ka:
1. reklāma ir efektīva tikai tādā gadījumā, ja tā ir iekļauta produkcijas ražošanas un tās notākšanas līdz patērētājam kopējā procesā. Atšķirtie, epizodiskie reklāmas pasākumi ir nepietiekami efektīvi pat ar reklāmas augsto kvalitāti.
2. katru posmu, sākot ar produkcijas ražošanas brīdi un beidzot ar tās noietu, jāpavada ar reklāmas iedzrbības aktīvo programmu. Mērķtiecīgām reklāmas pūlēm jābūt kā ražošanas sfērā, tā arī tirdzniecības sfērā. Ja nav prāsmes izmantot reklāmas līdzekļus, samazinās iespēja aktīvi ietekmēt tirgus, nodrošināt panākumus konkuretcīņā par noieta tirgu.
3. izvēles apstākļos, kad reklāma sekmē apstākļu izveidošanu brīvai pakalpojumu, preču izvēlei, pircējs var būt iekļauts ražošanas mērķorientācijas uz pieprasījumu, uz iedzīvotāju konkrēto grupu vajadzībām procesā.
4. ar reklāmas palīdzību tirgus kļūst skaidrāks un pieejamāks pircējiem ar dažādām gaumēm un vajadzībām, ar ienākumu dažādiem līmeņiem, ar atšķirīgām tradīcijām attiecībā uz patēriņu.
5. efektivitāti var sasniegt plānojot savu darbību un savākt informāciju par mŗķtirgus stāvokli un dinamiku, par konkurentu finansu stāvokli, par sava uzņēmuma eksistējošām iespējam un attīatības perspektīvām.
6. preču efektīvā reklamēšana paredz preces izšķirāmās īpatnības atbilstību mērķtirgus imidžam un vēlmēm, kā arī nesēja imidžam un iespējam, lai reklāma sasniegtu mērķtirgu precīzāk un ātrāk.
7. veiktā pētījuma galvenie secinājumi ir tas, ka izvietot reklāmas sludinājumus ir vēlāms avīzē “Kaleidoskops” 2 reizes mēnesī 6 mēnešu laikā, žurnālā “Ļubļu” 1 mēneša laikā. Ir lietderīgi izvietot reklāmas klipus KST kanālā 2 reizes dienā un Ogres televīzijā 20 reizes mēneša laikā pa 30 sekundēm, logotipa izvietošana ekrāna stūrī filmu laikā – 30 stundas mēnesī, kā arī piedālīties ikgada izstādē “Stils un Mode”.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация