Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:199407
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.02.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 42 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Attēlu saraksts    5
  Ievads    6
1.  Apmierinātība ar darbu    9
1.1.  Vajadzības un vērtības    14
1.2.  Darbinieku motivācija    18
2.  VAS’’Latvijas Pasts’’ raksturojums    23
2.1.  Uzņēmuma darbības raksturojums    25
2.2.  Uzņēmuma personāla politika    34
3.  Darbinieku apmierinātības pētījums VAS ‘’Latvijas Pasts’’    43
4.  Personāla apmierinātības ar darbu paaugstināšanas iespējas VAS " Latvijas Pastā"    71
  Secinājumi un priekšlikumi    76
  Izmantotā literatūra    79
  Pielikumi    82
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Pastāv cieša saistība starp darbinieku apmierinātību ar darbu un sasniegtajiem darba rezultātiem (Petty, McGee, & Cavender, 1984).
2. Apmierinātība ar darbu ir katra indivīda subjektīvs darba apstākļu vērtējums, kuru ietekmē katram indivīdam aktuālās vajadzības un vērtības. Šis vērtējums ir mainīgs un komplicēts, un vienādu apstākļu gadījumā dažādi indivīdi situāciju vērtēs atšķirīgi.
3. VAS ‘’Latvijas Pasts’’ ir vadošais pasta pakalpojumu sniedzējs Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu un nodarbinot vairāk nekā 4100 darbinieku.
4. Aptaujātie VAS ‘’Latvijas Pasta’’ darbinieki uzskata, ka uzņēmuma darbinieku atalgojums ir zems – tā uzskata 87% respondentu, no kuriem 53,6% šim apgalvojumam piekrīt pilnībā.
5. 92.8% aptaujāto VAS ‘’Latvijas Pasta’’ darbinieku uzskata savu priekšnieku par kompetentu.
6. 53.8% respondentu uzskata, ka viņu darbs netiek pienācīgi novērtēts.
7. Lielākajai daļai jeb 96.6% aptaujāto VAS ‘’Latvijas Pasta’’ darbinieku patīk savs darbs.
8. 65,2% respondentu uzskata, ka darbinieki VAS ‘’Latvijas Pastā’’ negūst panākumus tik pat ātri kā citās darba vietās.
9. 60,3% respondentu uzskata, ka viņiem ir pārāk daudz pienākumu un pārāk liela darba slodze.
10. Lielākā daļa aptaujāto respondentu ir apmierināti ar saviem kolēģiem – tā atbildējuši 96.6%.
11. 64% respondentu bieži izjūt neziņu par to, kas notiek uzņēmumā.
12. 80.9% respondentu izjūt lepnumu par savu darbu.
13. 68% respondentu uzskata, ka uzņēmumā valda pārak liela birokrātija un viņiem ir pārak daudz darba ar papīriem.
14. 68,66% respondentu par vismotivējošāko faktoru uzskata atalgojuma paaugstināšanu; lielāku atzinību par paveikto kā motivējošu faktoru vēlētos 57.93% respondentu. Vajadzību pēc lielāka vadības atbalsta izjūt 35,86% respondenti.
15. Pastāv cieša saistība starp apmierinātību ar atzinību un apmierinātību ar darba samaksu (r=0,73, p=0,00).

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −9,98 €
Комплект работ Nr. 1359116
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация