Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
9,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:915127
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Neformālā izglītība    4
1.1.  Neformālās izglītības vēsturiskā attīstība    4
1.2.  Jaunatnes iniciatīvu centra izveides vadlīnijas    4
1.3.  Jaunatnes iniciatīvu centra izveides vadlīnijas    6
2.  Siguldas jauniešu iniciatīvu centrs „Mērķis”    8
2.1.  Jauniešu iniciatīvu centra galvenie uzdevumi    9
2.2.  Jauniešu iniciatīvu ventera „Mērķis” dalībnieki    9
3.  Jauniešu iniciatīvu centra „Mērķis” praktiskā darbība    12
4.  Jauniešu iniciatīvu centra „Mērķis” organizētie pasākumi    13
5.  Siguldas Valsts ģimnāzijas skolēnu viedoklis par Jauniešu Iniciatīvu centra darbību    14
5.1.  Siguldas Valsts ģimnāzijas 10. klašu skolēnu viedoklis par Jauniešu Iniciatīvu centra darbību    14
5.2.  Siguldas Valsts ģimnāzijas 11. klašu skolēnu viedoklis par Jauniešu Iniciatīvu centra darbību    15
5.3.  Siguldas Valsts ģimnāzijas 12. klašu skolēnu viedoklis par Jauniešu Iniciatīvu centra darbību    16
  Secinājumi    18
  Izmantotie informācijas avoti    19
  Pielikums    20
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Neformālā izglītība kļuva populāra tikai 20. gadsimta sākumā. Līdz tam pastāvēja birokrātiska skolu pārvalde, bez lepnuma un aktivitātes pedagogu darbībā.
2. Jauniešu interešu centri ir balstīti uz savstarpēju sadarbību, brīvprātīgu līdzdalību sabiedriskajos pasākumos.
3. Lai gan pēdējos gados jauniešu interešu centru skaits ir audzis, tomēr to pārklājums Latvijā vēl nav pilnīgs.
4. Iesaistoties jauniešu interešu centros ir iespējas uzlabot savu garīgo un fizisko veselību ārpus formālās izglītības.
5. Kopš jauniešu iniciatīvu centra „Mērķis” atklāšanas ir ievērojami uzlabojusies Siguldas novada jauniešu aktivitāte sabiedriskajā dzīvē.
6. Izanalizējot aptaujā iegūtos datus, var secināt, ka Siguldas Valsts ģimnāzijas skolēni interesējās par neformālās izglītības iespējām.
7. Ņemot vērā, ka vairāk kā puse respondentu uzskata, ka jauniešu iniciatīvu centrs ir ieguldījums Siguldas novada neformālajā izglītībā, var secināt, ka neformālā izglītība Siguldas novadā attīstās.
8. Aptaujas rezultātā iegūtie dati ļauj domāt, ka jauniešu labprāt īstenotu savas idejas ar jauniešu iniciatīvu centra palīdzību.
9. Savāktie dati ļauj secināt, ka Siguldas novadā nepietiek ar vienu jauniešu iniciatīvu centru.
10. Balstoties uz iegūtajiem datiem par Jauniešu iniciatīvu centra darbību Siguldā, var secināt, ka hipotēze ir apstiprinājusies.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация