Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:331632
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.11.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    5
1.  Produkta jēdziens    7
1.1.  Preču zīme jeb zīmols    13
1.2.  Serviss    16
2.  SIA „Lattelecom” vēsture un darbības virzieni    19
2.1.  Lattelecom gruppa    19
2.2.  Zīmola teorētiskais ieskats    22
2.3.  Vīzija uz biznesa attīstību    24
3.  SIA „Lattelecom” marketinga vide    26
3.1.  Mārketinga vides analīze    26
3.2.  Iekšēja vide    26
3.3.  Uzņēmuma tieši ietekmējošas ārējās vides raksturojums (mikrovide)    28
3.4.  Uzņēmuma netieši ietekmējošas ārējās vides raksturojums (makrovide)    33
3.5.  Tirgus segmentēšana    38
3.6.  Uzņēmuma segmentēšana    39
4.  Produktu sortiments uzņēmumā    41
4.1.  Mājas pakalpojumi    41
4.2.  Biznesa pakalpojumi    45
4.3.  Korporatīvie risinājumi    46
4.4.  SVID analīze    47
5.  Produkta dzīves cikls    49
5.1.  Darbs ar klientiem    51
  SECINĀJUMI    56
  PRIEKŠLIKUMI    58
  AVOTU SARAKSTS    59
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Lattelecom rūpīgi izvērtē savu produkciju, cenšas izgatavot ideālu produkciju vai pakalpojumu arī cenas ziņā, jo klienti otro reizi neņems to pakalpojumu no uzņēmuma ja viņš pirmīt nebija kvalitatīvs un izdevīgs.
2. Uzņēmums cenšas rūpīgi apkalpot jebkuru klientu. Ir divas grupas klientu – juridiskie, kuriem ir lielākas privilēģijas un fiziskie, kurus apkalpo pēc juridiskiem ar tādu pašu maksimālo kvalitāti. Vel dalās uz „Zelta”, „Sudraba” un „Bronzas” klientiem.
3. Lattelecom vairs nav monopola uzņēmums, un Latvijas telekomunikāciju tirgū ienāk arvien jauni operatori, kas piedāvā gan fiksētos, gan mobilos sakarus, gan televīziju. Uzņēmuma SIA „Lattelecom” konkurenti Latvijas tirgū ir daudz. Uzņēmuma stiprā puse ir pieredze sakaru pakalpojumu sniegšanā, kas ir priekšrocība attiecībā uz konkurējošiem uzņēmumiem. Uzņēmums ir spējīgs reaģēt uz konkurentu rīcību.
4. Uzņēmumam ir daudz izaugsmes iespēju, kurus visu laiku ievieš. Cenšas darīt visu iespējamo, lai noturēt klientus pie sevis un neatpalikt no konkurentiem pakalpojumu ziņā.
5. Uzņēmums ievieš tirgū preces vai pakalpojumus, analizējot visus klientus, katrai klientu grupai tiek sniegts pakalpojums, kurš der tieši viņiem un klienti būtu gatavi par to maksāt.
6. SIA „Lattelecom” ir jābūt ļoti spēcīgam, uzmanīgam un jaunu ideju bagātam, lai noturētu savu esošo pozīciju. To nenoliedzami SIA „Lattelecom” arī visu laiku cenšas darīt, jo piedāvājumi kļūst arvien vilinošāki, izdevīgāki un klientu vēlmēm un vajadzībām piemērotāki. Šeit būtu jāpiemin viens no pēdējiem uzņēmuma piedāvājumiem – „Optiskais internets”, „Digitāla TV” un „Virszemes TV” , kas nenoliedzami bija svarīga uzņēmuma stratēģija, kā pievilināt jaunus klientus un pārspēt konkurentus.
7. Pēc SVID analīzes var spriest, ka uzņēmumam ir vairāk plusu izaugsmei nekā mīnusu. Pie tā vajag ļoti cītīgi strādāt lai uzņēmums veiksmīgi pastāvētu arī turpmāk un piesaistītu arvien vairāk klientu.
8. Lattelecom interaktīvā televīzija - vienīgā televīzija Latvijā, kas patiešām nodrošina interaktivitāti – virtuālo nomu, pārraižu arhīvu, raidījuma ierakstu un daudzas citas iespējas.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация