Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:273731
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 31.07.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 33 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Pakalpojumu kvalitāte viesnīcu biznesā    5
1.1.  Viesnīcu kā tūrisma sektoru raksturojums    5
1.2.  Pakalpojumu kvalitātes kritēriji viesnīcās    6
1.3.  Klientu apkalpošanas kultūras izveide organizācija un tās nozīme    12
1.4.  Pakalpojumu kvalitātes loma viesnīcu uzņēmējdarbībā    15
1.5.  Pakalpojumu kvalitātes novērtēšanas metodes    16
2.  Pētījuma metodoloģija    23
3.  Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" darbības raksturojums    26
3.1.  Viesnīcas raksturojums    26
3.2.  Viesnīcas saimnieciskās darbības izvērtējums    28
4.  Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" pakalpojumu kvalitātes analīze    30
4.1.  Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" pakalpojumu sniegšanas procesa analīze    30
4.2.  Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" mārketinga vides analīze    32
4.3.  Sociālos medijos un rezervēšanas sistēmās atspoguļotais klientu vērtējums    37
4.4.  Klientu anketēšanas rezultātu analīze    38
4.5.  Uzņēmuma personāla viedokļa par pakalpojumu kvalitāti analīze    50
4.6.  Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanas iespējas    51
  Secinājumi    55
  Priekšlikumi    57
  Izmantotā literatūra un avoti    58
  Pielikumi    60
Фрагмент работы

Pētījuma aktualitāte
Augstas konkurences apstākļos izdevīgāku pozīciju iegūst tās viesnīcas, kuras primāri cenšas apmierināt patērētāju vēlmes. Veiksmīgas viesnīcas, lai sasniegtu ekonomisku izdevīgumu no savas darbības, nodrošina klientu vēlmju apmierināšanu un apmierina viņu sociālās vajadzības. Lai maksimāli realizētu šos mērķus, viesnīcas integrē savas darbībā jaunas tehnoloģijas, izstrādā jaunas personāla pārvaldīšanas metodes, un piedāvā jaunus pakalpojumus kompleksus, jo kvalitatīvā klientu apkalpošana ir svarīgs viesnīcas vadības elements.
Pētījuma aktualitāti pamato arī divi citi aspekti. Pirmais aspekts ir tajā, ka 2018. gadā par nozīmīgu tūristu piesaistes objektu ir kļuvuši spa pakalpojumi, kurus ir nepieciešams nodrošināt ar labu pakalpojuma kvalitāti un pieņemamām cenām dažādām patērētāju grupām. Otrs aspekts, kurš pamata pētījuma tēmas aktualitāti, pirmsdiploma prakses laikā konstatētais augstais negatīvo vērtējumu skaits viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" sniegtajiem pakalpojumiem, kas norāda uz nepieciešamību veikt plašu pētījumu, lai noteiktu tik augstas neapmierinātības iemeslus un izvirzīt priekšlikumus, kā viesnīcai uzlabot situāciju.
Pētījuma mērķis – veikt "Hotel Jūrmala SPA" pakalpojumu kvalitātes izvērtēšanu un izstrādāt pakalpojumu kvalitātes uzlabošanas iespējas.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,98 €
Комплект работ Nr. 1398631
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация