Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:170494
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.12.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 19 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Mārketinga darbības terminu analīze    4
1.1  Reklāmas pasākumu analīze    5
1.2  Reklāmas izplatīšanas veidi un reklāmas iespējas mūsdienu komunikācijā    6
1.3  Jaunākās tehnoloģijas un tendences par mārketinga tehnoloģijām    8
2.  Uzņēmuma mārketinga darbības analīze    10
2.1  Uzņēmuma SIA “First place” kopējā analīze    10
2.2  Pētījuma metodoloģija    12
2.3  Mārketinga darbības analīze    20
  Secinājumi    22
  Priekšlikumi    22
  Izmantotā literatūra    24
  Pielikumi    26
Фрагмент работы

Viens no galvenajiem uzdevumiem, kas uzņēmumam būtu jāveic, lai nodrošinātu tā veiksmīgu darbību un uzņēmuma augšupeju, ir aktīva rīcība, lai palielinātu pieprasījumu pēc konkrētās preces vai pakalpojuma. Šādam mērķim lieliska būs reklāma, kas ir ļoti plaši pielietotā preces noieta veicināšanas metode. Latvijā ir ļoti plašs un daudzveidīgs preču un pakalpojumu klāsts, kas nepārtraukti mainās un tiek papildināts ar jauniem produktiem un pakalpojumiem, ar reklāmas palīdzību var savlaicīgi informēt pircējus gan par mazpazīstamām un jaunām precēm, gan arī atgādināt par jau esošajām un visvairāk pieprasītajām precēm. Reklāma arvien biežāk ienāk katra cilvēka dzīvē, jo televīzija, radio, žurnāli vai internets vairs nav iedomājami bez reklāmas. Reklāmas ir vislabākais veids, kā piesaistīt klientu uzmanību un pārliecināt nopirkt konkrēto produktu. Jo efektīvāka būs reklāma, jo ražotājiem būs iespēja iekarot lielāku tirgus daļu. Tāpēc daudzi uzņēmumi tērē daudz naudas reklāmai. Darba gaitā tiks pētīts uzņēmuma SIA “First place” mārketinga darbība, kur uzņēmumam ir stabils klientu loks, tomēr tas nepalielinās tik strauji, kā gribētos lielā konkurentu skaita dēļ, un, lai reklamētu uzņēmumu ir nepieciešami lieli naudas līdzekļi un ne visi uzņēmumi to var atļauties, kas norāda uz šī pētījuma problēmām.
Kursa darba mērķis: Uzņēmuma SIA “First place” reklāmas analīze un priekšlikumu izstrāde.…

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация