Дипломная
Предпринимательство и право
Экономика
Pasažieru aviopārvadājumu attīstības perspektīvas Latvijā-
Pasažieru aviopārvadājumu attīstības perspektīvas Latvijā
Дипломная53 Экономика, Коммуникации, транспорт, связь, Бизнес
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 2 | |
1. | Teorētiskā daļa | 4 |
1.1. | Pasažieru aviopārvadājumu būtība | 4 |
1.2. | Pasažieru aviopārvadājumi no ekonomiskas puses | 6 |
1.3. | Lidostas attīstību ietekmējošie faktori | 13 |
1.4. | Pasažieru pārvadājumi un apkārtējā vide | 19 |
2.1. | Latvijas aviācijas attīstība | 23 |
Liepājas lidostas iespējas un perspektīvas | 26 | |
2.2. | Lidostas „Rīga” saimnieciskās darbības raksturojums | 29 |
3. | A/s „Air Baltic Corporation” attīstības iespējas | 44 |
Nobeigums | 59 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 62 |
Daudziem pakalpojumiem raksturīgas augstas izmaksas un zema stabilitāte. Pieņem lēmumu esošo problēmu pakalpojumiem un industrializācijai izmantot cieto, mīksto un elastīgo tehnoloģiju.
Cietā tehnoloģija ir saistīta ar cilvēkdarba aizvietojumu ar iekārtām (apstiprina elektroniskās sistēmas izmantoto kredītu, nomainot personīgu kredītspēju). Cieto tehnoloģiju nevar pielietot sniedzot pakalpojumus, kur ir nepieciešama personīga kvalifikācija un kontakti.
Mīkstā tehnoloģija ir saistīta ar cilvēku un bieži nomaina individuālos pakalpojumus iepriekš izplānotiem kompleksiem, kas ļauj uzņēmējam izveidot un uzturēt priekšrocības konkurencē.
Elastīgā tehnoloģija savieno cieto un mīksto tehnoloģiju. (Piemēram, ir maršrutu izstrāde kravas automobiļiem un tam paredzētie specializētie pakalpojumi remontam par zemām cenām)
Izmantojot cieto, mīksto un elastīgo tehnoloģiju var paaugstināt pakalpojumu stabilitāti un kvalitāti, kā arī samazināt izmaksas.
Pakalpojumu stabilitāti var paaugstināt, uzstādot augstākas prasības darbinieku apmaksai, to virzīšanu un saglabāšanu darbības līmenī. Piemēram, firma „American airlines” izstrādāja dažādus standartus, kas firmai ļāva iekšzemes aviolīnijās gūt priekšrocības: pasūtītājiem, uz telefona zvanu ir jāatbild 20 sekunžu laikā; 85% pasažieru drīkst stāvēt rindā neilgāk par 5 min; reisi no sarakstā dotā laika nedrīkst novirzīties vairāk kā 5 min; salonos ir jābūt nepieciešamām žurnālu rezervēm; 85% reisu nedrīkst nokavēt vairāk par 15 min; durvīm jāatveras pēc 70 sekundēm, kad lidmašīna beigusi kustību; sagaidīšanas zālē pēdējo bagāžu ir jāpadod ne vēlāk kā pēc 17 min no brīža, kad pasažieri sāka izkāpt no lidmašīnas.
Netaustāmības trūkums apgrūtina pakalpojumu kustību. Atšķirībā no preču kustības, kas izdara spiedienu uz parametru tausti un patērētāju analīzi līdz pirkuma iegādei, ievērojama daļa pakalpojumu kustības ir atkarīga no ekspluatācijas aspektiem, kurus var ņemt vērā pēc pirkuma. Pakalpojumu kustības tirgū eksistē trīs galvenās pieejas:
1.Kopsadarbības uzsvars starp pakalpojuma pārdevēju un viņa patērētāju, un atiešana no pašas netaustāmības. Jūs varat pārdot kompetenci, kvalifikāciju un ierēdņa rūpes, piedāvājot pakalpojumu, tādējādi attīstot attiecības ar klientu.…
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, analizēt un novērtēt pasažieru aviopārvadājumus konkurences iespējas Latvijā un izteikt priekšlikumus to attīstībai. Bakalaura darbs sastāv no trim daļām – teorētiskās daļas, analītiskā apskata daļas un pētījumu daļas. Pirmajā daļā ir apskatīta pasažieru aviopārvadājumu būtība, pasažieru aviopārvadājumi no ekonomiskas puses, kā arī apskatīti faktori, kuri ietekme uz lidostu attīstību un pasažieru pārvadājumu ietekme uz apkārtējo vidi. Otrajā daļā analizēta Latvijas aviācijas attīstība, atsēvišķi apskatīti Liepājas, Ventspils un Daugavpils lidostu attīstības iespējas, lidostas „Rīga” pasažieru plūsmas izmaiņas pēdējos gados. Trešajā daļā, analizēta aviosabiedrības „Air Baltic” darbība, pasažieru skaita izmaiņas, uzņēmuma ieņēmumi uz izmaksas, kā arī aprēķināti finanšu rādītāji un izanalizēti rezultāti.
- A/s "Latvijas Balzams" - darbības efektivitāte, attīstības perspektīvas un tendences
-
Pasažieru aviopārvadājumu attīstības perspektīvas Latvijā
Дипломная53 Экономика, Коммуникации, транспорт, связь, Бизнес
-
Transporta nozares novērtējums un attīstības perspektīvas Latvijā
Дипломная67 Экономика, Коммуникации, транспорт, связь, Управление
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Transporta nozares novērtējums un attīstības perspektīvas Latvijā
Дипломная для университета67
-
Kravu un pasažieru pārvadājumu organizācijas pilnveidošana VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga""
Дипломная для университета62
Оцененный! -
Liepājas lidostas attīstības perspektīvu tehniski – ekonomiskais novērtējums
Дипломная для университета75
Оцененный! -
Latvijas piena resursu attīstības vadība
Дипломная для университета64
Оцененный! -
Vidējo uzņēmumu attīstības perspektīvas Latvijā
Дипломная для университета78
Оцененный!