Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:197554
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.09.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 18 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.nodaļa.  Saskarsmes teorija    7
1.1.apakšnodaļa.  Saskarsme un saskarsmes kultūra    7
1.1.1.apakšpunkts.  Verbālie komunikāciju līdzekļi    8
1.1.2.apakšpunkts.  Neverbālie komunikācijas līdzekļi    8
1.2.apakšnodaļa.  Starpkultūru saskarsme    9
1.2.1.apakšpunkts.  Starpkultūru saskarsmes šķēršļi    11
1.2.2.apakšpunkts.  Starpkultūru saskarsmes ietekme uz lietišķām situācijām    12
1.2.3.apakšpunkts.  Attiecības starp saskarsmes kultūru un tās vērtībām, kultūru klasifikācija    14
1.3.apakšnodaļa.  Organizācijas kultūra    18
1.4.apakšnodaļa.  Starpkultūru saskarsme Latvijā    19
1.4.1.apakšpunkts.  Latvijas krievvalodīgie    21
1.5.apakšnodaļa.  Starpkultūru saskarsme Igaunijā    23
1.6.apakšnodaļa.  Starpkultūru saskarsme Lietuvā    25
2.nodaļa.  Saskarsmes kultūra un starpkultūru saskarsme konkrētā uzņēmumā    27
2.1.apakšnodaļa.  Īss uzņēmuma raksturojums    27
2.2.apakšnodaļa.  Uzņēmuma darbinieku viedoklis par saskarsmes kultūru uzņēmumā    28
2.3.apakšnodaļa.  Biznesa kultūra Igaunijā: salīdzinājums ar biznesa kultūru Latvijā    31
3.nodaļa.  Pētījums - Starpkultūru saskarsme lietišķās attiecībās    37
3.1.apakšnodaļa.  Pētījuma vispārējs apraksts    37
3.2.apakšnodaļa.  Pētījuma analīze    38
3.2.1.apakšpunkts.  Uzņēmuma darbinieku viedoklis par latviešu biznesa kultūru    39
3.2.2.apakšpunkts.  Uzņēmuma darbinieku viedoklis par krievu biznesa kultūru    41
3.2.3.apakšpunkts.  Uzņēmuma darbinieku viedoklis par lietuviešu biznesa kultūru    44
3.2.4.apakšpunkts.  Uzņēmuma darbinieku viedoklis par igauņu biznesa kultūru    47
  Secinājumi un priekšlikumi    50
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    52
  Pielikumi    54
  Darba novērtējums    66
Фрагмент работы

Bakalaura tēmas „Starpkultūru saskarsme uzņēmumā” izvēle balstīta uz faktu, ka ikdienā strādāju uzņēmumā, kurā bieži jāsaskaras ar dažādu tautību cilvēkiem – gan kolēģu, gan klientu vidū.
Darba tēmas aktualitāti nosaka tas, ka Latvijā ir ļoti daudz starptautisku uzņēmumu un vietējie uzņēmēji sadarbojas ar citu valstu uzņēmējiem, it īpaši pēc Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā. Un, neapšaubāmi, nāksies sastapties ar kultūru atšķirībām starp dažādām tautām. Tāpēc kultūru atšķirību izpratne un pārzināšana var kļūt par izšķirošo faktoru darījumu noslēgšanā un veiksmīgai sadarbībai, līdz ar to uzņēmējiem ir jāprot sevi pasniegt klientam saprotamā valodā, jāizprot viņu vērtība un kultūra kopumā.
Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, cik lielā mērā dažādu starpkultūras saskarsmes pētījumu rezultāti atbilst bakalaura darbā veiktā pētījuma par starpkultūru saskarsmi rezultātiem, un vai starptautisks uzņēmums pievērš uzmanību kultūru atšķirībām jeb darbojas ar vienādiem nosacījumiem visās valstīs.
Pētījuma objekts ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kura darbojas azartspēļu jomā, un šī uzņēmuma viena kazino darbinieki. Kā arī uzņēmuma mātes uzņēmums, kurš atrodas Igaunijā un kuram pieder vairāki citi uzņēmumi Lietuvā.
Izstrādājot darbu, izvirzīju hipotēzi: lietišķās situācijās starpkultūru atšķirībām ir liela nozīme veiksmīgai sadarbībai ar kolēģiem, darījumu noslēgšanā un citās darba situācijās.
Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām.
Pirmajā nodaļā tiek sniegts darba teorētiskais pamatojums, kā arī dažādu starpkultūras pētījumu rezultāti uz kā pamata tiek veikta pētījuma analīze.
Otrajā nodaļā tiek nedaudz raksturots pētījuma objekts, kā arī biznesa kultūru salīdzinājums starp Latviju un Igauniju, kā arī tiek arī noskaidrots uzņēmuma darbinieku viedoklis par saskarsmes kultūru uzņēmumā. Tas tiek veikts ar anketas palīdzību, kurai šajā darbā ir tikai informatīva nozīme.
Trešajā nodaļā tiek veikts pētījums par starpkultūru saskarsmi lietišķās situācijās konkrētā uzņēmumā. Pētījumam un darbinieku viedokļa noskaidrošanai ir izvēlēta kvantitatīvā pētījuma metode – anketēšana. Anketas sastāv no vairākiem slēgta tipa jautājumiem.
Bakalaura darba galvenais uzdevums ir pētījuma daļas analīze, kura noliegs vai apstiprinās hipotēzi.
Darba nobeigumā tiek veikti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация