Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:285882
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.02.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 26 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
  ANALĪZES NODAĻA    3
1.  Nekustamā īpašuma tirgus, tā jēdziens un specifika    3
1.1.  Nekustamā īpašuma tirgus īpatnības    3
1.2.  Hipotekārā kredīta saņemšanas nosacījumi    4
1.3.  Nekustamā īpašuma tirgus segmenti un cenu dinamika    8
1.4.  Dzīvokļu tirgus segmentu izpēte un novērtējums    9
1.4.1.  Biroju telpas un jaunie projekti    16
1.4.2.  Tirdzniecības vietas Rīgā un tās attīstības posmi    18
1.4.3.  Privātmājas un zemes tirgus    21
1.5.  Uzņēmuma raksturojums un darbības analīze    26
  Projekta nodaļa    28
2.  SIA ”Colliers INTERNATONAL” darbības analīze un konkurētspējas paaugstināšanas iespējas    28
2.1.  SIA ”Colliers International” darbības raksturojums un novērtējums    28
2.2.  Uzņēmuma makro un mikrovides izpēte Latvijas tirgū    30
2.3.  Portera modelis un Bostonas matrica    36
2.4.  Uzņēmuma mērķu, misijas noteikšana    40
2.5.  SWOT analīze un rīcības plāns    42
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    46
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    48
Фрагмент работы

Jebkurš mūsdienīgs uzņēmums ir orientēts uz mārketingu, tā mērķis ir radīt apmierinātu klientu. Reklāma ir viens no galvenajiem mārketinga komunikāciju sistēmas elementiem, kas sniedz patērētājam informāciju par produktu vai pakalpojumu un tā izmantošanas iespējam. Tādēļ pareizi izvēlēta reklāmas pārdošanas stratēģija ietekme uzņēmuma panākumus tirgū un tā turpmāka attīstību.
Ikviena uzņēmuma galvenais mērķis ir gūt peļņu lai to sasniegtu tiek izmantoti dažādi līdzekļi un viens no tiem ir reklāma. Var jau, protams, mēģināt darboties bez jebkādas reklāmas, bet nav vēl dzirdēts par tādu uzņēmumu vai organizāciju, kura būtu kaut ko sasniegusi bez reklāmas, jo kā gan uzņēmums var iegūt pircējus, ja tie nemaz nezina par preces eksistenci. Un, ja neviens nezina par preces eksistenci, tātad to nepērk, un tas savukārt nozīmē, ka uzņēmumam nav peļņas.
Darba mērķis – izanalizēt uzņēmuma SIA “Colliers International” darbību un konkurētspējas paaugstināšanas iespējas Latvijas tirgū. Autore uzskata par pietiekoši aplūkotu darbu, kurā var redzēt gan teorijas daļu, kur autore gribēja iepazīstināt par vispārējo pakalpojumu pārdošanas īpatnības, gan ari prakses daļu – kur apskatīta uzņēmuma ” Colliers International” darbības raksturojums, produkcijas reklamēšanas principi un informatīvi pakalpojumi.
Kursa darba uzdevumi:
-izpētīt reklāmas produktu pārdošanas īpatnības;
-izanalizēt uzņēmuma SIA “Colliers International” darbību pašreizējā tirgus situācijā;
-sniegt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus SIA “Colliers International” veiksmīgai darbībai Latvijas nekustamā īpašuma tirgū un konkurētspējas paaugstināšanai.
Darba rakstīšanai izmantota ekonomiskā literatūra, tai skaitā periodiskā un metodiskā literatūra par izvēlēto tēmu, tiek izmantoti 13 speciālās un periodiskās literatūras avoti. Darbs kopā sastāv no 33 teksta lappusēm, 10 attēliem, 6 tabulām.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация