Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
21,48
Экономия:
3,44 (16%)
Со скидкой*:
18,04
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:600763
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.06.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 20 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2008.g. - 2013.g.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Zvanu centru darbinieku mainības loma zvanu centru darbībā    7
1.1.  Darbinieku augstās mainības iemesli    7
1.2.  Starptautiskā prakse zvanu centru darbinieku atlasē    10
1.3.  Izdegšanas sindroms zvanu centros    18
1.4.  Darba vides faktoru ietekme uz darbinieku veselību    20
2.  A/S BIGBANK Zvanu centra analīze    25
2.1.  Bigbank zvanu centra personāla raksturojums un tā novērtēšana    25
2.2.  Darbinieku motivācijas sistēma zvanu centrā    29
2.3.  Zvanu centra darbinieku atlases process    32
2.4.  Darba vides riska faktoru raksturojums un to samazināšanas veidi    34
Personāla mainību ietekmējošo faktoru analīze Bigbank zvanu centrā    37
  Secinājumi un priekšlikumi    49
  Bibliogrāfisko norāžu sarakstsBIGBANK    52
  Pielikums    54
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Salīdzinot visas definīcijas autors secina, ka personāla mainība ir rādītājs, kas atspoguļo no uzņēmuma aizgājušo darbinieku skaitu pret strādājošo darbinieku skaita attiecību uzņēmumā.
2. Galvenie darbinieku mainības iemesli zvanu centros ir- ierobežotās izaugsmes iespējas uzņēmumā, monotonās un atkārtojošās darbības, kuras ietilpst pienākumos, veselības problēmas un augstais stresa līmenis.
3. Darbinieki, kuriem ir raksturīgs augsts stresa līmenis ir mazāka ieinteresētība palikt strādāt uzņēmumā.
4. Darbinieku labsajūtu strādājot uzņēmumā visvairāk negatīvā veidā ietekmē- lielā darba slodze, neskaidrība par sava darba lomu organizācijā, nespēja pilnībā izmantot savu potenciālu, darba monotonitāte, kā arī vadības kritiskā attieksme pret darbiniekiem.
5. Uzņēmums ir izstrādājis kvalitatīvu atlases procesu, bet to ir iespējams vēl uzlabot.
6. Veselības jomā uzņēmums sedz tikai darbinieku obligāto veselības pārbaužu izmaksas.
7. 67 % respondentu nav apmierināti ar medicīnas un rehabilitācijas izdevumu kompensāciju no uzņēmuma puses.
8. Zvanu centra darbinieku aiziešanas iemesli laika posmā no 2009-2012. gadam ir bijuši monotonais darbs un veselības problēmas, savukārt dažas darbinieces ir aizgājušas bērnu kopšanas atvaļinājumā, bet 3 ir aizgājušas dēļ augstā stresa līmeņa.
9. Uzņēmumam ir izstrādāta kvalitatīva darbinieku motivēšanas sistēma, kas ietver sevī ne tikai materiālos labumus, bet arī nemateriālus labumus, ar kuru palīdzību uzņēmums panāk darbinieku lojalitātes izrādīšanu uzņēmumam.
10. Uzņēmuma zvanu centrā visas sienas ir baltā krāsā. Balta krāsa simbolizē prieku, tā rada ilūziju, ka telpa ir lielāka nekā viņa ir patiesībā un līdz ar to rada brīvākas gaisotnes sajūtu. Savukārt pievienojot baltai krāsai citus gaišos toņus var padarīt darbinieku noskaņojumu vēl gaišāku un enerģiskāku.
11. Zvanu centra telpās darbiniekiem nav pieejams svaiga ūdens resurss. Svaigs ūdens resurss ir tiešā veidā saistīts ar pretestību pret stresu, jo organisms ir vairāk dehidrēts, jo tas spēs mazāk pretoties pret stresu.
12. Zvanu centra darbam piemīt augsts stresa līmenis, kas tiešā veidā veicina darbinieku izdegšanu.

Priekšlikumi
1. Katru darbinieku nodrošināt ar veselības apdrošināšanas polisi 70 latu vērtībā, kuru darbinieki var izlietot, iegādājoties ārstniecisko masāžas abonementu 10 reizēm vai fizioterapijas pakalpojumiem, tas palielinās darbinieku lojalitāti uzņēmumam, kā arī samazinās veselības problēmu rašanās iespējamību, tādā veidā samazinot darbinieku mainību.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Personāla mainību ietekmējošie faktori uzņēmuma X zvanu centrā”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/600763

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация