Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:359374
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.08.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 25 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Anotation    4
  Анотация    5
  Ievads    6
1.  Motivācijas teorētiskie aspekti    8
1.1.  Motivācijas būtība    11
1.2.  Satura motivēšanas teorija    12
1.3.  Stimulējošā motivēšanas teorija    20
1.4.  Norises motivēšanas teorija    22
2.  SIA „Credit.lv” darbības raksturojums    26
2.1.  Uzņēmuma struktūra    29
2.2.  Motivācijas norise uzņēmumā    30
3.  Aptauja darbinieku motivācijas noteikšanai    32
  Secinājumi    56
  Priekšlikumi    58
  Izmantotās literatūras saraksts    61
  Pielikumi    62
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Motivēšana ir viena no svarīgākajām funkcijām, lai darbinieki – firmas svarīgākie resursi, kalpotu kopēju mērķu labā.
2. Higiēnas faktori nepieciešami katram darbiniekam, bez tiem nav iespējama pilnvērtīga darbība organizācijā. Savukārt, motivētāji nepieciešami kā papildus labumi par labi paveiktu darbu.
3. Credit.lv ir vadošais īstermiņa kredītu aizdevējs Latvijā ar starptautisku pieredzi un plašu klientu loku.
4. Ātrais kredīts – tā ir iespēja saņemt aizdevumu savā bankas kontā dažu minūšu laikā bez jebkādām izziņām un dokumentiem.
5. Uzņēmumā nav skaidri definēti īstermiņa un ilgtermiņa mērķi.
6. Uzņēmuma iekšējā dokumentācijā nav ieviestas darba izpildes procedūras.
7. Uzņēmuma struktūru varētu raskturot kā uzvedības modeļa struktūru ar birokrātiskā modeļa iezīmēm, jo starp uzņēmuma darbiniekiem nav izteikti stingri jūtamas hierarhijas, tā pastāv, bet ne pēc instrukcijām un likumiem. Ir ļoti atvērtas un ar atbalstu pilnas savstarpējās attiecības, kas katram no darbiniekiem ir nozīmīgas.
8. SIA „Credit.lv” darbiniekus motivē pieturoties pie Maslova hierarhijas piramīdas.
9. Balstoties uz Maslova vajadzību hierarhiju un apskatot visus jau ieviestos motivēšanas paņemienus uzņēmumā, darbiniekiem ir apmierinātas vajadzības fizioloģiskajā līmenī, vajadzības pēc piederības un vajadzības pēc pašcieņas.
10. Pēc anketas rezultātiem var secināt, ka darbinieki vēlas saņemt palīdzību darba pienākumu apgūšanā un gūt jaunas iemaņas un pieredzi, lai pildītu jau esošos darba pienākumus.
11. 65% no darbiniekiem, draudzīgs un saliedēts kolektīvs ir ļoti nozīmīgs faktors.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация