Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Ūdens un kanalizācijas apsaimniekošanas uzņēmuma klientu ...-
Ūdens un kanalizācijas apsaimniekošanas uzņēmuma klientu apkalpošanas pilnveidošanas iespējas
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | ||
1. | Uzņēmuma saimnieciskās darbības tiesiskie un teorētiskie aspekti | |
1.1. | Tiesiskie aspekti pašvaldības SIA darbībā | |
1.2. | Uzņēmuma klienti un to segmentācija | |
1.3. | Produkts un tā kvalitāte | |
2. | Pašvaldības SIA „Ūdeka” saimnieciskās darbības raksturojums | |
2.1. | Pašvaldības SIA „Ūdeka” juridiskais statuss un darbības raksturojums | |
2.2. | Pašvaldības SIA „Ūdeka” segmentu analīze | |
2.2.1. | Mājsaimniecības segmentācija | |
2.2.2. | Budžeta iestāžu un juridisko personu segmentācija | |
2.3. | Pašvaldības SIA ”Ūdeka” piedāvāto pakalpojumu raksturojums | |
2.4. | Klientu viedokļu analīze | |
3. | Pašvaldības SIA „Ūdeka” saimnieciskās darbības pilnveidošanas iespēju izvērtējums | |
3.1. | Pakalpojumu kvalitātes uzlabošanas iespēju izvērtējums | |
3.2. | Tarifu politikas pilnveidošanas iespējas | |
3.3. | Patērētāju segmenta skaita palielināšanas iespējas | |
Secinājumi | ||
Priekšlikumi | ||
Izmantoto avotu saraksts | ||
Saīsinājumu saraksts |
Ikvienā pilsētā, neatkarīgi no tās ģeogrāfiskās atrašanās vietas, iedzīvotāju skaita un citiem raksturojošiem rādītājiem, svarīgs faktors ir infrastruktūras izveidošana, pilnveidošana un attīstīšana. Ūdensapgāde un ūdenssaimniecība ir viens no tiem infrastruktūras veidiem, kas ir ļoti nepieciešams un aktuāls ikvienam pilsētas iedzīvotājam, jo bez ūdens un kanalizācijas praktiski nav iespējams dzīvot pilvērtīgu un normālu saimniecisko dzīvi. Tā kā iedzīvotājus interesē ne tikai pilsētas infrastruktūras attīstība, bet arī tas, kāda samaksa jāveic par saņemtajiem pakalpojumiem, tad tieši pēdējos gados aktuāla tēma ir cenu politika dažādu pakalpojumu sniegšanā iedzīvotajiem. Tieši no piedāvātās cenas, tarifiem un citiem faktoriem ir atkarīgs, vai pilsētas pašvaldības un citi uzņēmumi var pastāvēt un darboties, jo klienti ir tā kategorija, bez kā neviens uzņēmums nevar pilnvērtīgi veikt saimniecisko darbību.
Daudzās Latvijas pilsētās liela uzmanība tiek pievērsta tieši ūdens un kanalizācijas uzņēmumu darbības uzlabošanai, tehnisko iekārto nomaiņai, ieviešot arvien jaunas tehnoloģijas saimnieciskajā darbībā, lai uzlabotu dzeramā ūdens kvalitāti un ievērotu Eiropas Savienības noteiktos standartus šo uzņēmumu darbībā un pastāvēšanā. Ņemot vērā iepriekš minēto, kā arī tēmas aktualitāti mūsdienu ekonomiskajos apstākļos vienā no Latvijas lielākajām pilsētām – Ventspilī, tika izvēlēta diplomdarba tēma „Pašvaldības SIA „Ūdeka” klientu apkalpošanas pilnveidošanas iespējas”.
Ventspils pašvaldības SIA “Ūdeka” šobrīd strādā 159 darbinieki. Pašvaldības SIA “Ūdeka” ģenerāldirektoram ir pakļauti divi direktori – tehniskais direktors un direktors attīstības jautājumos. Tehniskajam direktoram ir pakļautas vairākas nodaļas – dispečeru dienests, laboratorija, ūdensapgādes iecirknis, kanalizācijas iecirknis, transporta un saimnieciskais dienests, energodienests, ūdensskaitītāju iecirknis, tehniskā daļa. Finanšu direktoram ir pakļauta ekonomikas nodaļa, abonentu daļa un grāmatveži.
Visi šie darbinieki veic nopietnu darbu, lai realizētu galveno uzņēmuma mērķi - nodrošināt Ventspils pilsētu ar centralizētu ūdensapgādi (ražošanu, attīrīšanu, piegādi), notekūdeņu novadīšanu un attīrīšanu. Taču daudzus gadus šis uzņēmums atradās sliktā tehniskā stāvoklī, jo bija novecojušas iekārtas, bet klientu skaits ar katru gadu pieauga gan privātajā sektorā, gan budžetu iestādēs un juridisko personu vidū. Lai nodrošinātu klientus ar kvalitatīviem pakalpojumiem, ņemot vērā aktualizējušās sūdzības un priekšlikumus, tika ierosināts realizēt projektu „Ūdensapgādes un kanalizācijas pakalpojumu attīstība Ventspilī”. Šo projektu paredzēts realizēt trīs kārtās, no kurām I kārta jau ir veiksmīgi pabeigta, t.i., ir veikta ūdens atdzelžošana līdz ar jaunās ūdens atdzelžošanas stacijas izveidi, un šis projekts ir definēts kā prioritārs vides aizsardzības projekts arī Latvijas Republikas valdības līmenī.
Projekts “Ūdensapgādes un kanalizācijas pakalpojumu attīstība Ventspilī” kā ļoti nopietns pasākums ir iekļauts Ventspils ūdenssaimniecības attīstības projektā un ir šī projekta komponente. Ūdens kvalitātes uzlabošanai tika veikta ne tikai tīklu rekonstrukcija, bet arī atdzelžošanas stacijas būvniecība. Tās mērķis bija uzlabot dzeramā ūdens kvalitāti pilsētā atbilstoši Latvijas Republikas un Eiropas Savienības dzeramā ūdens kvalitātes standartiem, kurus nosaka Eiropas Savienības Direktīva 98/83/CEE.
Līdz ar jaunu ūdensapgādes un kanalizācijas tīklu paplašināšanu aktuāla izvirzās tēma par iespējamiem jaunajiem klientiem un kopējo ūdens patēriņu, un novadīto notekūdens daudzumu pēc pasākuma realizācijas. Klientu vēlmēm un vajadzībām jāveltī galvenā uzmanība, plānojot uzņēmuma pašvaldības SIA „Ūdeka” stratēģiju. Tomēr tuvākajā nākotnē nepieciešams veikt vēl daudzus pilnveidošanas darbus jaunu tehnoloģiju ieviešanā pašvaldības SIA „Ūdeka” saimnieciskajā darbībā. …
Teorētiskajā daļā ar dažādas mācību un izzinošās literatūras palīdzību, kā arī izmantojot Latvijas Republikā pastāvošos normatīvos aktus, sniegts teorētisks apskats par uzņēmuma saimnieciskās darbības tiesiskiem un teorētiskiem aspektiem. Darbā atspoguļoti tādi jautājumi, kā - tiesiskie aspekti pašvaldības SIA darbībā, uzņēmuma klienti un to segmentācija, kā arī produkts un tā kvalitāte. Zinātniski pētnieciskajā daļā analizēta konkrēta uzņēmuma pašvaldības SIA „Ūdeka” saimnieciskā darbība un šī uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu raksturojums. Īpaši akcentēta uzņēmuma segmentu analīze, detalizēti analizējot mājsaimniecības, budžeta iestāžu un juridisko personu segmentāciju.
- Ūdens un kanalizācijas apsaimniekošanas uzņēmuma klientu apkalpošanas pilnveidošanas iespējas
- Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze
- Vadības principi un metodes mazajā uzņēmumā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Vadības principi un metodes mazajā uzņēmumā
Дипломная для университета54
-
Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze
Дипломная для университета25
-
Tirgzinības stratēģijas pilnveidošana vairumtirdzniecības uzņēmumā
Дипломная для университета31
-
Uzņēmuma darbība konkurences apstākļos
Дипломная для университета65
-
Kvalitātes vadības sistēmas ISO 9001:2000 ieviešana uzņēmumā SIA "Talsu Tehnika"
Дипломная для университета70