Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:682007
 
Оценка:
Опубликованно: 23.08.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    5
1.  Pieredzes MĀRKETINGA TEORĒTISKĀS NOSTĀDNES    7
1.1.  Mārketinga būtība    7
1.2.  Populārākie mārketinga stratēģiju veidi    9
1.2.1.  Populārākie mārketinga stratēģiju veidi B2C uzņemumiem    9
1.2.1.  Populārākie mārketinga stratēģiju veidi B2B uzņemumiem    13
1.3.  Klientu pieredzes mārketings    14
2.  UZŅĒMUMA SIA “RSC NOMA” RAKSTUROJUMS    17
2.1.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums    17
2.2.  Būvgružu konteineru nomas un transporta pakalpojumi    18
2.3.  Uzņēmuma mārketings    20
3.  PIEREDZES MĀRKETINGA IESPĒJAS UZŅĒMUMĀ    23
3.1.  Klientu pieredze ar uzņēmuma būvgružu konteineru nomas un transporta pakalpojumiem    23
3.2.  Uzlabojumu iniciatīvas    27
  SECINĀJUMI    29
  PRIEKŠLIKUMI    30
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    31
  PIELIKUMI    32
Фрагмент работы

Viens no galvenajiem uzņēmuma mērķiem ir veicināt sava produkta pārdošanu, vienlaikus apmierinot savu klientu vēlmes. Lai to izdarītu, uzņēmumam ir jāapzinās,kādas ir šīs klientu vēlmes, jaatrod atbilstošākais produkts un jākoncentrējās uz to segmentu, kas visvairāk atbilst patērētāju pieprasījumam. Tāpēc jebkuram uzņēmuma svarīgs ir mārketings un tā izvēlētās aktivitātes,kas vislabāk atbilst konkrētajam uzņēmuma un viņa darbības nozarei.
Mārketings ir preces virzīšana tirgū, kas attīsta preču un pakalpojumu apmaiņas procesus un veido attiecības starp uzņēmumu un pircēju. Tas sevī ietver tirgus un konkurentu izpēti,potenciālo pircēju vēlmju izzināšanu, ar mērķi padarīt produktus vai pakalpojumus pievilcīgākus klientiem un veicināt pārdošanu. Tas ir viens no svarīgākajām sastāvdaļām veiksmīgai uzņēmējdarbībai.Tas iedalās divos virzienos: B2C(Business to Customer), kas ir vērsts uz ikdienas patērētāju, un B2B(Business to bussiness), kas ir vērsts uz citiem uzņēmumiem. Darba autore savam pētijumam ir izvēlējusies uzņēmumu, kam ir gan B2C, gan B2B mārketinga virzieni.
Pētijuma izstrādes gaitā tiks analizēts un izskatīts uzņēmuma SIA”RSC noma” mārketings un tēmas ierobežojums - pieredzes mārketinga iespējas divu segmentu attīstībai: būvgružu konteineru noma un transporta pakalpojumi. Sākumā tiks aplūkotas pieredzes mārketinga teoretiskās nostādnes, lai izprastu, kā šo mārketinga veidu var pielietot uzņēmumā. Tālāk darba autore apskatīs esošos mārketinga veidus,kas jau tiek izmantoti uzņēmumā. Lai spētu rast risinājumus tālākām klientu pieredzes mārketinga aktivitātēm divu segmentu attīstībai, tiks veikta klientu pieredzes aptauja, kuras veidošanā darba autore konsultējās ar uzņēmuma pārdošanas nodaļas vadītāju. Darba beigās autore izstrādās secinājumus un priekšlikumus.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −9,20 €
Комплект работ Nr. 1392855
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация