Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
21,48
Экономия:
3,01 (14%)
Со скидкой*:
18,47
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:570581
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.05.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 18 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2012.g. - 2012.g.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Saīsinājumu saraksts    6
  Ievads    7
1.  Preču plūsmas un sadale    9
1.1.  Mārketinga pasākumu struktūra    9
1.2.  Preces pētīšana    11
1.3.  Preces dzīves cikls un virzīšana    14
1.4.  Preču sadale    17
2.  SIA ,,RIMI LATVIA’’ vispārīgs raksturojums    21
2.1.  SIA ,,RIMI LATVIA’’ uzņēmējdarbības formas un veidi    22
2.2.  Uzņēmuma mērķi un uzdevumi    24
2.3.  SIA ,, RIMI LATVIA’’ uzņēmuma standarti    27
2.4.  ,,RIMI TUKUMS’’ personāls    29
3.  Uzņēmuma SIA,,RIMI LATVIA’’ darbības izpēte    32
3.1.  Uzņēmuma SIA,, RIMI LATVIA’’ SVID analīze    32
3.2.  SIA,, RIMI LATVIA’’ mikrovide    35
3.3.  Uzņēmuma mikrovide    38
3.5.  Klientu apkalpošanas novērtēšana    45
4.  Preču plūsmas optimizācijas projekta ieviešana RIMI veikalos    47
4.1.  PPOP ieviešanas kontrole, lomu un atbildību sadalījums projekta ieviešanas laikā    47
4.2.  Reģionālo vadītāju un veikalu vadītāju uzdevumi    48
4.3.  Akcijas preču pasūtīšana un cīņa ar zudumiem    50
4.4.  Preču plūsmas ikdienas kārtība    52
  Secinājumi un priekšlikumi    55
  Izmantotās literatūras un informācijas avoti    57
  Pielikumi    59
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Kopš 1996.gada, laiks kad uzņēmums uzsāka savu darbību, SIA ,,RIMI Latvia’’ ir ievērojami paplašinājusi savu tirgus daļu.
2. SIA ,,RIMI Latvia’’ ir pārtikas veikalu tīkls, kas mērķtiecīgi plāno un īsteno savus mērķus un prioritātes.
3. Latvijas mazumtirgotāju sektorā joprojām turpinās asa konkurence par jaunu klientu piesaisti. Šajā jomā SIA ,,RIMI Latvia’’ ir īstenojusi vairākus nozīmīgus projektus, piemēram, SIA ,,RIMI Latvia’’ Preču Plūsmas Optimizācijas Programmu, kura veiksmīgi ļauj kontrolēt preču plūsmas, uzkrājumus un zudumus.
4. SIA ,,RIMI Latvia’’ izstrādātie uzņēmuma standarti nodrošina visām struktūrvienībām vienādu darbību koordināciju, lai tiktu sasniegti uzņēmuma mērķi un nodrošināta tāda klientu apkalpošanas kultūra, kādu uzņēmums ir izvirzījis par savu misiju. Tādā veidā tiek nodrošināts dotais solījums pircējiem, ka jebkurā Rimi veikalā varēs iegādāties noteiktu produktu sortimentu, saņemt apkalpošanu augstā līmenī un servisa pakalpojumus atbilstoši standartiem.
5. Pētot teoriju par preču plūsmām un sadali, darba autore nāca pie secinājuma, ka uzņēmums SIA ,,RIMI Latvia’’ veiksmīgi darbojās, pateicoties mārketinga departamenta veiktajām aktivitātēm un preču virzībai līdz patērētājiem.
6. Kopējai preču izplatīšanas cents ,, Baldis’’ ir labs risinājums liela uzņēmuma preču plūsmas regulēšanā un kontrolē.
7. Lielveikali atšķiras ar savu pārdošanas organizāciju, tajos preces ir izliktas atklātai apskatei, tiek piedāvāts plašs preču sortiments, parasti ir plašas tirdzniecības telpas, pircēju apkalpošana pie kasēm ir centralizēta, īpaša uzmanība tiek pievērsta cenām. Daudz tiek domāts par pircēju piesaistīšanu un par rosinātājiem iegādāties preces, lielveikalos tiek organizētas dažādas akcijas un pasākumi.
8. Uzņēmums cenšas sekot līdz tehnikas attīstībai, piemēram, veikali ‘’RIMI’’ ir aprīkoti ar jaunām iekārtām un tehnoloģiju, kas atvieglo darbinieku darbu, un padara klientu iepirkšanos patīkamāku.
9. Mērķauditorija ir katrs cilvēks, jo katrs iegādājas un lieto pārtikas preces. Pēdējos gados redzama uzņēmuma salīdzinoši augsts peļņas un attīstības punkta sasniegums.

Priekšlikumi:
1. Iesaistīt darbinieku grupu, izlases veidā pa vienam no katra uzņēmuma struktūrvienības, mērķu apzināšanai un izvirzīšanai. Vadības komandai prezentēt visiem darbiniekiem struktūrvienības operatīvos un taktiskos mērķus, izvēršot diskusijas par mērķu pieņemamību un apstiprināšanu.
2. Standartos izvirzīto solījumu pircējiem ,, Garšīga un svaiga pārtika, īpaši piedāvājumi un izdevīgas cenas katru dienu Rimi veikalos’’ izvietot arī pircējiem pieejamā vietā, piemēram, pie informācijas plāksnes, Rimi mājas lapā internetā vai informatīvajā avīzē.
3. Lai varētu nodrošināt pilnvērtīgu pakalpojumu un kvalitatīvu preču pārdošanu klientiem, ir jāizstrādā nepieciešamā amatu struktūra katrai struktūrvienībai, atbilstoši veikala platībai, pircēju skaitam un apgrozījumam.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Preču plūsmas optimizācijas modeļi mārketinga aspektā SIA "Rimi Latvia"”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/570581

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация