Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:156178
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.07.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 30 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    6
1.  Personāla motivācijas teorētiskie aspekti    9
1.1.  Motivācijas teorijas    9
1.2.  Atalgojuma nozīme motivēšanā    20
2.  Autoservisa pakalpojumi SIA „NADS”    23
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    23
2.2.  Personāla politika    31
3.  Darbinieku motivāciju ietekmējošie faktori    35
3.1.  Darbinieku alga un materiālie motīvi    36
3.2.  Organizatoriskās vides faktori    40
3.3.  Tiešās darba vietas vides faktori    46
4.  Personāla motivācijas pilnveidošanas iespējas    57
  Secinājumi    59
  Priekšlikumi    61
  Izmantotās literatūras saraksts    63
  Pielikums (anketa)    65
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Sekmīga uzņēmuma darbība nav iespējama bez personāla motivācijas, jo gadījumā, ja darbinieki netiks pienācīgi motivēti viņiem savs darbs var apnikt kā rezultātā radīsies vēlme no darba aiziet un uzņēmums šādā veidā varētu zaudēt arī ļoti labus darbiniekus.
2. Uzņēmumā strādājošiem ir ļoti liela darba pieredze, 44% ir 5-9 gadu pieredze, 33% 1-4gadu, 17% 15 gadu un pat vairāk, un 6% ir 10-14 gadu pieredze. Uzņēmums dod iespēju sevi pierādīt arī darbiniekiem, kam šī darba pieredze nav nemaz tik liela. Individuālu sarunu laikā ar darbiniekiem, atklājās ka gados jaunāki darbinieki bija vairāk neapmierināti ar darba apstākļiem, savukārt, gados vecākiem darbiniekiem vēlmes ir piezemētākas, līdz ar to sūdzības mazāk.
3. Personāla maiņa uzņēmumā nenotiek bieži, tas ir vērtējami pozitīvi, jo biežas darbinieku maiņas nenāktu par labu uzņēmuma kopējam tēlam. Darbinieku rotācijas koeficients ir 16%, no kuriem 5% ir jaunie darbinieki, un 11% aizgājušie. Ja uzņēmumā būtu liels mainības koeficients, topošos darbiniekus tas varētu aizbaidīt, un ja bieži mainītos darbinieki no tā nebūtu ieguvējs arī pats uzņēmums, jo katrs jaunais darbinieks ir jāapmāca, tas prasa gan laiku, gan papildus līdzekļus.
4. No materiālajiem bonusiem visbūtiskākais darbiniekiem vēl joprojām ir atalgojums, arī nodrošinājums uzņēmumā atbilst darbinieku vēlmēm, savukārt, vismazāk būtiskākais faktors bija apmācības un iemaksas pensiju fondos.
5. Ja samaksa darbiniekiem būs pārāk zema var rasties vēlme mainīt darbu, un pāriet uz citu uzņēmumu, kurā maksās vairāk, noteikti ir jāseko līdzi tirgus situācijai. Darbinieki kopumā ir apmierināti ar atalgojuma sistēmu, jo šo kritēriju ir novērtējuši kā gandrīz teicamu.
6. Darbinieku lielākā daļa (divpadsmit no astoņpadsmit darbiniekiem) uzskata, ka apmācības viņiem nav nepieciešamas, jo viņi tāpat visu jau zina. Savukārt, tā vietā, lai apmeklētu seminārus, labāk izvēlētos e-apmācības, bet visiem darbiniekiem nav iespējams izmantot tikai e-apmācības, piemēram, auto atslēdznieki.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация