Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Sociālo mediju satura ietekmes izvērtējums uz tūristu ceļ...-
Sociālo mediju satura ietekmes izvērtējums uz tūristu ceļošanas plāniem. Siguldas novada piemērs
Nr. | Название главы | Стр. |
Kopsavilkums | 5 | |
Summary | 6 | |
Ievads | 8 | |
1. | Sociālie mediji un to ietekme uz ceļotāju uzvedību | 10 |
1.1. | Sociālo mediju jēdziens un būtība | 10 |
1.2. | Sociālo mediju lietošana Latvijā | 15 |
1.3. | Ar tūrismu un atpūtu saistīts lietotāju radīts sociālo mediju saturs | 20 |
1.4. | Lietotāju radīta satura ietekme uz ceļotāju uzvedību | 24 |
2. | Siguldas novads kā tūristu ceļojumu galamērķis | 26 |
3. | Sociālo mediju lietošana Siguldas novada tūrisma sektora kontekstā | 32 |
3.1. | Tūrisma uzņēmēju, organizāciju un ceļotāju radīta satura izpēte | 32 |
3.2. | Siguldas novada atspoguļojums ceļotāju un uzņēmēju radīta sociālo mediju saturā | 35 |
4. | Sociālo tīklu satura ietekme uz Siguldas novada apmeklētāju ceļošanas plāniem | 42 |
Nobeigums | 53 | |
Izmantoto avotu saraksts | 56 | |
PIELIKUMI | 59 |
Kopsavilkums
Bakalaura darba nosaukums ir “Ceļotāju un organizāciju radīta sociālo mediju satura ietekmes izvērtējums uz ceļošanas plāniem. Siguldas novada piemērs.”
Darbs ir aktuāls, jo Latvijā pēdējos gados pieaug sociālo mediju lietošana Latvijas iedzīvotāju vidū. Šī tendence norāda uz sociālo mediju lietošanas nozīmību aizvien plašākā iedzīvotāju ikdienas sadzīves jautājumu amplitūdā, no kurām viena ir tūrisms. Sociālo mediju lietošanas tendences ļauj izteikt pieņēmumu, ka tie ieņem nozīmīgu lomu tūrisma popularizēšanā. Dažādu ar šo jomu saistītu jautājumu risināšanā, iepazīšanā, skaidrošanā tieši ar sociālo mediju starpniecību. Ārpus Rīgas, izņemot Jūrmalu, populārākā tūristu vieta, kurās tie izvēlas uzkavēties vairāk nekā vienu dienu, ir Siguldas novads.
Pētījuma mērķis bija izpētīt Latvijas ceļotāju un organizāciju radīto sociālo mediju saturu, kas saistīta ar atpūtas un brīvā laika pavadīšanu Siguldā un tā iespējamo ietekmi uz Latvijas ceļotāju vēlmi apmeklēt Siguldu brīvā laika pavadīšanas nolūkos.
Pētījumā tika izmantota zinātniskās literatūras un dokumentu analīze, sociālo mediju kontentanalīze, respondentu anketēšana un datu aprakstošā statistiskā analīze.
Darbs strukturēts četrās daļās. Pirmajā nodaļā tika analizēta sociālo mediju jēdzienu, tā būtību un teorētiskās saiknes ar tūrismu un ceļošanu. Otrajā nodaļā tika izvērtēts Siguldas novads, kā tūrisma galamērķis. Trešās nodaļas ietvaros tika praktiski izpētīts 2 Latvijas populārāko sociālo tīklu saturs par ceļošanu. Ceturtajā nodaļā analizēti sociālo tīkla lietotāju paradumi, attiecībā uz satura radīšanu un ceļošanas motivācijas veidošanu.
Darbā tika izmantoti informācijas avoti no tādiem autoriem, kā Tremps, Leonardi, Kazaka, par sociālo mediju veidiem, Lange-Farija un S. Eliota par sociālo mediju saturu, Dženkins par ceļotāju uzvedību un Siguldas novada pašvaldības mājas lapā publicētais.
Pētījumā noskaidrots, ka sociālajos tīklos lietotāju radītais ceļojumu tekstuālais saturs tiek papildināts ar vizuālu materiālu. Ceļojumu un pašvaldību organizāciju radītais saturs sociālajos tīklos tiek papildināts ar lietotāju komentāriem un veidotas diskusijas. Tā ir informācija, kuru sociālo tīklu lietotāji var atrast sociālajos tīklos un rada cilvēku motivāciju apmeklēt konkrētās apskates vietas.
Pētījuma gaitā tiek izdarīti galvenie secinājumi, ka cilvēku ceļošanas paradumus ietekmē sociālo mediju informācija, kuru rada tūrisma organizācijas, pašvaldības un tuvāko draugu vai paziņu komentāri sociālajos tīklos. Lietotājiem ir svarīgs vizuāls ceļojuma apskats, jo tas rada lielāku uzticību, ka publicētie apraksti atbilst patiesībai un noteiktās tūrisma vietas ir apskates vērtas.
…
Darbs ir aktuāls, jo Latvijā pēdējos gados pieaug sociālo mediju lietošana Latvijas iedzīvotāju vidū. Šī tendence norāda uz sociālo mediju lietošanas nozīmību aizvien plašākā iedzīvotāju ikdienas sadzīves jautājumu amplitūdā, no kurām viena ir tūrisms. Sociālo mediju lietošanas tendences ļauj izteikt pieņēmumu, ka tie ieņem nozīmīgu lomu tūrisma popularizēšanā. Dažādu ar šo jomu saistītu jautājumu risināšanā, iepazīšanā, skaidrošanā tieši ar sociālo mediju starpniecību. Ārpus Rīgas, izņemot Jūrmalu, populārākā tūristu vieta, kurās tie izvēlas uzkavēties vairāk nekā vienu dienu, ir Siguldas novads.
- SIA "Mediju Centrs "Kurzeme""
- Sociālo mediju satura ietekmes izvērtējums uz tūristu ceļošanas plāniem. Siguldas novada piemērs
- Vadības stratēģijas izvērtējums kompānijā "Check-IT"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Saņemtie atbalsta maksājumi Z/S „x” un ietekme uz finanšu rādītājiem
Дипломная для университета89
Оцененный! -
Faktorings kā starptautisko tirdzniecības darījumu veicināšanas instruments
Дипломная для университета108
Оцененный! -
Stratēģiskās attīstības nodrošināšana SIA "X"
Дипломная для университета97
-
Viesu nama "Grašu pils" komercdarbības izvērtējums
Дипломная для университета52
-
Graudkopības nozares attīstība Latvijā, tās iespēju izvērtējums ZS "Lejnieki - 3"
Дипломная для университета140