Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:491018
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.07.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 17 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANOTĀCIJA    3
  ANNOTATION    4
  IEVADS    5
1.  MOTIVĒŠANAS PROCESS    8
1.1.  Motivēšanu raksturojošā terminoloģija    8
1.2.  Motivēšanas teorijas attīstība    10
1.3.  Motivēšanas teorijas    10
1.3.1.  Satura motivēšanas teorijas    11
1.3.1.1.  Maslova vajadzību hierarhija    11
1.3.1.2.  Hercberga „divu faktoru teorija”    14
1.3.1.3.  Alderfera ERG teorija    17
1.3.1.4.  Makklellanda „pieredzes vajadzību” motivēšanas teorija    18
1.3.2.  Norises jeb procesuālās motivēšanas teorijas    20
1.3.2.1.  Gaidu motivēšanas teorija    20
1.3.2.2.  Taisnīguma motivēšanas teorijas    22
1.3.2.3.  Portera un Loulera modelis    23
1.3.2.4.  Mērķu izvirzīšanas motivēšanas teorijas    24
1.3.2.5.  Raksturīgo pazīmju motivēšanas teorija    26
1.3.3.  Stimulējošās jeb atalgojuma motivēšanas teorijas    27
2.  MOTIVĒŠANAS PROCESS SIA „X”    32
2.1.  Uzņēmuma apraksts    32
2.2.  Personāla vadība uzņēmumā    36
2.3.  SIA „X” personāla motivēšanas procesa organizēšanas metodes    36
2.4.  Motivējošo faktoru noteikšana SIA „X”    40
3.  SIA „X” DARBINIEKU MOTIVĀCIJAS SISTĒMAS PILNVEIDOŠANAS IESPĒJAS    41
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    63
  PIELIKUMI    68
1.pielikums.  Aptaujas anketas paraugs    69
Фрагмент работы

Mūsdienās ikviens konkurētspējīgs uzņēmums vēlas nopelnīt, par iespēju palielināt vai noturēt jau esošo tirgus daļu. Uzņēmuma produktīvai darbībai nepieciešami ražošanas faktori. Dažādu ekonomisko, sociālo un politisko faktoru ietekmē mainās izpratne par uzņēmuma ražošanas faktoru – tehnoloģiju, materiālu, kapitāla un cilvēka darba nozīmi tās mērķu sasniegšanā. Līdz ar to mainās arī cilvēkresursu nozīme dažādu mērķu sasniegšanā. Laika gaitā ir izveidojies, ka cilvēks un viņa darbs ir nozīmīgākais resurss uzņēmumā – ir pieaugusi ikviena darbinieka ieguldījuma nozīme uzņēmuma mērķu sasniegšanā. Tātad viens no būtiskākajiem uzdevumiem ir nodrošināt tādu vadīšanas stilu, kas nodrošinātu cilvēciskā faktora vajadzību ievērošanu.
Jau no 19. gs. sākuma ārstu, inženieru, psihologu, sociologu un filozofu prātus ir nodarbinājusi motivācija. Pirmkārt jau kā līdzeklis darba ražīguma celšanai. Vēlākos gados arī kā vides elements, kuru uzlabojot iespējams nodrošināt ar kvalificētu, darbā ieinteresētu un pastāvīgu darbaspēku. Taču līdz pat šodienai nav vienotas definīcijas par to, kas tad ir motivācija. Ir izveidojušies divi viedokļi par motivācijas skaidrojumiem: pirmkārt ir autori, kas uzskata, ka motivācijas jēdzienu ir bezjēdzīgi skaidrot – jebkurš definējums nevar būt attiecināms uz visiem gadījumiem, un līdz ar to definējums zaudē jēgu, otrkārt, ir autori, kas definējumu cenšas atsavināt no nedefinējamiem terminiem, sakot, ka motivācija ir tas dzinulis, kas cilvēkiem liek darboties.
Ir izstrādātas ļoti daudz teorijas par to, kas tad īsti veido indivīda motivāciju un ar kādiem paņēmieniem to paaugstināt. Tomēr katra no tām nav universāla, piemērojama katrai situācijai un katram darbiniekam.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация