Secinājumi
1. Neformālā izglītība kļuva populāra tikai 20. gadsimta sākumā. Līdz tam pastāvēja birokrātiska skolu pārvalde, bez lepnuma un aktivitātes pedagogu darbībā.
2. Jauniešu interešu centri ir balstīti uz savstarpēju sadarbību, brīvprātīgu līdzdalību sabiedriskajos pasākumos.
3. Lai gan pēdējos gados jauniešu interešu centru skaits ir audzis, tomēr to pārklājums Latvijā vēl nav pilnīgs.
4. Iesaistoties jauniešu interešu centros ir iespējas uzlabot savu garīgo un fizisko veselību ārpus formālās izglītības.
5. Kopš jauniešu iniciatīvu centra „Mērķis” atklāšanas ir ievērojami uzlabojusies Siguldas novada jauniešu aktivitāte sabiedriskajā dzīvē.
6. Izanalizējot aptaujā iegūtos datus, var secināt, ka Siguldas Valsts ģimnāzijas skolēni interesējās par neformālās izglītības iespējām.
7. Ņemot vērā, ka vairāk kā puse respondentu uzskata, ka jauniešu iniciatīvu centrs ir ieguldījums Siguldas novada neformālajā izglītībā, var secināt, ka neformālā izglītība Siguldas novadā attīstās.
8. Aptaujas rezultātā iegūtie dati ļauj domāt, ka jauniešu labprāt īstenotu savas idejas ar jauniešu iniciatīvu centra palīdzību.
9. Savāktie dati ļauj secināt, ka Siguldas novadā nepietiek ar vienu jauniešu iniciatīvu centru.
10. Balstoties uz iegūtajiem datiem par Jauniešu iniciatīvu centra darbību Siguldā, var secināt, ka hipotēze ir apstiprinājusies.
…