Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:941236
 
Оценка:
Опубликованно: 19.01.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 65 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANOTĀCIJA    8
  ANNOTATION    10
  IEVADS    12
1.  NAVIGĀCIJA UN LOCIJA    13
1.1.  Kuģa dati    13
1.2.  Maršruta izvēle un iepriekšēja pārgājiena aprēķins    13
1.3.  Karšu un publikāciju sagatavošana    14
1.4.  Pārgājiena plāns    15
1.5.  Pārgājiena īpatnības    15
1.6.  Informācija par ostu    16
1.6.1.  Informācija par ostam Lagos Agbami Termināls    16
1.6.2.  Informācija par ostam San Sebastiana (Brazīlija)    16
1.7.  Paisumu parādības    17
2.  ASTRONAVIGĀCIJA    19
2.1.  Kompasa labojuma noteikšana pēc ABC tabulām    19
2.2.  Kuģa vietas noteikšana ar astronavigācijas metodēm tris spīdekļiem    20
2.3.  Kuģa vietas noteikšana ar astronavigācijas metodēm pēc saules meridionālā augstuma    21
2.4.  Saules lēkts, riets, kulminācija, krēsla    22
2.5.  Mēness lēkts, riets, abas kulminācijas    22
2.6.  Kuģa vietas noteikšanas vieta pēc saules tris augstuma    23
3.  KUĢU TEHNISKIE LĪDZEKĻI    24
3.1.  Tehnisko līdzekļu pārbaudījumi pirms iziešanas jūrā    24
3.2.  Tiltiņa aprīkojums    24
3.3.  Integrēta navigācijas sistēma: NECLEUS 2 6000MFD/ECDIS    25
3.4.  GPS/DGPS JRS Navigator JLR-7600/7900    26
3.5.  Radiolokators/ ARPA JRC JMA-9110    26
3.6.  Automātiskās Identifikācijas Sistēma JRC JHS-182    27
3.7.  Žirokompass Tokio Keiki TG-8000    28
3.8.  Magnētiskais kompass C-Plath    28
3.9.  Autostūrētājs TOKIMEC PR-6000-E    29
3.10.  Lāga ātruma mērītājs JRC JLN-550    29
3.11.  Eholote JRC-JFE-680    30
3.12.  GMDSS (Global Maritime Distress and Safety System)    31
3.13.  Navtex JRC-NCR-333    32
3.14.  Elektronisko karšu displeja un informācijas sistēma (ECDIS) JRC-JAN-7201/9201    32
3.15.  Reisa datu reģistrācijas (VDR JCY-1800)    33
3.16.  Bridge Navigational Watch Alarm System (BNWAS-150)    34
4.  HIDROMETEOROLOĢIJA    35
4.1.  Pārgājiena plānošana    35
4.2.  Pārgājiena hidrometeoroloģiskais apraksts (no ostas līdz ostai)    35
4.3.  Sinoptisko un prognozistisko laika apstākļu karšu izmantošana ar situācijas analīzi    36
4.4.  Uz kuģa esošo hidrometeoroloģisko instrumentu un ierīču īss apraksts un pielietošana    38
4.5.  Prognozes un vētras brīdinājumi    39
5.  KUĢA VADĪŠANA UN SARDZES DIENESTS    41
5.1.  Kuģa sagatavošana iziešanai reisā    41
5.2.  Sardzes stūrmaņa pienākumi jūrā    42
5.3.  STCW konvencijas 8. nodaļas piemērošana    43
5.4.  STCW VIII A – VIII/4/1. Sardzes pildīšana ostā    44
5.5.  Tiltiņa organizācija    45
5.6.  Sardzes pieņemšanas un nodošanas procedūras    46
5.7.  Funkciju dublēšana    47
5.8.  Glābšanas līdzekļi    47
5.9.  Ugunsdrošību līdzekļu apraksts    49
5.10.  Ekipāžas rīcība trauksmes gadījumā    50
5.11.  Cilvēku meklēšana un glābšana    51
5.12.  Rīcība ISPS un pirātisma trauksmes gadījumā    52
6.  KUĢU VADĪŠANA UN MANEVRĒŠANA    53
6.1.  Enkurošanās operācijas gaita    53
6.2.  Procedūras kuģa novietošanai uz enkura    53
6.3.  Kuģa noņemšana no enkura    55
6.4.  Kuģa pietauvošanās operācijas    56
6.5.  Kuģošana ierobežotas redzamības apstākļos    56
6.6.  Kuģošana seklā ūdenī, (SQUAT) aprēķins    57
6.7.  Kuģošana kuģu satiksmes sadales sistēmās    59
6.8.  Kuģošana vētras apstākļos    60
7.  KRAVAS APSTRĀDE    61
7.1.  Reisa informāciju    61
7.2  Kravas skala    61
7.3.  Kravas apraksts    61
7.4.  Kravas pārvadāšanas tehnoloģija    62
7.4.1.  Tankkuģa kravas sistēmas un tanku sagatavošana kravas iekraušanai    62
7.5.  Tankkuģa iekraušanas plānošana    64
7.6.  Kravas tanku sagatavošana    65
7.7.  Tankkuģa iekraušana    66
7.8.  Kravas daudzuma aprēķins uz kuģa    68
7.9.  Kravu parametru, tanku atmosfēras rādītāju kontrole pārgājiena laikā    68
7.10.  Tankkuģa sagatavošana kravas izkraušanai (izkraušanas plāna saskaņošana ar terminālu    69
7.11.  Tankkuģa izkraušana    69
8.  KUĢU NOTURĪBAS KONTROLE    70
8.1.  Kuģa noturības informācija    70
8.2.  Kuģu korpusa stiprības pārbaude un analīze (SF un BM calculation)    71
8.3.  Statiskā noturība    71
8.4.  Kuģa noturības analīze    71
9.  JŪRAS VIDES AIZSARDZĪBA    73
9.1.  Okeāna nozīmīgums    73
9.2.  Saskaņā ar MARPOL 73/78 Reisa plānošana    73
9.3.  Kuģa dokumentācija    74
9.4.  Notekūdeņu izvadīšana Atlantijas okeāna    76
9.5.  Kravas īpatnība-nafta (Crude oil)    76
10.  JŪRAS TIESĪBAS UN KONVENCIJAS    78
10.1.  Dokumentācija un procedūras kuģa ieiešana ostā un iziešana no ostas    78
10.2.  Kuģa inspekcijas    78
10.2.1.  Ostas valsts kontrole    78
10.2.2.  Karogvalsts kontrole    79
10.2.3.  Kuģa Vetinga inspekcija    79
10.2.4.  ISM code    80
10.2.5.  ISPS code    81
10.3.  Kuģa Reģistra dokumenti un sertifikāti    83
10.4.  Kuģa žurnāli    84
10.4.1.  Tiltiņa žurnāls    85
10.4.2.  Mašīntelpas žurnāls    85
10.4.3.  Kravas operāciju žurnāls (Cargo Record Book)    85
10.4.4.  Naftas un eļļas operācijas žurnāls (Oil Record Book)    86
10.4.5.  Notekūdeņu operāciju žurnāls (Sewage Record Book)    86
10.4.6  Atkritumu operācijas žurnāls    86
10.4.7.  GMDSS žurnāls    86
10.5.  Čarters    86
10.6.  Konosaments (Bill of Lading)    87
10.7.  Kuģa aģents    88
10.8.  Muitas, sanitārā, imigrācijas un citu dienestu kontrole uz kuģa    88
  SECINĀJUMS    90
  IZMANTOTA LITERATURA    91
  PIELIKUMI    93
Фрагмент работы

Secinājums
Kvalifikācijas darbā tika apskatīts pārgājiens no navigācijas, hidrometeoroloģijas un citu ar jūras praksi saistīto zinātņu viedokļa.
1. Kvalifikācijas darbā minētais pārgājiens notieka starp divām ostām, tas ir starp Agbami termināla (Niģērija) un San Sebastianu (Brazīlija).
2. Kuģa precīza vieta tika noteikta ar astronomiskiem paņēmieniem, tādiem kā kompasa labojumu noteikšana ar ABC tabulām, vietas noteikšana pēc trīs spīdekļiem, kuģa vietas noteikšana pēc meridionālā augstuma, saules un mēness lēkta, rieta un kulminācijas aprēķins un krēslas aprēķins.
3. Liels palīgs stradājot bija navigācijas sistēmas ECDIS, Radari, ARPA un
datorsistēmas,stabilitātes un noturības veikšanai un elektroniskā datu sistēma, kas
ievērojami saīsina laiku informācijas sagatavošanai reisa plānošanāi.
4. Tāpat tika analizēti hidrometeoroloģiskie laika apstakļi, ieiešanas un izešanas ostās. Tika analizēti pārgājienu karšu un vides piesārņošanas būtība.
5. Aplukojām kuģa sagatavošanu iziešanai reisā. Tieks aprakstīras sardzes pieņemšanas un nodošanas procedūras, glābšanas līdzekļi.
6. Pārliecināti un droši tika veikti visi manevri un visas procedūras. Enkurošanās, pietauvošanās
Kuģošana dažādos apstākļos un dažādos rajonos.
7. Tika aprakstītas kravas pārvadāšanas tehnoloģija, kravas plāna iztrādāšana un iekraušāna.
8. Dаrbа uzdevumos tika aprakstītas kuģa nоturibаs un stabilitātes арrēķins, kas balstas uz SJO izstradātiem noteikumiem un rekomendācijām. Parliecinājamies ka saskaņā ar IMO prasībām kuģis ir pilnīgi noturīgs.
9. Pārgājiena laikā uz kuģa tika ievērotas visas prasības kuras saistītas ar jūras vides aizsardzību saskaņā ar MARPOL-73/78 konvenciju. Kuģa dokumentācija. Atkritumu izvadīšana.
10. Tika aprakstīti kuģa inspekcijas un kontrole, kuģa reģistra dokumenti un sertifikāt, kuģa žurnāli, kravas pārvadājuma dokumentācija.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация