Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:578161
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.03.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 55 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Lasītprasmes apguves teorētiskie aspekti    7
1.1  Lasītprasme un tās apguves raksturojums pirmsskolā    7
1.2  Fonemātiskās dzirdes attīstība, kā pamats lasītprasmei    12
2.  Pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums pirmsskolas vecuma bērniem 5 - 6 gadu vecumā pētāmā temata aspektā    17
2.1.  Pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums 5-6 gadus veciem bērniem    17
2.2.  Pedagoģiskais process un mācību vide lasītprasmes sekmēšanai    20
2.3.  Rotaļu un spēļu izmantošana lasītprasmes apguves sekmēšanai    22
3.  Empīriskais pētījums par rotaļu un spēļu izmantošanu lasītprasmes apguves sekmēšanai pedagoģiskajā procesā pirmsskolā    26
3.1.  Pētījuma metodoloģija    26
3.1  Pētījuma norise un rezultāti    29
  Secinājumi    45
  Priekšlikumi    46
  Literatūras un avotu saraksts    47
  Pielikumi    51
  GALVOJUMS    53
  IZZIŅA PAR AIZSTĀVĒŠANU    54
Фрагмент работы

Lasīt mācīšanas pirmsākumi Latvijā meklējami senā pagātnē, par to varam pārliecināties lasot dažādu autoru biogrāfiskos atmiņas tēlojums, piemēram, J.Jaunsudrabiņa „Baltajā grāmatā”, kā arī A. Brigaderes „Annelē”, kur kā pirmā lasāmā grāmata ģimenē tiek izmantota Bībele. Mūsdienās pirmie pamati bērna lasītprasmes apguvei tiek likti jau kopš bērna dzimšanas, kad tiek veicināta dažādu skaņu veidošana zīdaiņiem.
Lasītprasme tiek definēta kā spēja uztvert, saprast, novērtēt, izmanot rakstisku informāciju un iegūtās zināšanas dažādās situācijās. Lasīšana nozīmē lasītā teksta izpratni, tā izmantošanu un informācijas lietošanu mācību procesā visā dzīves laikā (REF: Lasītmācīšana viegli un ar prieku, 2015).
Balstoties uz Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas, jeb OECD pētījumu, Latvijas skolēniem sasniegumi lasīšanā ir nedaudz zemāki par pasaules attīstītāko valstu vidējo rezultātu (OECD pētījums, 2019), kas norāda uz nepietiekami vērstu uzmanību uz lasītprasmi, kā nozīmīgu pamata prasmi skolēniem, kas arī iezīmē konkrētās tēmas nozīmību skolēnu sasniegumu un sabiedrības kontekstā kopumā. Lasītprasmes attīstībā ir būtiski nodrošināt pakāpenību un pēctecību un tādēļ pirmsskolā ir sevišķi svarīgi ar izglītības iestādes vidi, pedagoģisko procesu veicināt interesi par burtu, vārdu, valodu un grāmatu, kā arī mērķtiecīgi attīstīt gan lasītprasmi, gan rakstītprasmi, kā tas noteikts Valsts pirmsskolas izglītības vadlīnijās (Geske, Ozola, 2007).…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,98 €
Комплект работ Nr. 1396479
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация