Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:283132
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.11.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 51 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
1.  Motivācijas teorētiskie aspekti   
1.1.  Motivācijas teorijas   
1.2.  Vadības stili   
1.3.  Personības motivējošie faktori   
2.  Uzņēmuma „Intercorcorp” raksturojums   
Фрагмент работы

2.Uzņēmuma „Intercorp” raksturojums

Uzņēmums “Intercorp” ir dibināts 2007. gada augustā. Dibinātājs Aidamirs Bitavs un viceprezidente ir Larisa Gudim.
Uzņēmums darbojas Krievijā un Eiropā. Uzņēmuma produkts, kas tiek virzīts tirgū, ir programmas nodrošinājums, ko instelē maksāšanas terminālos. Tā ir programma – reklāmas un informācijas ievietošanai vai saņemšanai.
Uzņēmums piedāvā fiziskam personām ienākt biznesā un pelnīt naudu no apgrozījuma, kas ir veidojies caur šo maksāšanas terminālu. Cilvēks reģistrējas , noslēdz juridisku līgumu un kļūst par uzņēmuma reklāmas aģentu. Un saņem no 1- 12% atlīdzību no maksāšanas termināla apgrozījuma. Procentus veido attiecība kas ir veidojusies no personīgo jauno aģentu maksāšanas termināla apgrozījuma.
Šobrīd kompānija izstrādā vēl 2 papildus produktus, kuri būs pieejami jebkuram cilvēkam pasaule, jo tie tos varēs izmantot caur internetu. Tie būs reklāma caur internetu visā pasaule. Un apmaksa rēķinu padomju savienības teritorijā. Izdevīgums katram aģentam ir tāds, kad lietojot šī uzņēmuma produktus katrs aģents saņem naudu. Kompānijas devīze: „Lai tu vinnētu nevienam nav jazaudē”
Uzņēmums savu darbību veic caur internetu. Notiek prezentācijas internetā, kuras ir labi apmeklētas. Katra prezentācija vidējais cilvēku daudzums ir 200 un vairāk. To apstiprina fakts, kad saslēdzas tīklā 1 reizē vidēji 140 IP adreses un ir pieradīts, kad vidēji 1-5 cilvēki ir šajā prezentācija no katras IP adreses.
Autore šajā uzņēmuma ir līdere, jo ir grupā 600 aģentu. Autore veido šajā uzņēmuma skolas un vada prezentācijas, kas ļauj uzlabot visa uzņēmuma rādītājus.
Autore šajā uzņēmumā veido arī visas organizācijas darbību, jo atrodas līderu vidū, kas lemj par kompānijas nākotni. Šim uzņēmumam ir liela nākotne un tāpēc autores mērķis veidojot šo darbu ir pēc iespējas labāk saprast cilvēka personību ,lai varētu efektīvi vadīt savu un visas organizācijas darbību.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация