Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:232427
 
Оценка:
Опубликованно: 28.10.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 65 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    6
  Ievads    6
1.1.  Reklāma: būtība, merķi un uzdevumi    8
1.1.1.  Reklāmas lomas    12
1.1.2.  Reklāmas tipi    13
1.1.3.  Reklāmas klasifikācijas    15
1.2.  Imidža reklāma    20
1.2.1.  Imidža reklāmas koncepcija    26
1.2.2.  Imidža preu veidi    30
1.3.  Drukātā reklāma un tās veidi    34
1.4.  Buklets: veidi un prasības tā izveidošanai    37
1.4.1.  Grafiskā daļa    40
1.4.2.  Informācijas daļa    45
2.1.  SIA "Mara optic" raksturojums    49
2.2.  Objekta un izpētes metodes apraksts    49
2.3.  SIA "Mara optic" kvalitatīvās analīzes pētījums gaita    53
2.3.1.  Dokumentu kvalitatīvās analīzes rezultāti    53
2.3.2.  Fokusa grupas intervijas rezultāti    69
2.4.  Pētījums rezultātu interpretēšana    77
  Secinājumi un priekšlikumi    82
3.  SIA „Mara optic” reklāmas parauga izstrādāšana un izgatavošana    86
3.1.  Projekra idejas izklāsts un pamatojums    86
3.2.  Projeka koncepcija un mērķis    87
3.3.  Projekta mērķgrupas definēšana    89
3.4.  Komunikācijas kanālu un modeļu izvele    90
3.5.  Plāna realizācijas gaitas apraksts    90
3.6.  Plāna ekonomiskie aprēķini    91
3.7.  Projekta iespējamo rezultātu novērtējums    92
  Nobeigums    94
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    95
  Izmantojamo terminu saraksts    101
  Galvojums    104
  Pielikumi    105
  Novērtējums    132
Фрагмент работы

3.7. Projekta iespējamo rezultātu novērtējums
Secinot par veikto pētījumu datiem, var pieņemt, ka rezultāti no aprakstītā projekta izmantošanas preces SIA „Mara optic” popularizēšanai, būs pozitīvi. Tas var būt nosacīts ar to, ka virzīšanai ir izvēlētas tās metodes, kuras uzskata par efektīgām arī potenciāli klienti.
Sevišķi svarīgi izdarīt akcentu uz to, ka ir nepieciešams rīkot pastāvīgu monitoringu. Viens no vissvarīgākajiem un precīziem reklāmas paziņojuma efektivitātes novērtējumiem ir pārdošanas procenta palielināšana ar reklāmas materiāla izmantošanu. Tā kā uzņēmums jau piedalījās izstādēs bez sadales materiāla izmantošanas, visi dati, pirmajā laikā ir vērts veikt salīdzinājumu ar iepriekšējo pieredzi. Ir nepieciešams novērot, cik lielā mērā tika palielināts pārdošanas procents pēc piedalīšanās izstādēs, un salīdzināt to ar tiem rezultātiem, kuri būs pēc bukleta izmantošanas.
Tādā veidā, efektivitātes novērtēšanas pamatposmi ir:
• Pārdošanu procents līdz reklāmas parauga izmantošanas sākumam.
• Pārdošanu procents reklāmas parauga izmantošanas posmā.
• Pārdošanu procents izmantojamā parauga lietošanas beigās.
Jautājumam par turpmāko perspektīvu. Galvenais mērķa segments, kam ir iespēja ienest maksimālu peļņu, tie ir cilvēki vecumā 25+, kuri pielieto koriģējošo optiku. Taču pamatpeļņa ienāk no citas patērētāju grupas, kurai ir 18-27 gadu vecums. Pirmajos attīstības posmos ir vērts koncentrēties uz to segmentu, ka šobrīd atnes visvairāk peļņas. Pirmkārt, tie ir cilvēki, kas nākotnē var būt koriģējošās optikas klienti un pāriet citā patērētāju grupā. Neraugoties uz to, ka, pēc cenas kategorijas, saulaizsardzības brilles maksā ievērojami zemāk nekā koriģējošā optika, ir vērts koncentrēties tieši uz saulaizsardzības briļļu reklāmu. Galvenais patērētājs ir „jaunatne”, un to ir nepieciešams izmantot. Jaunie cilvēki var kalpot kā bezmaksas reklāmas nesēji. Orientējoties uz jaunatni, mēs guvām „dzīvus nesējus”, viņiem ir vairāk mobilitātes, viņi biežāk ir redzami, tātad, prece iegūst vairāk vizuālus kontaktus ar potenciāliem patērētājiem. Tādai precei ir jābūt redzamā vietā, tikai tad par to runās. Brilles – tā ir prece, par kuras iegādi cilvēki labprāt dalās, lūdz padomu un stāsta. Jaunie cilvēki ir daudz mobilāki, bet, pateicoties sociālo tīklu popularitātei, lietotāji labprāt dalās ar fotogrāfijām, jauniem ieguvumiem. Dalīsies ar jaunumiem, fotogrāfijām, interesantām lapām, pamatdarbība, pavadot laiku sociālajos tīklos. Bet bezgalīgi uzņemošais popularitāti Instagram tikai palīdzes tajā. Preces (briļļu) specifikas un unikalitātes (koka ietvari, kuri ļoti izceļas citu briļļu vidū) dēļ, „sarafāna radio” efekts būs nekavējošs. Vēl jo vairāk, šajā laika periodā (vasaras sezona), vislielākais saulaizsardzības briļļu pārdošanas procents. Tādējādi viena mērķa reklāmas piepūle pareizā laikā spēj dot labus rezultātus. Var skart ne pašu izdevīgāko segmentu, toties vismobilāko un sociāli aktīvāko, kas nākotnē nevis vienkārši spējīgs, bet piesaistīs izdevīgu mērķa segmentu.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация