Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:169608
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.03.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 29 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācijas    3
  Ievads    6
1.  Personālvadības procesi uzņēmumos    8
1.1.  Personāla plānošana    12
1.2.  Personāla atlase un pieņemšana darbā    15
1.3.  Personāla apmācība    18
1.4.  Personāla novērtēšana    22
1.5.  Motivācijas pasākumi uzņēmumos    28
2.  Vispārēja informācija par uzņēmumu    32
2.1.  Uzņēmuma personāls    38
2.2.  Uzņēmuma struktūra    42
3.  SIA „XXX” personālvadības procesi    48
3.1.  Personāla plānošana    52
3.2.  Personāla atlase un pieņemšana darbā    65
3.3.  Rezervju veidošana    72
3.4.  Personāla apmācība    75
3.5.  Personāla novērtēšana    79
3.6.  Motivācijas pasākumi uzņēmumā SIA „XXX”    87
  Secinājumi un priekšlikumi    93
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    104
Фрагмент работы

Personāla vadības nozīme uzņēmumu politikā laika gaitā ir palielinājusies. Darba devēji pamazām sāk izprast šīs jomas būtību un iespaidu uz uzņēmuma attīstību. Pagaidām tas vēl notiek vārdiskā līmenī, taču pakāpeniski tas attēlojas arī praksē, darbībā.
Uzņēmuma tēlu veido mārketings un personālvadība. Mārketings ir tas, kas mākslīgi rada iespaidu par uzņēmumu, tā ir apzināta tēla veidošana sabiedrībā ar reklāmu un citu mārketinga pasākumu palīdzību. Personālvadība – tā ir iespēja ar darbiem apliecināt reklāmas vēstījumu. Personālvadība – tas ir līdzeklis, ar ko nodrošināt personāla kvalitāti. Tas tādēļ, ka uzņēmuma tēls ir atkarīgs no produktu un pakalpojumu un personāla kvalitātes. Klienti un sabiedrība par uzņēmumu spriež pēc tā, kā uzņēmuma pārstāvis reprezentēs, cik labi tas pārstāvēs uzņēmumu, radīsies attiecīgs priekšstats sabiedrībai.
Šajā pētījumā tiks apskatīti teorijas pamatprincipi uzņēmuma personālmenedžmentā, ņemot vērā arī ārvalstu uzņēmumu pieredzi šajā jomā, kā arī darbinieku tiesības reglamentējošos Latvijas Republikas likumdošanas aktus.
Darbā tiks pētīta uzņēmuma SIA „XXX” personālvadības loma organizācijā, kā arī tiks analizēta pašreizējā darbība un izdarīti secinājum, uz kuriem, savukārt, pamatoti priekšlikumi, kā, autorprāt, būtu nepieciešams rīkoties, kādus pasākumus veikt, lai padarītu personālvadību uzņēmumā SIA „XXX” vēl efektīvāku.
Bakalaura darbam ir 3 daļas, pirmajā no kurām apskatīti teorijas pamatprincipi par personālvadības būtību.
Otrajā daļā tiek aplūkota pamatinformācija par uzņēmumu un tā struktūru.
Trešajā daļā tiek analizēta uzņēmuma personālvadība un tās loma organizācijā. Uz šīs analīzes pamata tiek izdarīti secinājumi un priekšlikumi personālvadības uzlabošanai.
Pētījumā izteiktos priekšlikumus var izmantot šī uzņēmuma personāla vadītāja un uzņēmuma direktors.
Cilvēka radošā darbība ir pamats organizācijas attīstībai. Līdz ar Latvijas iestāšanos Eiropas Savienībā, arvien lielāka kļūst konkurence starp uzņēmumiem. Savukārt uzņēmumā liela nozīme ir darbinieku politikai un tā vadībai, jo darbinieki ir uzņēmuma pamats – bez darbiniekiem, īpaši atsevišķās nozarēs, uzņēmums nevarētu pastāvēt. Radot motivētu darbaspēku, var panākt uzņēmuma izaugsmi, kāpinot attīstības tempus un paplašinoties. Agrāk ne visi uzņēmumi apzinājās darbinieku vērtību, taču, lai spētu izdzīvot sīvajā konkurencē, tiem būs jāpievērš lielāka nozīme personāla jautājumiem.
Šobrīd Latvijas darba devēji apzinās, ka darbinieki ir svarīgi, un uzņēmuma attīstība daudzējādā ziņā ir atkarīga tieši no investīcijām komandā, taču šī atziņa palikusi deklaratīvā līmenī un praksē daudzos uzņēmumos vēl nedarbojas. Tas tāpēc, ka šī joma sākusi attīstīties samērā nesen.
Vēl viena problēma, kas pagaidām nav attīstīta Latvijā pietiekoši, ir izglītība personālvadības jomā. Pagaidām nav daudz augstākās izglītības iestāžu, kas piedāvātu apgūt personālvadības programmu. Pašlaik darba tirgū šim amatam tiek prasīta izglītība vienā no šīm jomām: ekonomika, jurisprudence un psiholoģija. Taču katra no šīm jomām izglīto atsevišķā sfērā, bet ne pilnīgi. Katra dod personālvadības jomai nepieciešamās zināšanas, bet nepilnīgi, jo netiek apskatīti citi personālvadības aspekti. Tāpat kā tūrismā, augstskolām vajadzētu izveidot atsevišķus novirzienus arī personālvadībai. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация