Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
14,20
Экономия:
2,56 (18%)
Со скидкой*:
11,64
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:527709
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.12.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 15 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Anotācija    4
  Annotation    5
1.  Pienākumu deleģēšana    6
1.1.  Deleģēšanas jēdziens    7
1.2.  Deleģēšanas process    9
1.3.  Deleģēšanu kavējošie un veicinošie faktori    16
2.  Uzņēmumu vadītāju pienākumu deleģēšanas prasmes    24
2.1.  Pienākumu deleģēšanas nepieciešamības novērtējums    24
2.2.  Pienākumu deleģēšanas prasmes    28
3.  Ieteikumi deleģēšanas prasmju pilnveidošanai    40
  Secinājumi    42
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    44
  Pielikums    46
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Pienākumu deleģēšana nozīmē uzdot darbiniekiem izpildīt uzdevumus, pilnvarot viņus veikt šos uzdevumus, bet saglabājot savu atbildību par izpildes kvalitāti un rezultātu;
2. Pienākumu deleģēšanas mērķi ir: atbrīvot vadītāju no rutīnas darbu veikšanas, lai pievērstos tiešo pienākumu pildīšanai, lai paaugstinātu darbinieku kompetences līmeni un motivāciju, efektīvi atrisinātu uzdevumus, racionāli izmantotu materiālos un finansu resursus, uzlabotu uzņēmuma iekšējo kultūru, līdz ar to, deleģēšana ir nozīmīgs faktors uzņēmuma vadībā.
3. Vadītāji pārāk maz uzmanības pievērš darbinieku novērtēšanai, tādēļ vadītājiem jāizstrādā darbinieku motivēšanas sistēma.
4. Deleģēšanu kavējošie faktori ir, galvenokārt, neuzticēšanās darbiniekiem, darbinieku kompetences trūkums un pārliecība,ka tas aizņem pārāk daudz laika, tādēļ vadītājiem jāapzinās deleģēšanas sniegtās priekšrocības un jāveic darbinieku apmācība, lai paaugstinātu viņu kompetenci, tādā veidā arī veicinot vadītāja uzticēšanos darbiniekiem.
5. Par nepietiekamu prasmi deleģēt liecina darba laika trūkums, vaditāju nodarbošanās ar rutīnas darbiem, bieža darbinieku maiņa uzņēmumā, ar pkalpojumiem neapmierināti klienti.
6. Deleģēšanu veicinošie faktori ir: detalizēta darbinieku instruēšana par darba izpildes gaitu, veidu, pilnvarojuma robežām, darbinieku novērtēšana un motivēšana un darbinieku apmācība, kā arī deleģēšana, ievērojot vadības līmeņus, nepieļaujot, ka darbinieki atgriež pienākumu izpildi vadītājam.
7. Uzņēmumu vadītāji neapzinās, ka, ieguldot laiku darbinieku apmācībā un kontrolējot viņu veikumu sākuma stadijā, viņi paaugstina darbinieku patstāvības pakāpi, tādā veidā atbrīvojot savu darba laiku efektīvākai izmantošanai nākotnē, tādēļ vadītājiem jāveic darbinieku apmācības.
8. Vadītāji pārāk maz uzmanības pievērš darbinieku apmācībai, domājot, ka tas radīs lielas izmaksas, bet, patiesībā, darbinieku apmācību var veikt pats vadītājs, netērējot tam finansu resursus.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Pienākumu deleģēšana - nozīmīgs faktors uzņēmuma vadīšanā”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/527709

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация