Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
21,48
Экономия:
3,22 (15%)
Со скидкой*:
18,26
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:246911
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.11.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 40 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2006.g. - 2008.g.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācijas    3
  Ievads    6
1.  Zīmola vadības un attīstības teorētiskais raksturojums    8
1.1.  Zīmolu dzīves cikls    15
1.2.  Zīmolu veidi un to vadības īpatnības    17
1.3.  Pakalpojumu zīmolu vadība    18
1.4.  Nācijas zīmolvedība    19
2.  Pasaules aviolīniju praksē pielietotie zīmolu vadības paņēmieni    21
3.  Uzņēmuma „Air Baltic Corporation” zīmola vadība    29
3.1.  Zīmola vēsture un attīstība    30
3.2.  airBaltic zīmola vizuālā identitāte un saziņa ar sabiedrību    33
3.3.  Pakalpojumu zīmola vadības metodes un īpatnības airBaltic    36
3.4.  Zīmola vadības ietekme uz uzņēmuma finanšu darbību    41
3.5.  airBaltic loma Latvijas valsts zīmola veidošanā    43
4.  „Air Baltic Corporation” zīmola vadības novērtējums    46
5.  Nākotnes perspektīvas „Air Baltic Corporation” zīmola vadības attīstībai    59
  Secinājumi un priekšlikumi    61
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    63
  Pielikumi    65
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
1. airBaltic zīmola vadības funkciju realizēšanu pārvalda uzņēmuma prezidents Bertolts Fliks, kura vadībā tiešos zīmola vadības pienākumus veic korporatīvo komunikāciju, E-komercijas struktūrvienības un ārvalstu pārstāvniecības.
2. Uzņēmums airBaltic praksē izmanto divas zīmolu paplašināšanas metodes – jaunu pakalpojumu piesaistīšana airBaltic zīmolam un jaunu, neatkarīgu zīmolu izveidošana. Jaunizveidotos zīmolus pārstāv atšķirīgi pakalpojumi un tie netiek tieši asociēti ar lidsabiedrību airBaltic.
3. airBaltic ir kļuvis par cenas orientētu zīmolu, jo centrālā informācija drukātajā, interneta un citās reklāmās ir pakalpojumu cena. Informācija ir izteikti racionāla un tā nerosina mērķa auditorijas emocionālu piesaisti zīmolam.
4. airBaltic zīmola pārpozicionēšana 2004. gadā un vizuālās identitātes maiņa veicināja airBaltic konkurētspēju ar zemo izmaksu lidsabiedrībām, taču kā liecina aptaujas rezultāti, vienlaicīgi pārpozicionēšana padarīja airBaltic zīmolu nepievilcīgāku pasažieriem, kuri sagaida augstu pakalpojumu pievienoto vērtību.
5. airBaltic vizuālās identitātes elementi zīmolu piesaista visam Baltijas reģionam, nevis Latvijai, tādēļ to nevar dēvēt par Latvijas nacionālo lidsabiedrību.
6. airBaltic zīmolam nav saukļa, kas raksturotu tā vērtības, uzņēmuma pamatnostādnes vai rosinātu patērētājus izmantot tieši airBaltic pakalpojumus.
7. airBaltic praksē izmanto saistītās zīmolvedības metodi, veidojot sadarbību ar citām lidsabiedrībām.
8. airBaltic pakalpojumu zīmolu raksturo tā darbinieki, kuru pašu piesaiste zīmolam ir vairāk racionāla nekā emocionāla.
9. Samazinoties airBaltic pakalpojumu cenām, ievērojami ir palielinājušies uzņēmuma ienākumi un apgrozījums.
10. Sociāli un ekonomiski aktīvo cilvēku vidū airBaltic zīmols ir labi atpazīts, tomēr uzņēmumam ir jāpievērš uzmanība zīmola pozitīvas uztveres veicināšanai.
11. airBaltic galvenie konkurenti ir zemo izmaksu lidsabiedrības, jo to zīmoli ir līdzīgi un pēc darba aptaujas rezultātiem autors secina, ka šie zīmoli patērētāju skatījumā ir savstarpēji aizvietojami.
12. Neskatoties uz biļešu zemajām cenām, pasažieri sagaida augstu apkalpošanas līmeni un personāla profesionalitāti.
13. Lai efektīvāk izmantotu zīmolu, komunikācijā ar mērķa auditoriju, airBaltic vajadzētu izmantot saukli, kas kalpotu par īpašu zīmola pozicionēšanas līdzekli un raksturotu tā labākās iezīmes.
14. Pakalpojumu zīmolu vadībā svarīga loma ir personālam un tā spējai radīt īpašu pievienoto vērtību klientiem, tādēļ airBaltic būtu jādefinē sev raksturīgs apkalpošanas standarts, kuru izmantot kā zīmola identitātes elementu.
15. Izmantojot skaņu elementus airBaltic zīmola komunikācijā, uzņēmumam ir iespēja iegūt papildus zīmola atpazīstamību.
16. airBaltic sadarbība ar kaimiņvalstu lidsabiedrībām mazinātu konkurenci vietējā tirgū.
17. Pašlaik airBaltic sevi pozicionē kā zemo izmaksu un tradicionālo lidsabiedrību modeļu apvienojumu. Skaidri definējot airBaltic pozicionējumu tirgū un nodrošinot pienācīgu pakalpojumu kvalitāti, samazinātos to klientu skaits, kuri nav apmierināti ar zīmola radīto pieredzi.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Pakalpojumu zīmola vadība uzņēmumā "Air Baltic Corporation"”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/246911

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация