Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:663401
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.12.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 51 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    6
1.  Sabiedrisko attiecību stratēģijas izstrādes teorētiskie pamati    9
1.1.  Sabiedrisko attiecību teorētiskie pamati    9
1.1.1.  Sabiedrisko attiecību būtība un definīcijas    10
1.1.2.  Sabiedrisko attiecību modeļi    14
1.1.3.  Sabiedrisko attiecību uzdevumi un metodes    22
1.2.  Stratēģiju teorētiskie aspekti    26
1.2.1.  Stratēģijas būtība un definīcijas    27
1.2.2.  Stratēģijas loma organizācijā    29
1.2.3.  Stratēģiju iedalījums    32
1.3.  Sabiedrisko attiecību stratēģijas izstrāde    38
1.3.1.  Sabiedrisko attiecību stratēģiju izstrādes modeļi    40
1.3.2.  Misijas un vīzijas deklarācija    42
1.3.3.  Krīžu paredzēšana    43
1.3.4.  Mērķsabiedrības noteikšana    45
1.3.5.  Stratēģijas novērtēšana    46
2.  SIA „Dolce Investment Group” apraksts    49
2.1.  Uzņēmuma vēsture    50
2.2.  Uzņēmuma misija, vīzija, mērķi    51
2.3.  Uzņēmuma darbības pamatojums    52
2.4.  SVID un PEST analīze    56
3.  Aptauja    63
4.  Intervija ar ekspertu    73
5.  SIA „Dolce Credit” sabiedrisko attiecību stratēģija    77
5.1.  Komunikācijas instrumenti un kanāli    79
5.2.  Krīžu komunikācijas plāns    82
5.3.  Sabiedrisko attiecību aktivitāšu plāns    86
5.4.  Sabiedrisko attiecību stratēģijas izvērtēšanas kritēriji    87
  Secinājumi    90
  Priekšlikumi    92
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    94
  Pielikumi    99
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Autores izvirzītā hipotēze- SIA „Dolce Credit” sabiedrisko attiecību stratēģija ir jāveido, balstoties uz H. Mintsberga izstrādātās pozicionēšanas skolas idejām - ir daļēji apstiprinājusies.
2. SIA „Dolce Credit” sabiedrisko attiecību stratēģija ir jābalsta uz pozicionēšanas skolas idejām, kombinējot tās ar dizaina skolas piedāvāto SVID analīzi, konfigurācijas skolas ieteikumu rast iespēju uzņēmumu vadīt satricinājumu periodos.
3. SIA ”Dolce Credit” sabiedrisko attiecību stratēģiskais mērķis ir atpazīstamības palielināšana un pozitīva tēla veidošana.
4. Eksperts iesaka uzņēmumam veidot sociālo tīklu stratēģiju.
5. Stratēģija var tikt pielabota un koriģēta, ja to pieprasa ārējo faktoru ietekme, taču stratēģisko mērķi mainīt nedrīkst.
6. Par SIA „Dolce Credit” sabiedrisko attiecību stratēģijas izpildi uzņēmumā atbildīga ir tā direktore Evija Liņķe.
7. Uzņēmumam pašlaik nav nepieciešams uzturēt tādu štata vietu kā sabiedrisko attiecību speciālists.
8. Uzņēmumam ir jāveido mazbudžeta sabiedrisko attiecību stratēģija
9. SIA „Dolce Credit” stratēģijā lielu lomu ieņem arī uzņēmuma atbalsts motosportam, kas tiek definēts arī otrā līmeņa misijas deklarācijā un šim mērķim ir veidotas arī atbilstošas sabiedrisko attiecību aktivitātes.
10. Uzņēmuma veiksmīgu darbību tā pirmajā darbības mēnesī nodrošinājusi tieši reklāma meklētājā Google.
11. Nosacījumi ir svarīgākais faktors kredītiestādes izvēlē. To par svarīgāko ir atzinuši 89 % respondentu.
12. Uzņēmuma sabiedrisko attiecību aktivitātes lielākoties ir veidotas pēc Dž. Gruniga divvirzienu simetriskā modeļa piemēra.
13. Lielākā daļa jeb 40 % respondentu pirms izvēlas iestādi, kur ņemt ātro kredītu, rūpīgi izvērtē visu ātro kredītu kompāniju piedāvājumu.
14. Lielākā daļa aptaujāto ātros kredītus izmanto, lai būtu nauda līdz nākošajai algai.
15. 27 % aptaujāto izmanto ātro kredītu sniedzēju pakalpojumus, lai samaksātu citus rēķinus vai parādu.
16. Lielākai daļai (34 %) respondentu kredīta ņemšanas mērķis ir bijis patēriņa preces.
17. 74 % respondentu jebkad ir bijušas kredītsaistībās.
18. Izveidojot uzņēmuma stratēģiju, paaugstinās visu līmeņu darbinieku darba efektivitāte un tiek nodrošināta uzņēmuma darbības ilgtspēja.
19. Uzņēmuma lielas iespējamības krīzes situācija ir smags nelaimes gadījums (avārija) tā organizētajās motosacīkstēs.

Priekšlikumi
1. Uzņēmumam SIA „Dolce Credit” ir jāuzlabo informācija mājaslapā- jāizveido tādas sadaļas kā „vēsture” un „uzņēmuma misija, vīzija, mērķi”, kurās būs atrodama informācija par uzņēmuma vēsturi, mātesuzņēmumu un tā vēsturi.
2. Uzņēmuma vadībai ir jāizskaidro darbiniekiem stratēģijas esamības iemesls un mērķis, jāveicina visu darbinieku izpratne, ka sabiedrisko attiecību stratēģija iet kopsolī ar uzņēmuma kopējiem mērķiem un stratēģijas īstenošana ir arī uzņēmuma darbinieku interese.
3. Veiksmīgai stratēģijas ieviešanai autore iesaka katru mēnesi organizēt darbinieku sapulces, kurās regulāri tiktu izrunāti turpmākie darāmie darbi un katrai aktivitātei noteikti atbildīgie cilvēki.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация