Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:901633
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.02.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 26 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācijas    3
  Ievads    6
1.  Uzņēmuma „A” raksturojums    8
  Uzņēmuma struktūras, mērķu un misiju analīze    8
1.2.  Nozares raksturojums un attīstības perspektīvas    11
1.3.  Uzņēmuma darbības raksturojums    18
2.  Mārketinga plāns    26
2.1.  Uzņēmuma veikalu apgrozījuma analīze    26
2.2.  Uzņēmuma klientu struktūras un būtiskako konkurentu analīze    27
2.3.  Uzņēmuma mārketinga stratēģijas īss raksturojums    30
3.  2003.–2005.gadu finanšu radītāju un 2006.gada finanšu plāna analīze    35
3.1.  Likviditātes un aktivitātes radītāji    36
3.2.  Saistības un rentabilitātes radītāji    39
3.3.  Du Pona mētode, bezzaudējumu punkts un drošības zona    43
3.4.  2006.gada plānoto finanšu rādītāju analīze    45
  Secinājumi    54
  Priekšlikumi    56
  Izmantotas literatūras un avotu saraksts    58
  Galvojums    60
  Pielikumi    61
Фрагмент работы

Diplomdarba izstrādei tika izvēlēts temats „Uzņēmuma „A” attīstības plāns”. Sakarā ar ļoti strāuji augošo konkurenci, pateicoties Latvijas iestāšanos Eiropas Savienībā, optimāla uzņēmuma stuktūra un stirngri noteiktie mērķi, kā arī attīstības finanšu rādītāji, ir svārīgie uzņēmuma konkurētspējas faktori.
Šī diplomdarba mērķis balstoties uz uzņēmuma „A”attīstības plānu, uzņēmuma iekšējo situāciju, kā arī uz mārketinga un finanšu plāna analīzes pamatā un sasniedzot izvirzītus uzdevumus, istrādāt secinājumus un dot prikšlikumus uzņēmuma „A” attīstības plāna veicinašanai.
Lai sasniegtu mērķi ir izvērsti sekojošie uzdevumi:
1.Noteikt uzņēmuma struktūru un to priekšrocības un trūkumus;
2.Raksturot uzņēmuma mērķus un misiju;
3.Noprecizēt situāciju nozarē un attīstības perspektīvas;
4.Raksturot uzņēmuma darbību, ka arī piedāvāto produkciju un lielākus piegādatajus;
5.Izpētīt uzņēmuma mārketinga plānu;
6.Raksturot klientu strukturu, kā arī noteikt būtiskakos konkurentus un uzņēmuma stipras un vājas puses;
7.Raksturot uzņēmuma mārketinga stratēģiju;
8.Izpētīt uzņēmuma finanšu radītājus par 2003.-2005.gadiem un 2006.gada finanšu plānu.
Lai noteiktu uzņēmuma struktūru, to priekšrocības un trūkumus, autore pirmā nodaļa izpētīja uzņēmumu struktūras pamatveidus. Tiek aprakstītas struktūras pamatveidi un noteikts uzņēmuma „A” struktūras veids. Pēc struktūras raksturojuma tiek izdarīti secinājumi par ievērojamiem šo struktūras priekšrocības un trūkumiem. Ievērojāma nodaļas daļa tiek vēltīta uzņēmuma mērķu un misiju raksturošanai.
Tiek noprecizēta situācija nozarē – ta kā uzņēmums nodarbojas ar tekstīlizstrādājumu tirdzniecību, tiek analizēta situācija gan viegla rūpniecibā kopumā, gan tekstilrūpniecība Latvijā kā tāda. Autors otrā nodaļā vēl raksturo dažādas nozares tirgus attīstības stadījas un noteic, kāda stadijā atrodas apskatamais uzņēmums „A”.
Pirmājā nodaļā veltīta arī uzņēmuma „A” darbības raksturošanai, t.i. ar ko uzņēmums nodarbojas, kur atrodas to veikali, kādu sortimentu tas piedāva. Autors arī nevar piemirst galvenus piegādātājus un īsi aprakstīt arī tos.
Savukārt, otrā nodaļā, tā saucamā mārketinga plānā, tiek pētīta uzņēmuma veikalu apgrozījuma izmaiņu tendence izmantojot trend liniju. Vēl nodaļā tiek noteikti uzņēmuma klientu grupas un būtiskakie konkurenti nozarē. Tiek izvirzīti divi galvenie konkurenti un ir noteikts cenu līmenis preču grupās. Nav piemirstas arī nodaļā noteiktas uzņēmuma stipras un vājas puses. Atsevišķi tiek īsi aprakstīta uznēmuma „A” mārketinga stratēģija.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация