Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Preču plūsmas optimizācijas modeļi mārketinga aspektā SIA...-
Preču plūsmas optimizācijas modeļi mārketinga aspektā SIA "Rimi Latvia"
Nr. | Название главы | Стр. |
Saīsinājumu saraksts | 6 | |
Ievads | 7 | |
1. | Preču plūsmas un sadale | 9 |
1.1. | Mārketinga pasākumu struktūra | 9 |
1.2. | Preces pētīšana | 11 |
1.3. | Preces dzīves cikls un virzīšana | 14 |
1.4. | Preču sadale | 17 |
2. | SIA ,,RIMI LATVIA’’ vispārīgs raksturojums | 21 |
2.1. | SIA ,,RIMI LATVIA’’ uzņēmējdarbības formas un veidi | 22 |
2.2. | Uzņēmuma mērķi un uzdevumi | 24 |
2.3. | SIA ,, RIMI LATVIA’’ uzņēmuma standarti | 27 |
2.4. | ,,RIMI TUKUMS’’ personāls | 29 |
3. | Uzņēmuma SIA,,RIMI LATVIA’’ darbības izpēte | 32 |
3.1. | Uzņēmuma SIA,, RIMI LATVIA’’ SVID analīze | 32 |
3.2. | SIA,, RIMI LATVIA’’ mikrovide | 35 |
3.3. | Uzņēmuma mikrovide | 38 |
3.5. | Klientu apkalpošanas novērtēšana | 45 |
4. | Preču plūsmas optimizācijas projekta ieviešana RIMI veikalos | 47 |
4.1. | PPOP ieviešanas kontrole, lomu un atbildību sadalījums projekta ieviešanas laikā | 47 |
4.2. | Reģionālo vadītāju un veikalu vadītāju uzdevumi | 48 |
4.3. | Akcijas preču pasūtīšana un cīņa ar zudumiem | 50 |
4.4. | Preču plūsmas ikdienas kārtība | 52 |
Secinājumi un priekšlikumi | 55 | |
Izmantotās literatūras un informācijas avoti | 57 | |
Pielikumi | 59 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Kopš 1996.gada, laiks kad uzņēmums uzsāka savu darbību, SIA ,,RIMI Latvia’’ ir ievērojami paplašinājusi savu tirgus daļu.
2. SIA ,,RIMI Latvia’’ ir pārtikas veikalu tīkls, kas mērķtiecīgi plāno un īsteno savus mērķus un prioritātes.
3. Latvijas mazumtirgotāju sektorā joprojām turpinās asa konkurence par jaunu klientu piesaisti. Šajā jomā SIA ,,RIMI Latvia’’ ir īstenojusi vairākus nozīmīgus projektus, piemēram, SIA ,,RIMI Latvia’’ Preču Plūsmas Optimizācijas Programmu, kura veiksmīgi ļauj kontrolēt preču plūsmas, uzkrājumus un zudumus.
4. SIA ,,RIMI Latvia’’ izstrādātie uzņēmuma standarti nodrošina visām struktūrvienībām vienādu darbību koordināciju, lai tiktu sasniegti uzņēmuma mērķi un nodrošināta tāda klientu apkalpošanas kultūra, kādu uzņēmums ir izvirzījis par savu misiju. Tādā veidā tiek nodrošināts dotais solījums pircējiem, ka jebkurā Rimi veikalā varēs iegādāties noteiktu produktu sortimentu, saņemt apkalpošanu augstā līmenī un servisa pakalpojumus atbilstoši standartiem.
5. Pētot teoriju par preču plūsmām un sadali, darba autore nāca pie secinājuma, ka uzņēmums SIA ,,RIMI Latvia’’ veiksmīgi darbojās, pateicoties mārketinga departamenta veiktajām aktivitātēm un preču virzībai līdz patērētājiem.
6. Kopējai preču izplatīšanas cents ,, Baldis’’ ir labs risinājums liela uzņēmuma preču plūsmas regulēšanā un kontrolē.
7. Lielveikali atšķiras ar savu pārdošanas organizāciju, tajos preces ir izliktas atklātai apskatei, tiek piedāvāts plašs preču sortiments, parasti ir plašas tirdzniecības telpas, pircēju apkalpošana pie kasēm ir centralizēta, īpaša uzmanība tiek pievērsta cenām. Daudz tiek domāts par pircēju piesaistīšanu un par rosinātājiem iegādāties preces, lielveikalos tiek organizētas dažādas akcijas un pasākumi.
8. Uzņēmums cenšas sekot līdz tehnikas attīstībai, piemēram, veikali ‘’RIMI’’ ir aprīkoti ar jaunām iekārtām un tehnoloģiju, kas atvieglo darbinieku darbu, un padara klientu iepirkšanos patīkamāku.
9. Mērķauditorija ir katrs cilvēks, jo katrs iegādājas un lieto pārtikas preces. Pēdējos gados redzama uzņēmuma salīdzinoši augsts peļņas un attīstības punkta sasniegums.
Priekšlikumi:
1. Iesaistīt darbinieku grupu, izlases veidā pa vienam no katra uzņēmuma struktūrvienības, mērķu apzināšanai un izvirzīšanai. Vadības komandai prezentēt visiem darbiniekiem struktūrvienības operatīvos un taktiskos mērķus, izvēršot diskusijas par mērķu pieņemamību un apstiprināšanu.
2. Standartos izvirzīto solījumu pircējiem ,, Garšīga un svaiga pārtika, īpaši piedāvājumi un izdevīgas cenas katru dienu Rimi veikalos’’ izvietot arī pircējiem pieejamā vietā, piemēram, pie informācijas plāksnes, Rimi mājas lapā internetā vai informatīvajā avīzē.
3. Lai varētu nodrošināt pilnvērtīgu pakalpojumu un kvalitatīvu preču pārdošanu klientiem, ir jāizstrādā nepieciešamā amatu struktūra katrai struktūrvienībai, atbilstoši veikala platībai, pircēju skaitam un apgrozījumam.
…
Darba mērķis analizēt preču plūsmas optimizācijas modeļus mārketinga aspektā SIA ,, RIMI LATVIA’’ . Balstoties uz modeļa analīzes rezultātiem izstrādāt priekšlikumus. Lai šo mērķi varētu sasniegt, darbā tika izvirzīti šādi uzdevumi – izpētīt teorētiskos jautājumus par preci, cenu un tās modeļiem, iepazīties ar uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi, veikt ārējās vides analīzi, kurā ietilpst makrovides faktori, pieprasījums, konkurence. Veikt SVID analīzi. Pētīt preču plūsmas optimizācijas programmu, preču pasūtīšanu un zuduma kontroli. Apkopot secinājumus un priekšlikumus, lai uzņēmums varētu uzlabot un pilnveidot gan savu darbību, gan pircēju apkalpošanas kvalitāti.
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
- Preču kredīts kā pārdošanas veicināšanas un debitoru vadības instruments
- Preču plūsmas optimizācijas modeļi mārketinga aspektā SIA "Rimi Latvia"
- Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Preču kredīts kā pārdošanas veicināšanas un debitoru vadības instruments
Дипломная для университета69
Оцененный! -
Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze
Дипломная для университета25
-
Mārketinga plāns
Дипломная для университета48
-
Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
Дипломная для университета50
Оцененный! -
Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
Дипломная для университета46
Оцененный!