Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 2 | |
Annotation | 3 | |
Ievads | 7 | |
1. | Konkurētspēja kā uzņēmuma darbības priekšnosacījums | 9 |
1.1. | Konkurētspējas būtība un līmeņi | 9 |
1.1.1. | Krājumu vadības efektivitāte | 13 |
1.1.2. | Personāla vadības efektivitāte | 13 |
1.1.3. | Konkurētspējīgas priekšrocības, ieviešot jaunievedumu | 14 |
1.1.4. | Konkurētspējīgas priekšrocības veidošana, apmierinot klientu vēlmes | 15 |
1.2. | Konkurētspēju raksturojošie elementi | 17 |
1.2.1. | Konkurences izpausmes | 17 |
1.2.2. | Mērķauditorija un segmentēšana | 18 |
1.2.3. | Cenas veidošana | 20 |
1.2.4. | Pozicionēšana un diferencēšana | 22 |
1.2.5. | Zīmola ietekme | 23 |
2. | SIA „VNĪ pilis” struktūrvienības „Mežotnes pils” raksturojums | 26 |
2.1. | Viesmīlības nozares īss raksturojums | 28 |
2.2. | Pamatlīdzekļi | 29 |
3. | SIA „VNĪ pilis” struktūrvienības „Mežotnes pils” konkurētspējas analīze | 30 |
3.1. | Uzņēmuma konkurētspējas elementu izvērtējums | 30 |
3.1.1. | Segmentēšanas izvērtējums | 30 |
3.1.2. | Cenu veidošana | 33 |
3.1.3. | Pozicionēšana un diferencēšana | 36 |
3.1.4. | Zīmolvedība un viesnīcu ķēdes | 38 |
3.2. | Uzņēmuma iekšējās vides analīze | 41 |
3.2.1. | Darbinieku funkcijas | 41 |
3.2.2. | Struktūrvienības daļu mijiedarbība | 44 |
3.2.3. | Kultūrvides raksturojums | 44 |
3.3. | Uzņēmuma konkurētspējas uzlabošanas iespējas | 45 |
3.3.1. | Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana | 47 |
3.3.2. | Klientu apkalpošanas procesa pilnveidošana | 51 |
3.3.3. | Preces kvalitātes uzlabošana | 54 |
4. | Uzņēmuma konkurētspējas pilnveidošanas plāns | 57 |
4.1. | Uzņēmuma konkurētspējas kāpināšanas nodrošinājums | 57 |
4.1.1. | Vispārējie uzņēmuma darbību nodrošinošie resursi | 58 |
4.1.2. | SVID analīze | 59 |
4.1.3. | Ienākumi un izdevumi | 60 |
4.2. | Uzņēmuma konkurētspējas uzlabošanas plāns | 62 |
4.3. | Uzņēmuma ieguvumu izvērtējums pēc konkurētspējas plāna ieviešanas | 64 |
Secinājumi | 66 | |
Priekšlikumi | 67 | |
Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts | 68 | |
Pielikumi | 70 |
Secinājumi
1. Uzņēmējsabiedrības faktiskais īpašnieks ir valsts akciju sabiedrība „Valsts nekustamie īpašumi”.
2. SIA „VNĪ pilis” sastāv no divām struktūrvienībām - „Mežotnes pils” un „Igates pils”.
3. SIA „VNĪ pilis” misija ir paplašināt atpūtas iespējas Latvijā, kā arī piesaistīt arvien vairāk ārzemju klientus.
4. Reģistrējot SIA „VNĪ pilis” un apstiprinot tās Statūtus, kā viens no darbības virzieniem tika noteikta viesnīcas pakalpojumu sniegšana. SIA „VNĪ pilis” 2006. gadā saņēmusi Atbilstības sertifikātu Nr.390, kas apliecina, ka viesnīca „Mežotnes pils” atbilst standartam „Viesu izmitināšanas un apkalpošanas mītnes” trīs zvaigžņu klasifikācijas kategorijā.
5. Lai uzņēmums spētu nodrošināt nepieciešamo apgrozījumu, tā galvenās funkcijas ir viesnīcas pakalpojumi, restorāna pakalpojumi, kā arī viesību un dažādu pasākumu organizēšana.
6. Saimnieciskās darbības rezultāti tiek atspoguļoti ievērojot visas likumu prasības.
7. Gada pārskatu izstrādāšana ir skaidra un saprotama. Tādējādi, var apgalvot, ka uzņēmuma grāmatvedības uzskaite ir atbilstoša visiem, uzņēmējdarbību nosakošiem, likumiem.
8. Uzņēmuma apgrozījums kopš 2008. gada ir būtiski samazinājies, kas liecina par tirgus daļas pazemināšanos.
9. Ir vairāk kā trīskāršojies zaudējumu apjoms, kas liecina par to, ka uzņēmuma darbība nav efektīva, bet tomēr- stabila un, kā citi nozares dalībnieki, ir tuvu bankrotam.
10. Uzņēmumam pārskata perioda laikā bijis debitoru parādu samazinājums.
11. Uzņēmumā ir vāja informācijas aprite, kas bremzē sekmīgu darbību.
12. Uzņēmuma telpām ir nepieciešams kosmētiskais remonts.
13. Uzņēmuma mājas lapa atrodas jau kādu laiku izstrādes stadijā, līdz ar to klientiem nav pieejams pietiekošs informācijas apjoms par „Mežotnes pili”.
14. „Mežotnes pilī” trūkst izklaides iespēju.
…
Saturs Anotācija.....................................................................................................................................2 Annotation...................................................................................................................................3 Ievads……………………………………………………………………………......................7 1. Konkurētspēja kā uzņēmuma darbības priekšnosacījums.....................................................9 1.1. Konkurētspējas būtība un līmeņi...................................................................................9 1.1.1. Krājumu vadības efektivitāte............................................................................13 1.1.2. Personāla vadības efektivitāte...........................................................................13 1.1.3. Konkurētspējīgas priekšrocības, ieviešot jaunievedumu..................................14 1.1.4. Konkurētspējīgas priekšrocības veidošana, apmierinot klientu vēlmes............15 1.2. Konkurētspēju raksturojošie elementi.........................................................................17 1.2.1. Konkurences izpausmes....................................................................................17 1.2.2. Mērķauditorija un segmentēšana......................................................................18 1.2.3. Cenas veidošana................................................................................................20 1.2.4. Pozicionēšana un diferencēšana........................................................................22 1.2.5. Zīmola ietekme.................................................................................................23 2. SIA „VNĪ pilis” struktūrvienības „Mežotnes pils” raksturojums.………………..............26 2.1. Viesmīlības nozares īss raksturojums..........................................................................28 2.2. Pamatlīdzekļi...............................................................................................................29 3. SIA „VNĪ pilis” struktūrvienības „Mežotnes pils” konkurētspējas analīze........................30 3.1. Uzņēmuma konkurētspējas elementu izvērtējums.......................................................30 3.1.1. Segmentēšanas izvērtējums...............................................................................30 3.1.2. Cenu veidošana.................................................................................................33 3.1.3. Pozicionēšana un diferencēšana........................................................................36 3.1.4. Zīmolvedība un viesnīcu ķēdes.........................................................................38 3.2. Uzņēmuma iekšējās vides analīze................................................................................41 3.2.1. Darbinieku funkcijas.........................................................................................41 3.2.2. Struktūrvienības daļu mijiedarbība...................................................................44 3.2.3. Kultūrvides raksturojums..................................................................................44 3.3. Uzņēmuma konkurētspējas uzlabošanas iespējas........................................................45 3.3.1. Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana...............................................................47 3.3.2. Klientu apkalpošanas procesa pilnveidošana....................................................51 3.3.3. Preces kvalitātes uzlabošana.............................................................................54 4. Uzņēmuma konkurētspējas pilnveidošanas plāns...............................................................57 4.1. Uzņēmuma konkurētspējas kāpināšanas nodrošinājums.............................................57 4.1.1. Vispārējie uzņēmuma darbību nodrošinošie resursi.........................................58 4.1.2. SVID analīze.....................................................................................................59 4.1.3. Ienākumi un izdevumi.......................................................................................60 4.2. Uzņēmuma konkurētspējas uzlabošanas plāns............................................................62 4.3. Uzņēmuma ieguvumu izvērtējums pēc konkurētspējas plāna ieviešanas....................64 Secinājumi.................................................................................................................................66 Priekšlikumi..............................................................................................................................67 Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts...............................................................68
Nav pievienoti visi pielikumi.
- Mazo uzņēmumu konkurētspējas palielināšanas virzieni mēbeļu ražošanas tirgū
- Uzņēmuma darbība konkurences apstākļos
- Uzņēmuma konkurētspējas uzlabošanas plāns
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Uzņēmuma "A” attīstības plāns
Дипломная для университета66
Оцененный! -
Darbinieku piesaistes un motivēšanas uzlabošanas iespējas uzņēmumā "BPO"
Дипломная для университета96
Оцененный! -
Uzņēmuma "TAPS" konkurētspējas analīze
Дипломная для университета60
Оцененный! -
Uzņēmuma „X” darbības pilnveidošana
Дипломная для университета95
Оцененный! -
Tūrisma uzņēmuma SIA “X” darbinieku motivācijas politikas analīze un uzlabošanas iespējas
Дипломная для университета92
Оцененный!