Дипломная
Гуманитарные науки
Общественные отношения
SIA "Dolce Credit" sabiedrisko attiecību stratēģijas izveide-
SIA "Dolce Credit" sabiedrisko attiecību stratēģijas izveide
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 6 | |
1. | Sabiedrisko attiecību stratēģijas izstrādes teorētiskie pamati | 9 |
1.1. | Sabiedrisko attiecību teorētiskie pamati | 9 |
1.1.1. | Sabiedrisko attiecību būtība un definīcijas | 10 |
1.1.2. | Sabiedrisko attiecību modeļi | 14 |
1.1.3. | Sabiedrisko attiecību uzdevumi un metodes | 22 |
1.2. | Stratēģiju teorētiskie aspekti | 26 |
1.2.1. | Stratēģijas būtība un definīcijas | 27 |
1.2.2. | Stratēģijas loma organizācijā | 29 |
1.2.3. | Stratēģiju iedalījums | 32 |
1.3. | Sabiedrisko attiecību stratēģijas izstrāde | 38 |
1.3.1. | Sabiedrisko attiecību stratēģiju izstrādes modeļi | 40 |
1.3.2. | Misijas un vīzijas deklarācija | 42 |
1.3.3. | Krīžu paredzēšana | 43 |
1.3.4. | Mērķsabiedrības noteikšana | 45 |
1.3.5. | Stratēģijas novērtēšana | 46 |
2. | SIA „Dolce Investment Group” apraksts | 49 |
2.1. | Uzņēmuma vēsture | 50 |
2.2. | Uzņēmuma misija, vīzija, mērķi | 51 |
2.3. | Uzņēmuma darbības pamatojums | 52 |
2.4. | SVID un PEST analīze | 56 |
3. | Aptauja | 63 |
4. | Intervija ar ekspertu | 73 |
5. | SIA „Dolce Credit” sabiedrisko attiecību stratēģija | 77 |
5.1. | Komunikācijas instrumenti un kanāli | 79 |
5.2. | Krīžu komunikācijas plāns | 82 |
5.3. | Sabiedrisko attiecību aktivitāšu plāns | 86 |
5.4. | Sabiedrisko attiecību stratēģijas izvērtēšanas kritēriji | 87 |
Secinājumi | 90 | |
Priekšlikumi | 92 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 94 | |
Pielikumi | 99 |
Secinājumi
1. Autores izvirzītā hipotēze- SIA „Dolce Credit” sabiedrisko attiecību stratēģija ir jāveido, balstoties uz H. Mintsberga izstrādātās pozicionēšanas skolas idejām - ir daļēji apstiprinājusies.
2. SIA „Dolce Credit” sabiedrisko attiecību stratēģija ir jābalsta uz pozicionēšanas skolas idejām, kombinējot tās ar dizaina skolas piedāvāto SVID analīzi, konfigurācijas skolas ieteikumu rast iespēju uzņēmumu vadīt satricinājumu periodos.
3. SIA ”Dolce Credit” sabiedrisko attiecību stratēģiskais mērķis ir atpazīstamības palielināšana un pozitīva tēla veidošana.
4. Eksperts iesaka uzņēmumam veidot sociālo tīklu stratēģiju.
5. Stratēģija var tikt pielabota un koriģēta, ja to pieprasa ārējo faktoru ietekme, taču stratēģisko mērķi mainīt nedrīkst.
6. Par SIA „Dolce Credit” sabiedrisko attiecību stratēģijas izpildi uzņēmumā atbildīga ir tā direktore Evija Liņķe.
7. Uzņēmumam pašlaik nav nepieciešams uzturēt tādu štata vietu kā sabiedrisko attiecību speciālists.
8. Uzņēmumam ir jāveido mazbudžeta sabiedrisko attiecību stratēģija
9. SIA „Dolce Credit” stratēģijā lielu lomu ieņem arī uzņēmuma atbalsts motosportam, kas tiek definēts arī otrā līmeņa misijas deklarācijā un šim mērķim ir veidotas arī atbilstošas sabiedrisko attiecību aktivitātes.
10. Uzņēmuma veiksmīgu darbību tā pirmajā darbības mēnesī nodrošinājusi tieši reklāma meklētājā Google.
11. Nosacījumi ir svarīgākais faktors kredītiestādes izvēlē. To par svarīgāko ir atzinuši 89 % respondentu.
12. Uzņēmuma sabiedrisko attiecību aktivitātes lielākoties ir veidotas pēc Dž. Gruniga divvirzienu simetriskā modeļa piemēra.
13. Lielākā daļa jeb 40 % respondentu pirms izvēlas iestādi, kur ņemt ātro kredītu, rūpīgi izvērtē visu ātro kredītu kompāniju piedāvājumu.
14. Lielākā daļa aptaujāto ātros kredītus izmanto, lai būtu nauda līdz nākošajai algai.
15. 27 % aptaujāto izmanto ātro kredītu sniedzēju pakalpojumus, lai samaksātu citus rēķinus vai parādu.
16. Lielākai daļai (34 %) respondentu kredīta ņemšanas mērķis ir bijis patēriņa preces.
17. 74 % respondentu jebkad ir bijušas kredītsaistībās.
18. Izveidojot uzņēmuma stratēģiju, paaugstinās visu līmeņu darbinieku darba efektivitāte un tiek nodrošināta uzņēmuma darbības ilgtspēja.
19. Uzņēmuma lielas iespējamības krīzes situācija ir smags nelaimes gadījums (avārija) tā organizētajās motosacīkstēs.
Priekšlikumi
1. Uzņēmumam SIA „Dolce Credit” ir jāuzlabo informācija mājaslapā- jāizveido tādas sadaļas kā „vēsture” un „uzņēmuma misija, vīzija, mērķi”, kurās būs atrodama informācija par uzņēmuma vēsturi, mātesuzņēmumu un tā vēsturi.
2. Uzņēmuma vadībai ir jāizskaidro darbiniekiem stratēģijas esamības iemesls un mērķis, jāveicina visu darbinieku izpratne, ka sabiedrisko attiecību stratēģija iet kopsolī ar uzņēmuma kopējiem mērķiem un stratēģijas īstenošana ir arī uzņēmuma darbinieku interese.
3. Veiksmīgai stratēģijas ieviešanai autore iesaka katru mēnesi organizēt darbinieku sapulces, kurās regulāri tiktu izrunāti turpmākie darāmie darbi un katrai aktivitātei noteikti atbildīgie cilvēki.
…
Maģistra darba tēma ir „Sabiedrisko attiecību stratēģijas izveide SIA ”Dolce Credit”, „Dolce Credit” ir ātro kredītu pakalpojumu sniedzējs, kas 2010.gada oktobrī sācis savu darbību Latvijā. Darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskā un empīriskā pētījuma datiem, izveidot uzņēmumam visatbilstīgāko un efektīvāko sabiedrisko attiecību stratēģiju uzņēmuma darbības pirmajam gadam. Maģistra darba pirmajā nodaļā ir analizētas teorijas par sabiedrisko attiecību veidošanas procesu, par stratēģiju nozīmi un veidošanu, kā arī par sabiedrisko attiecību stratēģijas veidošanas procesu. Otrajā nodaļā ir aprakstīts un analizēts pētāmais uzņēmums un veikta tā SVID un PEST analīze. Darba trešā nodaļa ir veltīta sabiedrības aptaujas anketu rezultātu analīzei. Ceturtajā nodaļā tiek aprakstīts un analizēts intervijā iegūtais eksperta viedoklis par sabiedrisko attiecību stratēģijām un to veidošanu. Piektajā nodaļā ir izveidota uzņēmuma sabiedrisko attiecību stratēģija vienam gadam, kurā ietilpst uzņēmuma misija, vīzija, mērķi, iekšējās un ārējās komunikācijas instrumenti un kanāli, krīžu komunikācijas plāns, sabiedrisko attiecību aktivitāšu plāns, kā arī sabiedrisko attiecību stratēģijas novērtēšanas kritēriji. Pētījuma gaitā darba autore nonāca pie secinājuma, ka sabiedrisko attiecību stratēģija uzņēmumam ir jāveido, balstoties uz H. Mintsberga izstrādātās pozicionēšanas skolas idejām, apvienojot tās ar dizaina, izaugsmes un konfigurācijas skolu idejām. Maģistra darba apjoms ir 97 lpp., tajā ir 18 attēli, 6 tabulas un tas sastāv no ievada, piecām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Maģistra darbam pievienoti 4 pielikumi – aptaujas anketas paraugs, anketēšanas rezultātu kopsavilkums, eksperta aptaujas atšifrējums un sabiedrisko attiecību aktivitāšu laika plāns.
- Klientu attālinātās apkalpošanas sistēmu analīze un attīstības iespējas
- Kredītmenedžmenta nepieciešamība uzņēmumā
- SIA "Dolce Credit" sabiedrisko attiecību stratēģijas izveide
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Klientu attālinātās apkalpošanas sistēmu analīze un attīstības iespējas
Дипломная для университета54
-
Kredītmenedžmenta nepieciešamība uzņēmumā
Дипломная для университета79
Оцененный! -
Uzņēmuma – kredītņēmēja finanšu stāvokļa novērtējums
Дипломная для университета72
Оцененный! -
Finanšu un riska analīzes loma azartspēļu pakalpojuma tirgus normalizācijai Latvijā
Дипломная для университета87
Оцененный! -
Uzņēmējdarbības kreditēšanas attīstība Latvijā un kredītrisku analīze
Дипломная для университета58
Оцененный!